[review] ...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »
Jeroen VD

Jeroen VD

27/11/2014 11:19:05
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Recent heb ik ... online gezet voor een congres van mijn studie. Nu heb ik het idee dat het het 'net niet' is, maar ik kan niet echt zeggen wat dat dan is. Hebben jullie (constructief) commentaar op welk deel van de website dan ook?

Alvast bedankt!

p.s. vermeld even welke browser je gebruikt bij css commentaar :)

URL eruit gehaald ivm Google indexering.[/modedit]
Gewijzigd op 27/05/2015 10:02:40 door Wouter J
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 09:00:27
 
Kevin J

Kevin J

27/11/2014 11:27:41
Quote Anchor link
Okay ik heb je site bekeken en ik heb hele kleine dingetjes.
Ik mis een favicon (Klein logootje links van de titel) en de titel zelf mis ik, het is niet grootste probleem maar ik let even op kleine dingetjes.

Daarnaast aan de rechterkant zie ik zo'n leeg vlak ziet er niet super uit, op bepaalde pagina's is er iets aan de rechterkant maar merendeel is leeg. Ook de overgang van de pagina's gaat bij mij niet super. (Daarmee bedoel ik niet bepaald snel)
Ik weet ook niet of jij het nodig vind maar een Copyright staat er niet op.
 
Jeroen VD

Jeroen VD

27/11/2014 11:35:35
Quote Anchor link
enige ideen om die rechterkant op te vullen? want hier heb ik ook over zitten nadenken...

verder de favicon en titel moet ik misschien nog even maken. copyright is niet nodig, openbare documentatie
 
Kevin J

Kevin J

27/11/2014 11:47:50
Quote Anchor link
Copyright snap ik dan.
Favicon en titel zijn kleine dingen die tikkeltje professioneler maken.

Je zou het vlak (de content) breder kunnen maken, en eventueel de vakken die aan de rechterkant stonden er onder zetten.

Of eventueel een advertenties mocht je geld nodig hebben aan de rechterkant, of eventueel en poll/gastenboek.
Eventueel contact gegevens rechterkant zodat toch maar opgevuld is.
 
Jeroen VD

Jeroen VD

27/11/2014 11:54:53
Quote Anchor link
favicon en titel zijn toegevoegd

Zijn er nog andere ideen over de contentverdeling?
 
Kevin J

Kevin J

27/11/2014 11:56:04
Quote Anchor link
In welk opzicht bedoel je dat?

(BTW. De favicon zie ik nog niet)
Gewijzigd op 27/11/2014 11:56:36 door Kevin J
 

27/11/2014 12:14:03
Quote Anchor link
Tips:
Zet je body font op 15px ipv 20px;

De boxshadow is erg aanwezig en wat subtieler is naar mijn idee netter.
box-shadow: 0px 0px 3px 2px #1689B5;

Menu column geen box-shadow. Maar is meer een mening.

Het menu wat overzichtelijker opzetten, is nu erg op elkaar geprakt.
 
Jeroen VD

Jeroen VD

27/11/2014 13:21:55
Quote Anchor link
de boxshadow moet wel overal aanwezig zijn vind ik, dat geeft een veel verzorgdere indruk. hij is nu wel wat aangepast. body font staat op 16px nu, staat ook iets beter dan 15px.

wat voor tips zou je hebben voor het menu?
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

27/11/2014 13:35:55
Quote Anchor link
De menukolom kan inderdaad wel wat "ademruimte" gebruiken.
Met name voor tabletgebruikers zou ik de hotspots vergroten door boven en onder elke link meer wit toe te voegen.

Rule 3: Double your whitespace
 
Niels schouten

niels schouten

06/01/2015 20:39:07
Quote Anchor link
Ziet er mooi uit, maar de rechterkant is erg leeg, daar zou ik bijvoorbeeld ook een stuk menu neer zetten.
 
Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

06/01/2015 20:42:48
Quote Anchor link
Rechterkant opvullen met laatst geplaatste pagina's ?

verder ziet er goed uit.
 
Kevin J

Kevin J

06/01/2015 20:43:38
Quote Anchor link
(Dit topic is al 2 maanden oud)
 

06/01/2015 20:44:59
Quote Anchor link
Sorry kerel, nooit je comment gezien.

Suggesties;

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
.menuTitle {
padding: 0 5px;
}

.menuTitle > ul > a > li {
line-height: 35px;
}


Het is leuk dat er kopjes gemaakt zijn maar het is super onduidelijk. Hier moet je denk ik echt iets anders op verzinnen.

Toevoeging op 06/01/2015 20:47:23:

Kevin Jager op 06/01/2015 20:43:38:
(Dit topic is al 2 maanden oud)


Jij gaat ookal wat jaren mee maar we praten ook nog gewoon tegen jou toch?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.