php sluiten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Willem Jan Z

Willem Jan Z

16/03/2009 22:41:00
Quote Anchor link
Ga a.u.b. eens een cursus HTML/CSS volgen, daarna mag je met de basis van PHP beginnen. Tot dan!
 
PHP hulp

PHP hulp

02/06/2024 12:16:02
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

16/03/2009 22:42:00
Quote Anchor link
Zet er volgende keer maar en -tags omheen, dat maakt het allemaal iets overzichtelijker. Nu zie ik dat je twee formulieren hebt die je beiden niet afsluit, waardoor de gegevens in je tweede formulier in principe nog steeds bij het eerste formulier horen.

@WillemJan Z: Doe is lief! :-P
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

16/03/2009 22:44:00
Quote Anchor link
Jezpur schreef op 16.03.2009 22:42:
Zet er volgende keer maar en -tags omheen, dat maakt het allemaal iets overzichtelijker. Nu zie ik dat je twee formulieren hebt die je beiden niet afsluit, waardoor de gegevens in je tweede formulier in principe nog steeds bij het eerste formulier horen.

@WillemJan Z: Doe is lief! :-P

Ik doe lief, ik had ook uit mijn naad kunnen schieten, waar ik toe in staat ben met zulke... figuren.
 
Thom stofberg

thom stofberg

16/03/2009 22:44:00
Quote Anchor link
Aar.. je hebt mn probleem opgelost :)
dank je wel
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

16/03/2009 22:47:00
Quote Anchor link
thom stofberg schreef op 16.03.2009 22:44:
Aar.. je hebt mn probleem opgelost :)
dank je wel

Dat dan weer wel...

@WillemJan: Begrijp wat je bedoelt, maar je kunt het altijd wat anders brengen zodat men dat misschien ook echt gaat doen. Nu zal Thom zoiets hebben van: "Ja de groeten, als je zo onaardig tegen mij doet, luister ik ook echt niet naar je" - werkt nog niet echt ;-).
 
Thom stofberg

thom stofberg

16/03/2009 22:50:00
Quote Anchor link
ik dacht zielige manier om aan die 5000 forumposts te komen ;)
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

16/03/2009 23:00:00
Quote Anchor link
Ach Thom, als je wat langer en actiever bent hier op de website en ook wat meer weet zodat je zelf anderen gaat helpen komen de eerste irritaties ;-). Dan begin je je te irriteren aan standaard vragen, luilakken of ik-houd-me-van-de-domme ;-).
 
Beezz

Beezz

16/03/2009 23:10:00
Quote Anchor link
@WillemJan Z

Geeft je echter nog het recht je maar verheven te gaan gedragen.
Dit soort vragen en request for input horen erbij.

Als je de hitte in de keuken niet aan kan moet je niet koken.
Reageer gewoon niet als je mensen met minder verstand van html/css/php op het forum ziet met "stomme"vragen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Beezz
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

17/03/2009 13:06:00
Quote Anchor link
Jezpur schreef op 16.03.2009 23:00:
Ach Thom, als je wat langer en actiever bent hier op de website en ook wat meer weet zodat je zelf anderen gaat helpen komen de eerste irritaties ;-). Dan begin je je te irriteren aan standaard vragen, luilakken of ik-houd-me-van-de-domme ;-).


Ik erger me voornamelijk aan mensen die denken dat ze zelf niks hoeven uitzoeken maar alles voorgekauwd te krijgen. Als iemand het verschil tussen serverside en clientside niet kent, hoort diegene nog niet met PHP te gaan stoeien, maar dat eerst uitzoeken. Het is toch niet zo raar van iemand te verwachten dat hij snapt waar hij mee bezig is?
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.