phpmailer smtp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3

Space gremlin

space gremlin

04/06/2015 00:22:10
Quote Anchor link
ja maar weet je wat zo vreemd is. als ik op reply-to druk in mijn email programma.
zie ik wel netjes het email adres van de klant.

maar ik ga even stoeien, kijken wat er gebeurd.

in jouw verhaal de ontvanger is toch de eigenaar.

ik ontvang via mijn site een mail van de klant.
als ik op reply druk zie ik de email van de klant.
ik antwoord en de klant ontvangt de mail.

dus met andere woorden, alles werkt.

alleen zie ik in de header alleen de naam en niet de email er achter. wat dus een probleem geeft
dat hij niet toegevoegd kan worden aan je adresboek (niet dat dit een probleem is, maar het geeft aan
dat er iets niet goed zit in de programmering)
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 10:48:39
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

04/06/2015 00:25:58
Quote Anchor link
In mijn verhaal ging ik er van uit dat de server een email verstuurde naar de klant. (misschien niet aandachtig gelezen)

Jouw server stuurt dus een email naar jou (de eigenaar)?

Dan wordt het even in spiegelbeeld:

server --> eigenaar
eigenaar --> server
eigenaar --> klant (dmv de reply-to: {{ mailadres_klant }} )


Toevoeging op 04/06/2015 00:28:21:

Normaal gesproken zal een email-client standaard het adres van de afzender invullen als een gebruiker wil antwoorden op een email. Als je dat als afzender niet wilt maar het antwoord naar een ander adres wilt hebben dan moet je reply-to gebruiken.
 
Space gremlin

space gremlin

04/06/2015 00:31:34
Quote Anchor link
nee het bericht naar de klant sturen doe ik dmv addbcc. maar daar ben ik nog niet uit.

maar wilde eerst dit even in orde hebben.

correct de server stuurt mij een bericht. als ik dan reageer op dat bericht.
krijgt de klant antwoord van mij.
en dat werkt ook alleen mis ik wat dingen in de header.

nu heb ik dat andere gedeelte van mij beveiligd en daar word het wel goed weergegeven.
ik gebruik de zelfde smtp daarvoor , dus daar kan ook niet veel verkeerd zijn.
alleen de variable gedeelte daarvoor is natuurlijk anders die heb ik hier boven gepost.

Maar als ik de informatie hard in de smtp zet geeft hij het ook niet goed weer.
maar misschien moet ik er een andere keer weer even na kijken, en kan het zo zijn dat ik ineens het probleem zie.

alles werkt alleen mis ik.

het email adres achter phphulp naam
Afbeelding
Gewijzigd op 04/06/2015 00:34:53 door space gremlin
 
Space gremlin

space gremlin

06/06/2015 02:23:44
Quote Anchor link
zover ik zie is alles in orde, ik had nog zo opgelet, maar waarschijnlijk.
omdat de verzender al in mijn contactlijst stond. word het anders weer gegeven.

dus het werkt nu na behoren. of werkte kennelijk al goed
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

06/06/2015 13:45:13
Quote Anchor link
Je zou ook altijd naar de broncode van het e-mailbericht kunnen kijken. Hoe een e-mail client de informatie weergeeft kan (blijkbaar) afwijken van het oorspronkelijke bericht.
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.