Player iets verlagen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »
Herman Duc le

Herman Duc le

10/03/2015 12:38:17
Quote Anchor link
Hallo,

ik hoop dat ik deze vraag op de juiste plek post. Ik ben bezig de radio weergave op mijn website wat netter te maken. Ik zou graag de player ietsje lager hebben zodat ie parallel staat aan "Verzoekjes" en ook indien mogelijk "verzoekjes" iets naar links met een gelijke afstand tussen de player en de icoontjes. En wat ik nu net zie is dat "verzoekjes" in IE wat lager staat dan in Chrome. Is daar ook iets aan te doen?

http://place2chat.com/irc-webchat/musicbeatsz/chat.php

http://pastebin.com/9fs7ARfs

Hopelijk is dit mogelijk. Als dat zo is zou je het dan kunnen uitleggen op zo'n manier dat ik het als niet ervaren scriptman het ook kan begrijpen?

Groetjes, Herman.
Gewijzigd op 10/03/2015 12:40:43 door Herman Duc le
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 07:50:42
 

10/03/2015 14:46:31
Quote Anchor link
Je hebt een div genaamd id="mixstreamPlayer"
Hierin staat inline CSS. Verander deze waardes naar onderstaande waardes.

width: 295px; height: 0px;
 
Herman Duc le

Herman Duc le

10/03/2015 15:19:58
Quote Anchor link
Hallo Rickert,

bedankt voor je reactie. Ik kan die div genaamd id="mixstreamPlayer" niet vinden.

Groetjes, Herman.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

10/03/2015 16:05:36
Quote Anchor link
In de HTML Herman. Mogelijk in het bestand chat.php. Even de zoekoptie gebruiken..
 
Herman Duc le

Herman Duc le

10/03/2015 16:23:21
Quote Anchor link
Hoi Frank,

ik had de zoekoptie al gebruikt en kan niets vinden. Het enige met streamplayer er in is dit:

<script type="text/javascript" src="http://mixstreamflashplayer.net/v1.3.js"></script> op regel 79 van chat.php

Groetjes, Herman.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

10/03/2015 18:32:51
Quote Anchor link
Herman je hebt helemaal gelijk. De content wordt dynamisch aan de pagina toegevoegd door het script dat in v1.3.js staat. Je zult dus dat bestand moeten aanpassen. Het staat bijna onderin:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
document.write('<div id="mixstreamPlayer" style="width: 335px; height: 50px;">
 
Herman Duc le

Herman Duc le

11/03/2015 10:56:37
Quote Anchor link
Hoi Frank, ik voel me nu niet al te slim maar ik kan dat ook niet vinden. "Door het script dat in v1.3.js staat" Ik neem aan dat er dus een map moet zijn die v1.3.js heet? En die kan ik nergens vinden.

Groetjes, Herman.
 
Herman Duc le

Herman Duc le

12/03/2015 16:00:13
Quote Anchor link
Hallo,

is er nog iemand die me op weg kan helpen? Ik vind het niet in chat.php.

document.write('<div id="mixstreamPlayer" style="width: 335px; height: 50px;">

Waar moet ik dan zoeken?

Groetjes, Herman.
 
- SanThe -

- SanThe -

12/03/2015 16:12:32
Quote Anchor link
Herman Duc le op 11/03/2015 10:56:37:
Ik neem aan dat er dus een map moet zijn die v1.3.js heet? En die kan ik nergens vinden.


Map => Bestand.

De locatie is het vetgedrukte.
<script type="text/javascript" src="http://mixstreamflashplayer.net/v1.3.js"></script>
 
Herman Duc le

Herman Duc le

12/03/2015 16:49:18
Quote Anchor link
Hoi SanThe,

bedankt voor je reactie. Dit ff boven mn petje. http://mixstreamflashplayer.net/v1.3.js is een locatie die ik niet ken. Ik heb al wel gevonden hoe ik dat bestand dan op mn computer krijg en hoe ik het het dan kan bewerken. Maar nu moet ie terug naar die locatie. Kun je me daar ook mee op weg helpen misschien?

Groetjes, Herman.
 
- SanThe -

- SanThe -

12/03/2015 16:53:04
Quote Anchor link
Dat gaat niet lukken.
Je kan het wel op je eigen server zetten als het is aangepast en dan de link naar je aangepaste bestand laten wijzen.
 
Herman Duc le

Herman Duc le

12/03/2015 17:00:02
Quote Anchor link
Heel erg bedankt SanThe. Welke link moet ik dan naar het aangepaste bestand laten wijzen? Gevonden denk ik. Ik ga dat vanavond even proberen. Ik laat je nog weten of het gelukt is.

Groetjes, Herman.
Gewijzigd op 12/03/2015 17:01:44 door Herman Duc le
 
- SanThe -

- SanThe -

12/03/2015 17:01:50
Quote Anchor link
De vetgedrukte.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

12/03/2015 17:11:04
Quote Anchor link
Hm.

