portfolio script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niels Cup

Niels Cup

03/07/2012 07:10:17
Quote Anchor link
Als je aan de slag wilt bij een bedrijf waar veel PHP gevraagd wordt dan vragen veel werkgevers om een stukje eigen werk.Heeft iemand wellicht suggesties wat te laten zien en in welke vorm en omvang?
Gewijzigd op 03/07/2012 07:39:07 door Niels Cup
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 05:21:28
 
Reshad F

Reshad F

03/07/2012 09:39:32
Quote Anchor link
ik denk dat mensen willen zien wat jij kan, welke programmeer talen, welke eigenschappen je hebt, ze willen zelfs weten wat je hobbies zijn. kortom het moet over jou gaan over alles wat je kan zodat ze een indruk kunnen krijgen van wie jij bent en wat jij kan.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

03/07/2012 09:55:22
Quote Anchor link
Mwah hobbies en eigenschappen zal ik niet doen dit komt erg amateuristisch over.

Quote:
Mijn naam is ****** ***** en ik ben 19 jaar oud. Ik studeer Informatica en houd mij bezig met zowel programmeren als design. In mijn vrije tijd houd ik van gamen en voetbal kijken. Mijn favoriete voetbalclub is Chelsea F.C.


Teksten zoals bovenstaande zou ik gaan vermijden (Voor iemand hier op het forum komt deze tekst erg bekend voor, hoop dat hij ook wat met mijn tip doet ;-)). Voor een werkgever maakt het bv niet uit wat voor voetbal club je leuk vind of dat je de hele dag zit te gamen. Een werkgever wil juist weten wat je voor programmeer/ontwerp skills je hebt. Zorg er dus voor dat je goede portfolio items hebt want dat is voor een werkgever de belangrijkste reden om je aan te nemen en niet vanwege je voetbal club.
 
Reshad F

Reshad F

03/07/2012 10:03:02
Quote Anchor link
hmm daar sla je de plank wel mis. ik ben op mijn stage aangenomen omdat de baas van het bedrijf een grote chelsea fan was :)
 
Joakim Broden

Joakim Broden

03/07/2012 10:06:51
Quote Anchor link
Of omdat je een goedkope werknemer bent waar een bedrijf graat misbruik van maakt ;-)
 
Ozzie PHP