Probleem met pagina navigatie.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wouter van

Wouter van

21/11/2014 13:37:28
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn pagina navigatie. Het probleem is dat hij geen records op de tweede pagina toont.

Er is een pagina waar de gebruiker aan de hand van twee filters iets op kan zoeken. als je die invult en gaat zoeken dan krijg je alleen resultaten op de eerste pagina.

als ik de query aanpas en de letterlijke zoekwaarden er in zet i.p.v de variabelen dan toont hij wel resultaten op de tweede pagina.

is er iemand die mij wil helpen ?.


dit is het script.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
<?php

$max
= 5;
$page = (!isset($_GET['page'])) ? 1 : $_GET['page'];
$start = ($max * $page) - $max;

$result = mysql_query("SELECT * FROM alle_gebruikers WHERE Categorie = '$categorie' AND Provincie = '$provincie' AND Userlevel = '$userlevel' ORDER BY Datum DESC LIMIT " . $start . ", " . $max . "")or die (mysql_error());

$count = mysql_num_rows($result);

if ($count < 1 ){
echo "Geen resultaten gevonden voor deze zoekopdracht.";}

$rows = mysql_result(mysql_query("SELECT COUNT(User_ID) FROM alle_gebruikers ORDER BY User_ID"),0);
$pages = ceil($rows / $max);

if ($page > 1) {
   $previous = $page - 1;
   echo "<a href=\"" . $_SERVER['PHP_SELF'] . "?page=" . $previous . "\">Vorige</a>&nbsp";
}








for ($i = 1; $i <= $pages; $i++) {
   if ($page == $i) {
      if ($i == $pages) {
         echo "<b>" . $i . "</b>&nbsp";
      }

      else {
         echo "<b>" . $i . "</b>,&nbsp";
      }
   }

   else {
      if ($i == $pages) {
         echo "<a href=\"" . $_SERVER['PHP_SELF'] . "?page=" . $i . "\">" . $i . "</a>&nbsp";
      }

      else {
         echo "<a href=\"" . $_SERVER['PHP_SELF'] . "?page=" . $i . "\">" . $i . "</a>,&nbsp";
      }
   }
}




if ($page < $pages) {
    $next = $page + 1;
    echo "<a href=\"" . $_SERVER['PHP_SELF'] . "?page=" . $next . "\">Volgende</a>";
}

echo "<p><a href='javascript:(history.go(-1));'>Ok!</a>";

}

?>
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 23:12:20
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

21/11/2014 13:43:52
Quote Anchor link
Wouter van op 21/11/2014 13:37:28:
als ik de query aanpas en de letterlijke zoekwaarden er in zet i.p.v de variabelen dan toont hij wel resultaten op de tweede pagina.

En wat zit er dan wel in de variabele?
Wordt die wel (goed) meegegeven?
 
Wouter van

Wouter van

21/11/2014 13:46:55
Quote Anchor link
ja ik heb ze getest door ze te echo,en. en ze worden goed doorgegeven. en als ze niet worden doorgegeven dan krijg je ook geen resultaten op de tweede pagina lijkt mij. dus waar het aan ligt...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.