Phphulp Signature ??
Waarom is er op phphulp geen signatures in de forums. Ik vind het veel leuker met een signature.
Gesponsorde koppelingen:
Mee eens, maar dan niet zo hele groote, gewoon 1 of 2 regels
It sucks... Als je dan ooh zo nodig een wil, typ ze dan handmatig :) 't is eerder storend dan nuttig... :)
Ach op GoT heb ik er ook geen last van.
Vind het eigenlijk wel leuk :)
Vind het eigenlijk wel leuk :)
Een plain text sig zou ik mee kunnen leven, maar niet zoals je op sommige fora ziet... Ganse afbeeldingen als sig... Word je stiepelgek van...
Ik vind een sig ook wel gaaf. Maar dan inderdaad wel gewoon een normale, beschaafde, zoals al meer mensen voor mij hebben opgemerkt.
Natuurlijk niet met images, alleen met links of bold text.
Anders vind ik het ook niet zo wijs
D@rk:
Natuurlijk niet met images, alleen met links of bold text.
Links vind ik ook maar niks... Dan krijg je enkel een hoop gespam.... :)
Als je gewoon een klein maximaal aantal tekens instelt, zal het vast wel meevallen.
Bijvoorbeeld 256, dan past het ook mooi in een (var)char-veld. :)
Bijvoorbeeld 256, dan past het ook mooi in een (var)char-veld. :)
Gewijzigd op 16/05/2005 22:16:00 door Jordi
100 is ook wel genoeg hoor :P
Mijn optie... het onderschrift vervangen door de handtekening, alleen dan wat meer tekens... (75-100 ofzo) en ook alleen boven de 500 posts... Dat voorkomt ook een beetje het gespam... Want Rafael, ook zonder links heb je gespam... Ookal is de URL dan niet aanklikbaar...
Mijn optie... het onderschrift vervangen door de handtekening, alleen dan wat meer tekens... (75-100 ofzo) en ook alleen boven de 500 posts... Dat voorkomt ook een beetje het gespam... Want Rafael, ook zonder links heb je gespam... Ookal is de URL dan niet aanklikbaar...
Dan natuurlijk wel even op de url rel="no-follow" (was het met of zonder streepje) en zorg ervoor dat het duidelijk is dat het niet meer bij het bericht (de post) zelf hoort. (scheidingslijn, andere letterkleur, grijs bijv.)
grijze scheidingslijn :P
En dan wil ik de power om die troep van jullie aan te kunnen passen ^^
Anders wordt het natuurlijk drie keer niets :P
Boven de 500 he?
Wow, dan mag ik 8 sigs :D
Anders wordt het natuurlijk drie keer niets :P
Boven de 500 he?
Wow, dan mag ik 8 sigs :D
laten we erop stemmen :) polltimes!
Wordt het dan een niet-binned reverendum, of...
Maximaal 1 \n in je onderschrift, lijkt me geen slecht idee. Maar wat moet je er dan inzetten?
Maximaal 1 \n in je onderschrift, lijkt me geen slecht idee. Maar wat moet je er dan inzetten?
gewoon een quote oid , altijd wel leuke dingen om te lezen en kans om je te onderscheiden.
kom op met die poll! of ik ga zinloze propagandafoldertjes rondsturen, jajaja ik heb connecties die connecties hebben die vrienden van de broer van jp zijn!
kom op met die poll! of ik ga zinloze propagandafoldertjes rondsturen, jajaja ik heb connecties die connecties hebben die vrienden van de broer van jp zijn!
wes:
Boeie!! :) Ik zit dagelijks tegenover hem... als je tenminste JP Balkelende bedoeld.. :)jajaja ik heb connecties die connecties hebben die vrienden van de broer van jp zijn!
Elwin
Willem-Jan:
Want Rafael, ook zonder links heb je gespam... Ookal is de URL dan niet aanklikbaar...
Feit, maar ga jij dan nog de moeite nemen om dat adres te kopiƫren en te plakken in een nieuw tabblad/venster? Ik niet ;) Een clickable is nooit goed :P Te grote verleiding ;)
Als het dan toch zo nodig met een post aantal moet, zou ik ook voor 500 gaan... Dan voorkom je al direct bullshit van kersverse leden van 10 jaar...
Idd... Maar wel beperkt aantal tekens... Want met 15 kom je op iets als n00b op... Dat is helemaal niks natuurlijk :P
Wat vind bas hiervan ?? Of komt hij niet meer op dit forum
D@rk:
Wat vind bas hiervan ?? Of komt hij niet meer op dit forum
Af en toe zie je hem opduiken in de online list... Denk dat het gewoon een druk persoon is ;)
Willem-Jan:
Idd... Maar wel beperkt aantal tekens... Want met 15 kom je op iets als n00b op... Dat is helemaal niks natuurlijk :P
Going offtopic, but anyway... I like my title... :)