productvergelijkings pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »
Ronald van nielen

ronald van nielen

27/07/2011 17:56:11
Quote Anchor link
Beste mensen,

Als eerste wil ik me even voorstellen. Ik ben Ronald van Nielen en 34 jaar. Ik ben bezig met het maken van een pagina die 3 producten (die opgeslagen zijn in de database)naast elkaar moet zetten (op een nieuwe pagina) zodat het makkelijk is om de waarden met elkaar te vergelijken.
De producten moeten dmv een knop te selecteren zijn op verschillende pagina's. zelf dacht ik dit te kunnen doen dmv sessies echter krijg ik dit niet voor elkaar. kan iemand mij helpen aub. Ik ben zelf geen php deskundige en doe dit volledig uit hobby en heb verder ook geen andere programeer ervaring.

alvast super bedankt voor jullie medewerking
 
PHP hulp

PHP hulp

21/05/2024 08:16:20
 
Joren de Wit

Joren de Wit

27/07/2011 18:00:45
Quote Anchor link
Als je concrete vragen hebt, kun je die hier plaatsen. Als je op zoek bent naar iemand die je in persoon kan helpen, kun je beter een vacature plaatsen...
 
Ronald van nielen

ronald van nielen

27/07/2011 18:44:15
Quote Anchor link
Was eigelijk op zoek naar tips waarmee ik verder kon, het proberen en uitzoeken op zich vind ik al leuk dus als iemand mij een tip kan geven dan graag. Wat ik tot nu toe heb is een pagina die nu een sessie start en de volgende pagina pakt deze sessie op en haalt hiermee de gegevens uit de database. Dit lukt tot zover. Ik weet alleen niet hoe je een tweede sessie uit kan lezen, hij zal waarschijlijk eerst moeten kijken of er een tweede sessie is en indien truetype dan de tweede query met de database maken. Dus graag zou ik tips willen en niet directe kant en klare code aangezien ik hier dan ook niet van leer. Mocht dit toch niet zo werken hoor ik het graag van je Joran.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

27/07/2011 18:51:46
Quote Anchor link
Zo werkt dat hier wel, alleen probeer dan wel een concrete vraag te stellen. Je zult op dit moment ergens vast lopen, laat dan met een stukje relevante code zien wat je hebt en wat er nu niet werkt.

Sla het id van de producten die geselecteerd zijn voor vergelijking op in een sessievariabele. Dat kan gewoon een array zijn waar dus meerdere id's in zitten. Op de vergelijkingspagina lees je deze sessievariabele uit en selecteer je voor elk product de benodigde gegevens uit de database...
 
Ronald van nielen

ronald van nielen

27/07/2011 21:31:35
Quote Anchor link
hoi Joren,

op de pagina waar je op de knop kan drukken voor de functie vergelijken, heb ik nu onderstaande code staan:

<form name="vergelijk" method="post" action="
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? $_SESSION["test"] = "$pid" ; session_register ("test"); ?>
"/>
<input type="submit" name="submit" value="vergelijk">

op de ontvangende pagina (vergelijkfunctie.php) staat de volgende code:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?
if (isset ($_SESSION['test'])){
            $y = mysql_query("SELECT * FROM products WHERE pid = '".$_SESSION['test']."' ");
        while($product = mysql_fetch_array($y)) {

?>


en op de plaats waar ik de informatie wil laten zien staat de volgende regel:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo($product['title']); ?>


dit werkt, zodra ik een product kies en op de knop druk, dan zie ik op de 2e pagina de gegevens van dat product. echter ik loop nu vast hoe ik een 2e en 3e sessie moet starten en de gegevens daarvan laten zien. ik hoop dat je me in de juiste richting kan sturen.

alvast bedankt voor de moeite
 
Joren de Wit

Joren de Wit

27/07/2011 22:28:25
Quote Anchor link
Oke, vergeet het hele session_register verhaal, dat is verouderd. Als je sessies wilt gebruiken, begin je je script met session_start() en vervolgens gebruik je de superglobal $_SESSION.

Verder lijkt de action van je formulier me erg vreemd. Daar verwacht ik juist de naam van het script dat ervoor zorg dat het product aan de sessievariabele toegevoegd wordt. Dus iets als:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<form method="post" action="add_product.php">
  <input type="hidden" name="product_id" value="..." />
  <input type="submit" value="vergelijk" />
</form>

De waarde op de ... komt uit een PHP variabele die het product id bevat.

Het script add_product.php controleert vervolgens of er een formulier gepost is en of er een geldig product id gepost is. Zo ja, dan voegt hij het toe aan de sessievariabele $_SESSION['products'] op deze manier:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$_SESSION
['products'][] = $_POST['product_id'];
?>

Uiteraard heb je de inhoud van die variabele wel gecontroleerd voordat je dit doet.

En tenslotte kun je op de vergelijkpagina de array $_SESSION['products'] uitlezen en de producten weergeven...
 
