PHP-Javascript-MYSQL hulp voor eindproject vwo 6

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Gijs Marien

Gijs Marien

11/02/2020 14:54:46
Anchor link
Beste forumleden,

Voor het vak informatica moet ik met twee vrienden een werkende website van een shoarmazaak maken, waarmee je onder andere bestellingen kunt plaatsen (deze zijn dan zichtbaar via een website voor werknemers). Dit gebeurt d.m.v. een sql query.

De complete code van onze website hebben we gestolen van een andere site, https://www.aladinonline.nl/. Alleen het probleem is nu dat we niet weten, wanneer je op bestellen klikt dat de persoonlijke gegevens en de producten die wilt hebben naar onze database komen. De 'gestolen'site heeft dit proces gecodeerd in een .js bestand. Wij hebben geen idee hoe we dit moeten aanpassen, omdat we alleen kennis hebben van Java, PHP, CSS en HTML.

Onze website is trouwens jamjam1.haperen.eu.
Mocht iemand mij kunnen helpen, **knip** reageer onder dit topic.

Alvast bedankt,
Gijs

Edit:
We gaan niet buitenom dit topic helpen, anderen worden dan buitengesloten.
Gewijzigd op 11/02/2020 15:32:19 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

12/05/2024 20:12:33
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/02/2020 15:20:30
Anchor link
Ai, ik betwijfel of het jatten van code wel de bedoeling is voor je schoolproject.
Wat is er mis met zelf bouwen? Want daar leer je immers van.

Je hebt overigens ook kans dat je door het jatten straks ook nog eens in de problemen komt en een flinke schadeclaim tegemoet kan zien van de site-eigenaar of bouwer, vanwege onrechtmatig gebruik.

Als je een template zoekt voor een webshop, dan kan je ook op Google zoeken naar gratis designs. Deze zijn onder voorwaarden vrij te gebruiken. Maar ik weet niet of dit volgens de eisen van je project mag.

In ieder geval gaan we niet meewerken aan auteursrechtschendingen of plagiaat. En daarom doe ik dit topic op slot. Als je concrete vragen hebt die los van hier staan kan je gerust een nieuw topic openen.
Gewijzigd op 11/02/2020 15:43:27 door - Ariën -
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.