Php/Mysql Scripter gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Alex

Alex

04/05/2006 07:23:00
Quote Anchor link
Ik ben op zoek naar een bekwame php/mysql scripter die 't aankan om een nieuw project aan te gaan!
Jouw taak bestaat uit 't realiseren van een CSM achtig script.

Ik zorg voor de gehele layout die ik helemaal gebruiksklaar zal maken zodat ie in php kan gegoten worden!
Alles is aanwezig voor dit project: domein, hosting, ontwerpen, middelen, etc...


Vereiste:
- Vergaande kennis van php/mysql
- Motivatie
- Intresse in 't uitgaansleven

Project:
Jij en ik en in de toekomst hopelijk nog bekwame leden zullen een party related website ontwikkelen.
Een volledig plan heb ik al, enkel de uitwerking ontbreekt nog!

Er hangt geen geldsom aan vast, dit neemt niet weg dat er in de toekomst geen bijverdienste aan vastzit.
Maar dit mag geen motivatie zijn!

Veel verder wil ik er niet op ingaan op dit forum, de mensen die dit graag willen doen zullen zich nu al wel geroepen voelen.
Als je beslist om mee te werken aan dit project wordt je onmiddelijk van alles op de hoogte gesteld.

Laat maar iets weten!
Groeten
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 02:31:39
 
Killerpuppy

Killerpuppy

04/05/2006 08:20:00
Quote Anchor link
CSM?

Bedoel je niet CMS?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

04/05/2006 09:12:00
Quote Anchor link
Misschien een beetje brutaal... maar heb je onderzoek naar je doelgroep en de vraag naar zo'n website gedaan. Jou idee/concept is namelijk niet echt nieuw te noemen en er zijn enorm grote 'party'-communities. Ik zou niet inzien hoe je (nu nog) een eigen communitie zou moeten opbouwen.
 
Eris -

Eris -

04/05/2006 09:34:00
Quote Anchor link
Dit is geen vacature maar een joint venture dus daarom verzoek ik je toch even de volgende gegevens te vermelden. Door de vaak hoge kosten nu (Meeste kosten hier toch zo rond de 20 a 30 euro per uur) en waarschijnlijk lage verdiensten op korte duur vraag je toch even de volgende gegevens...

Bedrijfsnaam?
Is er een markt onderzoek:?
Wat zijn de geschate inkomsten op lange duur?
Hoelang gaat het ontwikkelen duren?
Beschik je over UMLs of zit het alleen maar in je hersens en moet het er nog uit komen?
 
Eris -

Eris -

05/05/2006 13:35:00
Quote Anchor link
Ik ben er immidels achter dat rootbash.be achter deze joint venture zit. Ik zal zo even kijken of ik meer gegevens van het bedrijf kan los peuteren...
 
Alex

Alex

05/05/2006 16:22:00
Quote Anchor link
Rootbash zit hier helemaal neit achter maarja, daar heb ik de hosting bij die op termijn zal verplaatst worden naar een vriend van me zijn server in Zaventem. Maar voorlopig is deze hosting genoeg.

Maar sluit de topic maar, 't enige van response dat ik krijg zijn een stelletje geldwolven die blijkbaar 't plezier van zoiets niet inzien en puur aan kassa kassa denken.

Blijkbaar zijn jullie 't succes van PartyFlock al vergeten he...
 
Eris -

Eris -

05/05/2006 16:42:00
Quote Anchor link
Alex ik denk inderdaad aan mij portomonee. Denk jij dat ik 6000 uur ga inversteren in iets waar niets uit komt. Ik zal toch ergens van moeten eten...

Zorg voor een duidelijke opzet:

Wat wil ik!
Wat wil ik er mee gaan doen!
Hoe wil ik het voor elkaar gaan krijgen!
Is er wel vraag naar! (en hoe weet ik dat)

Als daar iets goed uit komt wil ik er best wel wat uren instekken maar ik wil me er ook voledig in dekken in een contract. De reden is dat ik er al een paar keer genaaid ben met mooie woorden en een nog mooiere beloftes maar nog nooit een cent gekregen...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.