Programmeur gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Brahim F

Brahim F

07/08/2014 09:39:44
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben opzoek naar een programmeur voor mijn webshop bedrijfje die ik wil tot leven brengen.
Heb zelf een grafische achtergrond dus het opbouw heb zo goed als.
Maar input en advies is altijd welkom.

Kort omschrijving van mijn bedrijfje
Wil custom kinderbehang verkopen waar de klant zijn eigen creatie of foto kan uploaden.
De foto moet ook aan een bepaalde eis voldoen ivm kwaliteit van het afdrukken van het behang.
(Anders is het low res).

Berekening van de oppervlakte en prijs moet ook geïmplementeerd worden.
Zodra ze de maat invoeren dat ze de prijs krijgen te zien

Hoop dat ik het duidelijk heb omschreven. mocht er vragen zijn, is er iets niet duidelijk mail me
Of stuur me een bericht dan beantwoord ik het zo spoedig mogelijk.

Bedankt voor het tijd nemen op mijn topic

Met vriendelijk groet,


Ps. Een voorbeeld website http://www.vivamural.com
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 19:00:46
 
Stefan Fransen

Stefan Fransen

29/09/2014 10:44:02
Quote Anchor link
Hallo Brahim

Ik wil je wel helpen met het uitwerken van je idee