PHP Script afspraken inplannen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robert-Jan De Vries

Robert-Jan De Vries

14/10/2009 20:18:00
Quote Anchor link
* Werkzaamheden: Schrijven van een PHP script (zie hieronder)
* Functie eisen: Verstand van veiligheid in PHP en uiteraard veel kennis
* Wat jij biedt: Freelance
* Budget: EUR 100 (hele ruwe schatting, ik heb geen idee hoeveel tijd erin zit)

Voor een project zoek ik een script waar klanten middels een formulier een afspraak op vaste tijden kunnen uitkiezen en daarvoor dus in kunnen schrijven.

Registratie pagina
- Contact details zelf invoeren en bedrijfsnaam (uit Dropdown list door ons ingevoerd op voorhand). Na het kiezen van bedrijfsnaam een nieuwe dropdown waar ze vestiging kunnen selecteren.

Inlogpagina

Na het inloggen moeten ze een overzicht krijgen met beschikbare dagen. Dit moet weergegeven worden afhankelijk van de bedrijfsnaam en vestiging. Dus elke vestiging van elk bedrijf heeft eigen specifieke data en tijden. De klant heeft bij registratie al een bedrijf+vestiging ingevoerd dus als ze op Afspraak inplannen klikken moeten ze te zien krijgen welke dagen ze kunnen kiezen inclusief een tijd.

Optioneel moeten ze na inloggen bij het inplannen van een afspraak ook aan kunnen geven op een andere vestiging de afspraak te willen hebben.

Belangrijk! Ze moeten ook aan kunnen geven dat ze toch niet komen. Na het uitkiezen van een datum moet er naar een door ons opgegeven email adres een mail gaan EN naar de klant een e-mail met bevestiging. Het zou helemaal mooi zijn als er automatisch 1 week voor de datum een herinnering gestuurd wordt.

Dit alles moet eenvoudig in een website ingebouwd kunnen worden (dat kan ik zelf)

Omdat ik voorheen alles zelf deed wat ik kon maar dit me boven me pet uit gaat en ik alles veilig wil hebben zoek ik dus iemand die dit kan. Het budget is beperkt, daar ben ik eerlijk over. Dus hoe goedkoper des te beter (gebruik van bestaande scripts als dat de prijs drukt mag dus)

Graag hoor ik of mensen hier interesse in hebben en of ze een prijsindicatie kunnen geven.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert-Jan De Vries
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 01:45:49
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

14/10/2009 20:43:00
Quote Anchor link
Even samenvattend, de applicatie moet dus het volgende bevatten:

- Registratie pagina
- Inlog pagina
- Overzichtspagina van afspraken

Geen pagina met instellingen o.i.d, dat klanten hun gegevens kunnen wijzigen? Alleen een soort online agenda die per bedrijf/vestiging gaat?

Ik hoor graag je definitieve prijs, want volgens mij zit je daar nogal in twijfel over? :)
 
Robert-Jan De Vries

Robert-Jan De Vries

15/10/2009 22:09:00
Quote Anchor link
Voor dit moment gaat Jezpur aan de slag met deze opdracht. Mocht er onverwachts iets misgaan, wat ik niet verwacht, laat ik het uiteraard weten.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.