portfolio script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niels Cup

Niels Cup

03/07/2012 07:10:17
Quote Anchor link
Als je aan de slag wilt bij een bedrijf waar veel PHP gevraagd wordt dan vragen veel werkgevers om een stukje eigen werk.Heeft iemand wellicht suggesties wat te laten zien en in welke vorm en omvang?
Gewijzigd op 03/07/2012 07:39:07 door Niels Cup
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 05:21:28
 
Reshad F

Reshad F

03/07/2012 09:39:32
Quote Anchor link
ik denk dat mensen willen zien wat jij kan, welke programmeer talen, welke eigenschappen je hebt, ze willen zelfs weten wat je hobbies zijn. kortom het moet over jou gaan over alles wat je kan zodat ze een indruk kunnen krijgen van wie jij bent en wat jij kan.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

03/07/2012 09:55:22
Quote Anchor link
Mwah hobbies en eigenschappen zal ik niet doen dit komt erg amateuristisch over.

Quote:
Mijn naam is ****** ***** en ik ben 19 jaar oud. Ik studeer Informatica en houd mij bezig met zowel programmeren als design. In mijn vrije tijd houd ik van gamen en voetbal kijken. Mijn favoriete voetbalclub is Chelsea F.C.


Teksten zoals bovenstaande zou ik gaan vermijden (Voor iemand hier op het forum komt deze tekst erg bekend voor, hoop dat hij ook wat met mijn tip doet ;-)). Voor een werkgever maakt het bv niet uit wat voor voetbal club je leuk vind of dat je de hele dag zit te gamen. Een werkgever wil juist weten wat je voor programmeer/ontwerp skills je hebt. Zorg er dus voor dat je goede portfolio items hebt want dat is voor een werkgever de belangrijkste reden om je aan te nemen en niet vanwege je voetbal club.
 
Reshad F

Reshad F

03/07/2012 10:03:02
Quote Anchor link
hmm daar sla je de plank wel mis. ik ben op mijn stage aangenomen omdat de baas van het bedrijf een grote chelsea fan was :)
 
Joakim Broden

Joakim Broden

03/07/2012 10:06:51
Quote Anchor link
Of omdat je een goedkope werknemer bent waar een bedrijf graat misbruik van maakt ;-)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/07/2012 10:20:10
Quote Anchor link
Hertog Jan op 03/07/2012 10:06:51:
Of omdat je een goedkope werknemer bent waar een bedrijf graat misbruik van maakt ;-)

hehe, lol :-)
 
Reshad F

Reshad F

03/07/2012 10:23:26
Quote Anchor link
ach. in de maanden dat ik al op mijn stage zit heb ik al vele potentiele stagiairs zien komen en afgewezen worden. dit waren dan onder meer echte geeks die niks anders deden dan programmeren maar niet sociaal waren en op dat laatste punt werden ze niet aangenomen.

en nu vraag ik me af waar willen ze geen goedkope werknemers? en heey ik zie het als een win-win situatie zoals ik hier zit.

zij hebben een programmeur die een website voor ze bouwt die een deze dagen online komt in 5 landen en 8 verschillende talen en ik heb een stage plaats wat ik sowieso moet lopen wil ik een diploma behalen en bijna een ton mensen per dag ziet een door mij gemaakte website waardoor ik weer een veel bezochte website aan mijn portfolio kan toevoegen. wat gunstig is bij toekomstige sollicitaties.

overigens krijg ik voor een stagiair niet eens zo slecht betaalt ;)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/07/2012 10:32:28
Quote Anchor link
Haha... de opmerking van Hertog Jan was niet heel serieus hoor, dus je hebt geen reden om jezelf te gaan verdedigen. En stages werken nu eenmaal op die manier. Je leert ervan en je doet ervaring op. Prima toch?
 
Reshad F

Reshad F

03/07/2012 10:33:59
Quote Anchor link
idd.
 
Niels Cup

Niels Cup

03/07/2012 10:40:45
Quote Anchor link
en wat betreft de omvang 10 regels 100 regels , 1 pagina, 10 pagina's
 
Wouter J

Wouter J

03/07/2012 10:46:47
Quote Anchor link
Als jij in 10 regels iets kan laten zien wat je op de top van je kunnen gemaakt hebt doe je 10 regels, het lijkt mij weinig.

Je moet gewoon iets maken wat echt net niet over de top van je kunnen is, of misschien juist net wel over de top. Hoelang dat merk je wel als je klaar bent met je script.
 
Niels Cup

Niels Cup

03/07/2012 10:50:58
Quote Anchor link
Op welk script ben jij het meest trots Wouter of wil je dat niet zeggen ;)
 
Wouter J

Wouter J

03/07/2012 11:07:18
Quote Anchor link
Ik heb momenteel heel erg veel beta versies die ik probeer op te hogen naar stable. Maar als ik een scriptje moet aanwijzen waar ik nu best wel trots op ben dan zijn dat toch SnakeMvc (HTTP framework, naam moet nog even veranderd worden ;)) en OOPbuilder.
 
Niels Cup

Niels Cup

03/07/2012 11:16:38
Quote Anchor link
Wat is de dienst die je levert met GitHub Wouter want dat is met niet helemaal duidelijk. Wel dat het een commerciele doel / winstoogmerk heeft. Welke dienst biedt je bedrijf aan?
Gewijzigd op 03/07/2012 11:18:10 door Niels Cup
 
Write Down

Write Down

03/07/2012 11:23:07
Quote Anchor link
Niels Cup op 03/07/2012 11:16:38:
Wat is de dienst die je levert met GitHub Wouter want dat is met niet helemaal duidelijk. Wel dat het een commerciele doel / winstoogmerk heeft. Welke dienst biedt je bedrijf aan?


Github is (zeer waarschijnlijk) niet van Wouter. Het is een platform dat mogelijk maakt om projecten met anderen te sharen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.