Ik weet niet of het aanpassen van een extern ingeladen library zo'n verstandig idee is (om daar vervolgens een kopie van te trekken, deze aan te passen, en vervolgens aan deze lokale kopie te refereren). Aan de andere kant is inline css nou ook niet bepaald zo geweldig.

Wat ik zou proberen is het volgende:
- laat de externe lib en de verwijzing hiernaar ongemoeid
- voeg wat jQuery op je site toe die de CSS-properties van deze dynamisch ingeladen div aanpast naar de gewenste waarden
 
Herman Duc le

Herman Duc le

13/03/2015 12:12:49
Quote Anchor link
Hallo,

dit is wel verwarrend. Een oplossing van SanThe wordt als niet zo'n verstandig idee af gestempeld zonder uit te leggen waarom het dan niet zo'n verstandig idee is. Daarbij kan ik niks met die uitleg want dat begrijp ik niet. Ik zou graag weten wat er niet verstandig is aan de oplossing van SanThe of dat ik die oplossing toch gewoon kan doen.

Groetjes, Herman.
 
Eddy E

Eddy E

13/03/2015 12:57:10
Quote Anchor link
Die oplossing werkt prima.
Enige nadeel is, dat je geen updates mee krijgt. Wellicht werkt mixstreamplayer hun script iets bij (sneller/bugs verwijderen), maar jij blijft bij jouw eigen versie.
Maar als het eenmaal goed werkt, zal het dat ook blijven doen.

Nu gebruik je een script op iemand anders website (die van mixstreamplayer).
Nu maak je een kopie op je eigen website en gebruik je die.
Dat is het enige.
 
Herman Duc le

Herman Duc le

13/03/2015 13:23:31
Quote Anchor link
Oke dank je wel Eddy. Dan ga ik dat dus doen. Kan altijd van tijd tot tijd even het bestand vernieuwen ivm eventuele updates. Hartelijk dank.

Groetjes, Herman.

Toevoeging op 13/03/2015 14:14:21:

Hoi,

het is wel gelukt maar is het mogelijk op de web player nog iets lager te zetten zodat ie netjes 1 lijn vormt met de rest rechts er naast?

http://place2chat.com/irc-webchat/musicbeatsz/chat.php

Groetjes, Herman.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

13/03/2015 14:53:40
Quote Anchor link
Wat er niet zo verstandig aan is:

Het is een extern stuk code waarvan je de werking niet precies kent. Zelfs het verplaatsen van het bronbestand zou ertoe kunnen leiden dat deze niet meer naar behoren werkt (maar dat is een kwestie van testen wellicht). Externe bronnen gebruik je doorgaans "as is".

Daarnaast mis je (zoals Eddy zegt) updates en misschien ook wel kritieke bugfixes (die mogelijk in eenzelfde versie geschieden). Je zegt "oh dan download ik om de zoveel tijd wel een nieuwe versie". Zo creëer je voor jezelf overhead. Heb je dit bijvoorbeeld ergens gedocumenteerd? "Periodieke check op nieuwe versie, pas dan regel X en Y aan". Really?

Het is in zijn algemeenheid "not done" om zelf te gaan lopen hacken in libraries. Ook al is het een triviale aanpassing. Daarnaast, als het een minimale inspanning vergt om een euvel op een andere manier op te lossen waarbij je de library ongemoeid laat, heeft zo'n oplossing altijd de voorkeur naar mijn mening.

Beschouw libraries als handgranaten: het gaat goed als je de voorschriften volgt, maar als je hier zelf aan gaat klussen dan ontploffen ze wellicht in je gezicht.
 
Herman Duc le

Herman Duc le

15/03/2015 11:41:35
Quote Anchor link
Hoi Thomas,

zou je me dan in begrijpelijke taal het volgende kunnen uitleggen? Regel 1 begrijp ik wel :)

Wat ik zou proberen is het volgende:
- laat de externe lib en de verwijzing hiernaar ongemoeid
- voeg wat jQuery op je site toe die de CSS-properties van deze dynamisch ingeladen div aanpast naar de gewenste waarden
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

15/03/2015 14:48:44
Quote Anchor link
Uit snelheidsoverwegingen zou ik jQuery wel downloaden (en niet opvragen via een CDN (Content Delivery Network)). Als je problemen hebt met je player zou je dat ook (alsnog) kunnen doen, ik zou deze alleen niet inhoudelijk aanpassen.

Download jQuery.
Maak een script src = ... verwijzing in je document.
Voeg de volgende code toe aan het einde van je document:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<script type="text/javascript">
//<![CDATA[
// als je document geladen is, en daarmee ook je mixstreamPlayer div...
$().ready(function() {
    // ... pas dan de CSS properties hiervan aan via .css(<property>, <waarde>)
    $('#mixstreamPlayer').css('height', '0px');
});
//]]>
</script>

Je kunt meerdere CSS properties "chainen" als je wilt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$('#mixstreamPlayer').css('height', '0px').css('border', '10px solid #ff0000').css('padding', '5px');

Et cetera.

In jouw oorspronkelijke broncode zitten wel enkele JavaScript errors die je zult moeten oplossen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.