Programmeur gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Brahim F

Brahim F

07/08/2014 09:39:44
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben opzoek naar een programmeur voor mijn webshop bedrijfje die ik wil tot leven brengen.
Heb zelf een grafische achtergrond dus het opbouw heb zo goed als.
Maar input en advies is altijd welkom.

Kort omschrijving van mijn bedrijfje
Wil custom kinderbehang verkopen waar de klant zijn eigen creatie of foto kan uploaden.
De foto moet ook aan een bepaalde eis voldoen ivm kwaliteit van het afdrukken van het behang.
(Anders is het low res).

Berekening van de oppervlakte en prijs moet ook geïmplementeerd worden.
Zodra ze de maat invoeren dat ze de prijs krijgen te zien

Hoop dat ik het duidelijk heb omschreven. mocht er vragen zijn, is er iets niet duidelijk mail me
Of stuur me een bericht dan beantwoord ik het zo spoedig mogelijk.

Bedankt voor het tijd nemen op mijn topic

Met vriendelijk groet,


Ps. Een voorbeeld website http://www.vivamural.com
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 19:00:46
 
Stefan Fransen

Stefan Fransen

29/09/2014 10:44:02
Quote Anchor link
Hallo Brahim

Ik wil je wel helpen met het uitwerken van je idee
om meer duidelijkheid te krijgen wat je precies wilt
kun je vertellen wat er precies op de site moet komen?
wil je bijvoorbeeld meerdere categorieën
wil je een portfolio van ontwerpen die al gemaakt zijn zodat de klant het resultaat kan zien?
Zijn de prijzen vastgesteld en worden de betalingen door middel van online payment gedaan.

Met vriendelijke groet,
Stefan Fransen
design-up.nl
 

29/09/2014 11:23:10
Quote Anchor link
De website die jij als voorbeeld opgaf is gemaakt met Prestashop. Een dergelijke functie die jij zou willen met het berekenen van de oppervlakte lijkt mij best een opgave.

Dat zal geen goedkope webshop worden als ik het zo hoor, tenzij er een kant en klare plugin is die iemand gemaak of aanbiedt voor een goede share-prijs.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/09/2014 11:32:46
Quote Anchor link
Ik hou me aanbevolen. In tegenstelling tot Rickert denk ik dat de designs in plat html aangeleverd worden? Het voorbeeld is denk ik niet van jou zelf...

Frank.
 

29/09/2014 11:37:08
Quote Anchor link
@frank ? Ik begrijp je niet helemaal. Meneer wil een webshop starten en heeft iemand nodig die dit voor hem kan maken, ongeacht welke techniek neem ik aan.
Meneer is niet opzoek naar iemand die zijn design wil omzetten in HTML en CSS zodat iemand of hijzelf het in een webshop kan toveren met betaling en patroon-kiezer.

Ik kan het natuurlijk fout hebben.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/09/2014 12:00:12
Quote Anchor link
Hoi Rickert,

Onze vragen zijn het beste te beantwoorden door Brahim zelf denk ik? We wachten maar even af :-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.