Ronald van nielen

ronald van nielen

27/07/2011 22:46:48
Quote Anchor link
Beste Joren,
Bedankt voor je snele reactie. Je uitleg begrijp ik, echter wat ik dan nog niet begrijp is hoe ik ook op jouw manier 3 verschillende sessievariabele aan kan maken. Misschien moet ik de volgende uitleg nog even geven (bedacht ik me zojuist). De pagina waarop het product zichtbaar is en waar je dus de knop "vergelijk" hebt staan is 1 pagina, die aan de hand van id's de opgevraagde informatie laat zien. op deze pagina moet ik dus kijken of er al een eerdere post is en dan een tweede of derde post maken (met andere naam ??). ik hoop dat je mijn uitleg nog kan volgen.
Ik ga in ieder geval mijn code alvast aanpassen naar deze versie, is een stuk duidelijker.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

28/07/2011 11:38:24
Quote Anchor link
Je hoeft niet meerdere sessievariabelen aan te maken, eentje is voldoende als je zorg dat het een array is. In een array kun je meerdere waarden kwijt, en dat is precies wat jij wilt. Elke keer als je het formulier om een product aan de vergelijking toe te voegen verstuurt, voeg je gewoon een nieuw id aan die array toe...
 
Moe BE

Moe BE

28/07/2011 12:41:20
Quote Anchor link
Even een bijkomende vraag voor Ronald. Kan er ingelogd worden op je website? Anders zou het misschien wel een interessant kunnen zijn om deze waardes in je database op te slaan. Zodat een ingelogde gebruiker, volgende keer dat hij inlogt zijn vergelijking ook nog heeft.
 
Ronald van nielen

ronald van nielen

28/07/2011 14:46:15
Quote Anchor link
Hoi Moe, men kan inderdaad inloggen op de site. Ik wil echter deze gegevens niet telkens in de database hebben om zo mijn database omvang te beperken. Het is eigenlijk de bedoeling dat men 3 producten kan selecteren dmv een button en dat op de vergelijkings pagina de diverse waardes naast elkaar komen te staan.

Joren, bedankt voor je bericht ik ga ermee aan de slag.
 
Moe BE

Moe BE

29/07/2011 17:40:56
Quote Anchor link
Database omvang? Daar ga je echt geen problemen mee hebben hoor als je database een beetje goed in elkaar steekt.
 
Ronald van nielen

ronald van nielen

03/08/2011 22:08:04
Quote Anchor link
Beste mensen, ik ben weer een stap verder. Ik krijg nu inderdaad mijn kolommen en ook de gegevens uit de database te zien. Echter heb ik nu het volgende probleem:
Mijn teller moet stoppen als er drie producten gekozen zijn en dan moet er een melding komen dat er al drie keuzes gemaakt zijn en dat er eerst een product eruit gehaald moet worden.
Het feit is nu dat hij doorloopt tot 4 en niet stopt bij 3. misschien heeft iemand een oplossing of een tip.

alvast bedankt voor de moeite

Toevoeging op 03/08/2011 22:25:48:

sorry ik was vergeten de code toe te voegen, dus bij deze:

foreach($_SESSION['vergelijk'] as $pid => $aantal){
if ($aantal > 0) {
$products = mysql_query("SELECT * FROM products WHERE pid = '".$pid."'");
$rowcheck = 0;
while($obj = mysql_fetch_array($products))
{
if($rowcheck == 0)
{
echo "<td>";
}
echo "
<td valign='top'>
".$obj['processor']." <br>
".$obj['snelheid']." <br>
".$obj['geheugen']." <br>
".$obj['typegeheugen']." <br>
".$obj['maxgeheugen']." <br>
".$obj['opslaghd']." <br>
".$obj['aantalhd']." <br>
".$obj['snelheidhd']." <br>
".$obj['schermdiag']." <br>
".$obj['resolutie']." <br>
".$obj['schermtype']." <br>
".$obj['typevideo']." <br>
".$obj['videogeheugen']." <br>
".$obj['opticaldrive']." <br>
".$obj['wifi']." <br>
".$obj['lan']." <br>
".$obj['bluetooth']." <br>
".$obj['rj11']." <br>
".$obj['vga']." <br>
".$obj['usb']." <br>
".$obj['firewire']." <br>
".$obj['esata']." <br>
".$obj['cardreader']." <br>
".$obj['webcam']." <br>
".$obj['windows']." <br>
".$obj['winversie']." <br>
".$obj['fabriekgar']." <br>
".$obj['gartype']." <br>
</td>
";
$rowcheck++;
if($rowcheck==3)
{
echo "</td>";
$rowcheck = 0;
}
}
}
}
echo "</table>";
?>
 
Joren de Wit

Joren de Wit

04/08/2011 09:33:20
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
if(count($_SESSION['vergelijk']) == 3) {
  // Er zijn al 3 producten geselecteerd, geef foutmelding
}
else {

}

?>
 
Ronald van nielen

ronald van nielen

04/08/2011 16:47:40
Quote Anchor link
Hoi joren,
Bedankt voor je hulp. Ik ga vanavond na het werk gelijk even proberen. Als dit werkt kan ik op naar de volgende klus, het maken van een PC configurator.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.