Positionering Google

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

11/05/2012 08:26:29
Quote Anchor link
Hallo,

Hoelang duurt het ongeveer dat google je positioneert ik bedoel niet alleen indexering maar daadwerlijk de positionering.

mvg,
Daan
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 08:53:45
 
Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 08:35:26
 

11/05/2012 08:41:34
Quote Anchor link
Chris dat is niet echt wat ik zoek.
 
Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 08:42:54
Quote Anchor link
Wat bedoel je dan met positionering?
 

11/05/2012 08:44:17
Quote Anchor link
Nou hoelang het duurt voordat je SEO gepositoneerd word met een nieuwe website.
 
Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 08:48:01
Quote Anchor link
SOrry maar ik begrijp niet wat je daarmee bedoeld.

SEO staat voor Search Engine Optimalisation, en je vraagt "hoelang duurt het voordat Search Engine Optimalisation gepositioneerd word in een nieuwe website".

SEO doe je als ontwerper zelf, tenzij je het uitbesteed aan een SEO bedrijf.

Nomaals, ben wat specifieker wat he nu bedoeld.

Heb je SEO toegepast op je eigen website en is dit nog niet zichtbaar?
Wil je weten hoe je hoger in de search results komt?
 
Andre Sep

Andre Sep

11/05/2012 08:48:08
Quote Anchor link
Het positioneren en indexeren is afhankelijk van de 'Quality Score' en de crawlsnelheid van Google bots.

Om hier meer inzicht in te krijgen en om gemakkelijk wijzigingen daarin te maken zou je gebruik kunnen maken van Google WebmasterTools
 

11/05/2012 10:46:41
Quote Anchor link
Ik heb inderdaad zelf SEO toegepast en het is inderdaad nog niet zichtbaar. Ik weet hoe ik hoger kom in de search results. Ik maak gebruik van google webmastertools al deze dingen ken ik wel ik moest in mijn stageperiode landingspagina's maken. Na de indexering wordt je website gepositiondeerd wat is de wachttijd voordat dit gebeurt?
 
Albert de Wit

Albert de Wit

11/05/2012 10:51:35
Quote Anchor link
niet denk ik... alles word gewoon gezocht door google.. ik denk niet dat google een database heeft met daarin de beste resultaten.
 
Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 10:59:17
Quote Anchor link
Je site krijgt +/- 1x per week een bezoekje van de Googlebot, pas dan worden de eventuele wijziginen in je site doorgevoerd.
 
Pg Vincent

Pg Vincent

11/05/2012 10:59:46
Quote Anchor link
"Ik heb inderdaad zelf SEO toegepast en het is inderdaad nog niet zichtbaar."

Over SEO wordt heel erg veel onzin verteld, dus wat voor dingen heb je aangepast en welk resultaat wilde je daarmee bereiken?

Google bepaalt zelf welke ranking ze jou geven en dat doen ze op basis van de inhoud van je site in relatie tot waar de bezoeker op zoekt en met behulp van hoe andere sites naar jouw site linken. Je kunt met SEO proberen om google duidelijk te maken waar je site over gaat, maar als je content niet relevant is en niemand naar jou verwijst dan blijf je onderaan staan.
 

11/05/2012 11:10:03
Quote Anchor link
Echt Vincent? Dat wist ik niet en het heeft verder ook niks te maken met mijn vraag. Natuurlijk probeer ik zo veel mogelijk backlinks te krijgen and of course zijn mijn zoekwoorden relevant aan de content.

Albert en Chris geben mij in elk geval een duidelijk antwoord. Bedankt heren.
 
Pg Vincent

Pg Vincent

11/05/2012 12:06:49
Quote Anchor link
"Echt Vincent? Dat wist ik niet en het heeft verder ook niks te maken met mijn vraag. "

Je zegt dat je veranderingen nog niet zichtbaar zijn en ik vertel je dat veel van de dingen die men onder SEO schaart uberhaupt geen invloed hebben en je ze dus ook niet zult zien, niet nu en niet over een week.

Afijn, het is hier blijkbaar een cultuur van "beantwoord strict de vraag en wee je gebeente als je verder doordenkt".

Jammer, tot zover mijn bijdrage aan phphulp.
 
