Radio Verzoek Systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

SaTZzz T.

SaTZzz T.

26/02/2007 14:05:00
Quote Anchor link
Ik ben sinds kort bezig met een verzoek systeem voor een radio station.
Nu heb ik de onderstaande tabel met daarin diverse gegevens.

Veldnaam | Omschrijving
ID | Autonummering
Datum | Datum Aanvraag Verzoek
Tijd | Tijd Aanvraag Verzoek
Artiest | Artiest Verzoekplaat
Titel | Titel Verzoekplaat
Voornaam | Naam Aanvrager
Achternaam | Achternaam Aanvrager
Woonplaats | Woonplaats Aanvrager
Opmerking | Opmerking (Voor Wie, Waarom, Te Vermelden..)

Nu is het de bedoeling dat er automatische elke week een lijst van meest aangevraagde plaatjes wordt samengesteld d.m.v een query. Dus er moet eigelijk dmv een query dubbele Verzoekjes (Artiest - Titel) worden opgeteld en worden getoond in een lijst.

Voorbeeld:
ID | .. | .. | Artiest | Titel | .. | .. | .. | .. |
1 | .. | .. | Joop | Ik hou alleen maar van jouw | ...
2 | .. | .. | Sugababes | Buttons | ...
3 | .. | .. | Joop | Ik hou alleen maar van jouw | ...

Moet worden (en liefst in nieuwe tabel geplaatst worden):

Nr: 1 - Joop - Ik hou alleen maar van jouw - 2 Stem(men)
Nr: 2 - Sugababes - Buttons - 1 Stem(men)

Is dit mogelijk met alleen het gebruik van een SQL Queries en zo jah kan iemand mij opweg helpen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door SaTZzz T.
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 18:41:49
 
- wes  -

- wes -

26/02/2007 14:08:00
Quote Anchor link
ja hoor , wil prima
 
SaTZzz T.

SaTZzz T.

26/02/2007 14:14:00
Quote Anchor link
Zou je me daar even mee opweg willen helpen dan? :P

Ik weet dat ik met 'DISTINCT' dubbele records weg kan laten, ik moet nu alleen weten hoe ik de dubbele records kan optellen.. Welke ik dan vervolgens moet sorteren zodat ik ze aflopend krijg op het aantal keer aangevraagd..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door SaTZzz T.
 
SaTZzz T.

SaTZzz T.

28/02/2007 11:57:00
Quote Anchor link
Is het misschien dan toch niet mogelijk?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.