DELETE

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:05:01
Anchor link
DELETE
Gewijzigd op 29/08/2015 14:42:03 door Jeroen dj
 
PHP hulp

PHP hulp

12/05/2024 21:32:20
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/08/2015 13:29:00
Anchor link
Dat valt ook niet mee in zo een if-else brei debuggen.

Waarom begin je niet met het schrijven van enkele functies?

Waarom lees ik om de paar regels NAGENOEG dezelfde query. Dit kan toch ook in één keer met behulp van één of enkele variabelen?

Klein voorzetje:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php

function logAction($username, $password, $ip, $message)
{

    global $sql;
    
    $sql = "INSERT INTO logs (username, password, ip, note, date)
                                        VALUES ('$username', '$password', '$ip', '$message', NOW())"
;
    mysql_query($sql) or die(mysql_error());
}



// functie aanroep:
logAction('Frank', '1234', '127.0.0.1', 'test');
?>
Gewijzigd op 29/08/2015 13:30:38 door Frank Nietbelangrijk
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:40:00
Anchor link
@Frank_Nietbelangrijk dit heb ik omdat hij de foutmelding/melding door moet geven
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/08/2015 13:44:40
Anchor link
Jeroen dj op 29/08/2015 13:40:00:
@Frank_Nietbelangrijk dit heb ik omdat hij de foutmelding/melding door moet geven


Maar Jeroen als je verder wilt komen in de wereld van programmeren dan moet je wel iets aan je structuur willen gaan verbeteren. Er zal natuurlijk best welweer een welwillend persoon langskomen die jouw fout gaat aanwijzen maar vijf minuten later sta je weer op dit forum met de volgende vraag lauter omdat je het overzicht verliest omdat je code ongestructureerd is. Maar dat moet je niet willen.

Toevoeging op 29/08/2015 13:46:38:

Bovendien is HERHALEN later BALEN geworden omdat je pagina na pagina moet doorspitten om alle 'code kopieën' te wijzigen omdat je je code wat wilt uitbreiden.
Gewijzigd op 29/08/2015 13:47:44 door Frank Nietbelangrijk
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:49:42
Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 29/08/2015 13:44:40:
Jeroen dj op 29/08/2015 13:40:00:
@Frank_Nietbelangrijk dit heb ik omdat hij de foutmelding/melding door moet geven


Maar Jeroen als je verder wilt komen in de wereld van programmeren dan moet je wel iets aan je structuur willen gaan verbeteren. Er zal natuurlijk best welweer een welwillend persoon langskomen die jouw fout gaat aanwijzen maar vijf minuten later sta je weer op dit forum met de volgende vraag lauter omdat je het overzicht verliest omdat je code ongestructureerd is. Maar dat moet je niet willen.

Toevoeging op 29/08/2015 13:46:38:

Bovendien is HERHALEN later BALEN geworden omdat je pagina na pagina moet doorspitten om alle 'code kopieën' te wijzigen omdat je je code wat wilt uitbreiden.


Waar slaat dit nou weer op, ik ben geen coder, ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.
Gewijzigd op 29/08/2015 13:50:54 door Jeroen dj
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/08/2015 13:53:33
Anchor link
>> Waar slaat dit nou weer op, ik ben geen coder, ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.

Je mag eigenwijs zijn hoor. Mij heb je er niet mee. Wel iemand anders, weet je wie?
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:55:42
Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 29/08/2015 13:53:33:
>> Waar slaat dit nou weer op, ik ben geen coder, ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.

Je mag eigenwijs zijn hoor. Mij heb je er niet mee. Wel iemand anders, weet je wie?


Ik vraag gewoon of iemand een oplossing weet, ik hoef de code niet te snappen.
Als je me dan gaat vertellen de code te snappen heb je je erzelf mee^^
En Frank reageer aub niet als je het antwoord niet weet, bedankt! :)
 
Johan de wit

johan de wit

29/08/2015 14:04:26
Anchor link
Jeroen dat is niet netjes van je, hij helpt jou juist. Stel dat je codes grote deel verwijdert moet worden en nieuwe regels bij geschreven moet worden, dan is de kans heel klein dat je in 1x werkent krijgt, je kan alvast onnodigen stukken verwijderen.

Trouwens als je excuus aan Frank bied dan is je probleem vast opgelost want hij is heel goed in PHP, dus de eerste persoon was ook iemand die je kon helpen en dan jaag je hem weg.
Gewijzigd op 29/08/2015 14:04:55 door johan de wit
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 14:22:13
Anchor link
Johan de wit op 29/08/2015 14:04:26:
Jeroen dat is niet netjes van je, hij helpt jou juist. Stel dat je codes grote deel verwijdert moet worden en nieuwe regels bij geschreven moet worden, dan is de kans heel klein dat je in 1x werkent krijgt, je kan alvast onnodigen stukken verwijderen.

Trouwens als je excuus aan Frank bied dan is je probleem vast opgelost want hij is heel goed in PHP, dus de eerste persoon was ook iemand die je kon helpen en dan jaag je hem weg.


Hij zegt alleen maar dat mn code ongestructureerd is wat mij niks uit maakt, maar hier kom ik niks verder mee :/
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

29/08/2015 14:39:57
Anchor link
Jeroen dj op 29/08/2015 13:49:42:
ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.


Plaats een vacature. Is hier geen afhaalchinees.

Waarom telkens de bovenstaande reactie steeds volledig quoten?
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 14:42:24
Anchor link
Mensen op dit forum zijn zo eigenwijs he, ik huur wel iemand in om dit te fixed, cya fags
Gewijzigd op 29/08/2015 14:43:33 door Jeroen dj
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

29/08/2015 15:02:21
Anchor link
MAD CUZ BAD
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 15:03:01
Anchor link
Thomas van den Heuvel op 29/08/2015 15:02:21:
MAD CUZ BAD


Heb gister met me site anders 400$ verdient dus kan niet klagen hoor^^
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/08/2015 15:52:54
Anchor link
Bij gebrek aan een openingspost en geen fatsoenlijke discussie doe ik dit topic maar dicht.
Gewijzigd op 29/08/2015 15:53:50 door - Ariën -
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.