- SanThe -

- SanThe -

11/05/2012 12:12:21
Quote Anchor link
Pg Vincent op 11/05/2012 12:06:49:
Afijn, het is hier blijkbaar een cultuur van "beantwoord strict de vraag en wee je gebeente als je verder doordenkt".

Jammer, tot zover mijn bijdrage aan phphulp.


Tja...
 
Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 12:16:57
Quote Anchor link
Blijkbaar stellen sommige leden extra informatie m.b.t. tot hetgeen waar hij mee bezig is (SEO in dit geval) niet op prijs.
Gewijzigd op 11/05/2012 12:17:24 door Chris PHP
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

11/05/2012 12:21:12
Quote Anchor link
Chris NVT op 11/05/2012 12:16:57:
Blijkbaar stellen sommige leden extra informatie m.b.t. tot hetgeen waar hij mee bezig is (SEO in dit geval) niet op prijs.


Oooo zeker wel, het hangt er maar net vanaf tegen wie je het hebt denk ik .. :P
Persoonlijk ben ik altijd geïnteresseerd in extra informatie en het eventuele verhaal erom heen... (want daar kan je soms alleen maar meer van opsteken/leren)

Jammer dat het juist wat weinig gebeurd hier de laatste tijd...
(is wel anders geweest)
 
Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 12:27:39
Quote Anchor link
Marco PHPJunky op 11/05/2012 12:21:12:
Chris NVT op 11/05/2012 12:16:57:
Blijkbaar stellen sommige leden extra informatie m.b.t. tot hetgeen waar hij mee bezig is (SEO in dit geval) niet op prijs.


Oooo zeker wel, het hangt er maar net vanaf tegen wie je het hebt denk ik .. :P
Persoonlijk ben ik altijd geïnteresseerd in extra informatie en het eventuele verhaal erom heen... (want daar kan je soms alleen maar meer van opsteken/leren)

Jammer dat het juist wat weinig gebeurd hier de laatste tijd...
(is wel anders geweest)


Ja ik probeer ook altijd zoveel mogelijk informatie te winnen, zelfs bij onderwerpen waar ik zelf niet meebezig ben (zoals OOP). Toevallig dat ik nu met OOP een CMS wil/ga maken, zal deze 'extra' info zeker goed van pas komen.

Ik denk dat veel mensen hier iedere dag wel iets bij leren, van miniscuul tot zeer handig.
Gewijzigd op 11/05/2012 12:36:36 door Chris PHP
 

11/05/2012 12:29:26
Quote Anchor link
Het SEO van vroeger is niet meer wat het geweest is na de google panda en pinguin update. Zelf ben zeer geintresseerd in SEO. Vincent zo bedoel ik het niet alleen je verteld me dingen die ik al weet.
 
Koen Hollander

Koen Hollander

11/05/2012 12:32:51
Quote Anchor link
Als je de site goed wilt laten indexeren ga je naar
Een linkje
Gewijzigd op 11/05/2012 12:33:11 door Koen Hollander
 
Chris PHP

Chris PHP

11/05/2012 12:34:43
Quote Anchor link
@Daan,

Vincent had toch een geldige vraag? Hij vroeg wat je wilde bereiken met die 'SEO aanpassingen', want misschien zijn ze minder of niet relevant en zul je het niet merken in je page ranking.

Tevens had het wel enigzins met dit topic te maken, aangezien je het over positioneren/ranking hebt van je website.

Een simpele 'dank je voor je input' kan uiteraard ook voor iemand die er moeite insteekt om je te helpen. Hij kan immers niet weten wat je al wel en niet weet.

Eerlijk gezegt als je wat Vincent allemaal vertelde al weet, zou je toch ook moeten weten dat Googlebot niet elke 10min een scan van je site maakt. Dat is toch belangrijke info als je je verdiept in SEO.
 

11/05/2012 12:39:19
Quote Anchor link
Zeker wel mijn vraag gaat ook niet over de googlebots.
Het zou trouwens wel mooi zijn als er een subforum over seo en sea hier komt wat jullie?

Toevoeging op 11/05/2012 12:40:07:

Chris even bijdehand sommige sites worden om de 10 minuten gescand:P
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.