Review Cappucino Rotterdam

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Marien xD

Marien xD

13/03/2007 16:22:00
Quote Anchor link
Ben de afgelopen tijd bezig geweest met een leuk project, deze is nu zo goed als afgerond. De webcam moet ik nog even fixen maar dat gebeurt binnenkort!

Wat vinden jullie ervan?

www.cappucinorotterdam.nl

Alvast bedankt voor je commentaar!
 
PHP hulp

PHP hulp

22/05/2024 07:00:32
 

13/03/2007 17:11:00
Quote Anchor link
Wauw leuke orginele opzet.
Bij webcam nog wel even tijd vermelden.
Maak de fototjes aan de rechter kant wel even klikbaar.
Bij contactformulier nog even de velden (de randen vooral) even met CSS bewerken.
Dat bakje koffie cappucino is erg goed gelukt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Simon Blok

Simon Blok

13/03/2007 17:34:00
Quote Anchor link
Erg leuk opgezet. Enigste puntje: het linkje naar de webcam had ik in eerste instantie niet door.
 
Marien xD

Marien xD

13/03/2007 20:13:00
Quote Anchor link
Eigenlijk wil ik ook dat de 3 plaatjes rechts werken, maar dan moet ik mijn hele opzet verbouwen! Ik ga er wel over denken, maar het kost weer tijd he ;) De webcam moet helemaal nog gefixed worden omdat je nu een beeld ziet van zaterdag.

Misschien nog wel even leuk om te vermelden dat ik ook de webcam heb aangesloten maar vooral dat het systeem helemaal draadloos werkt. Dus Webcam gaat naar een draadloze router welke een vodafoon kaartje heeft waardoor deze router weer draadloos internet heeft via het UMTS netwerk. Geen last meer van kabels enzo :D

Style van het contact formulier ga ik even naar kijken!

Misschien voor die webcam nog een idee om het te laten knipperen of word het dan te druk?

Update 1:
Velden even aangepast (handig he css :)

Update 2:
Even een idee weggeschrapt, moet nog wel het hele knopje aanklikbaar maken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marien xD
 
GaMer B

GaMer B

13/03/2007 20:24:00
Quote Anchor link
Marien schreef op 13.03.2007 20:13:
Misschien voor die webcam nog een idee om het te laten knipperen of word het dan te druk?


Vooral niet doen, dat wordt idd te druk. Verder erg mooie site..
 
Ponzi

Ponzi

13/03/2007 20:25:00
Quote Anchor link
Leuk ! Origineel ! Tof !

Komt er zo in mij op :-) .
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

13/03/2007 20:33:00
Quote Anchor link
Misschien alleen even de tekst een align: justify; meegeven, dat vind ikzelf persoonlijk net iets netter. Maar dat is mijn mening, mag je zelf beslissen :).
 
Marien xD

Marien xD

13/03/2007 20:45:00
Quote Anchor link
@arjan
Dat heb ik al geprobeerd, dat komt niet echt uit de verf met deze website.

Heb de drie plaatjes rechts ook aanklikbaar gemaakt! Dus weer een stap voorwaarts :)

Morgen even ernaar toe om de webcam te fixen en hij is af :D
 
Marien xD

Marien xD

15/03/2007 09:30:00
Quote Anchor link
Zo de webcam is als het goed is gefixed! Nu nog even verversen!
 
Bart van der veen

bart van der veen

15/03/2007 09:45:00
Quote Anchor link
ja leuk, werkt prima, alleen zwart is best heftig.

een waarom foto's van tafels met afval erop?

ps misschien is een wisseling van die foto's wel leuk
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door bart van der veen
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

15/03/2007 12:22:00
Quote Anchor link
Leuk, beetje standaard maar erg effectief en orgineel.
 
Marien xD

Marien xD

15/03/2007 12:52:00
Quote Anchor link
@bart
Die foto wilde ze er perse op hebben. Het is ook niet mijn keus :)

Wisselen van de foto's wil ik wel maar het is een css achtergrond en laat die nu elke keer gecached worden... Dus heb er ook mee getest maar wil niet echt goed werken...
 
M. de Win

M. de Win

18/03/2007 16:31:00
Quote Anchor link
nice nice, waar heb je trouwens dat fotoscript vandaan??? erg leuk
 
M. de Win

M. de Win

18/03/2007 16:32:00
Quote Anchor link
Sorry, dubbele post
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door M. de Win
 
Marvin S

Marvin S

18/03/2007 16:38:00
Quote Anchor link
Ey,

mijn eerste indruk is: supermooi

verder heb ik niet heel veel te melden.
Het enige wat bij mij overkomt als BUG
is het gastenboek..
zodra ik die aanklik is het menu weg
en sprint de header naar beneden en
fungeert die ineens als footer haha
volgens mij is dat niet de bedoeling
(IE 6.0)

verder echt een hele mooi site
een hele goede 'nieuwsschierigheidsmaker'
voor het bedrijf..

top
 
Niek Weevers

Niek Weevers

19/03/2007 09:43:00
Quote Anchor link
Leuke site. Maar tekst is niet fijn leesbaar. Regelafstand wat verhogen bijvoorbeeld. ook de gele kleur van de tekst vind ik niet erg mooi. Verder erg leuke site
 
Jacco Engel

Jacco Engel

19/03/2007 09:50:00
Quote Anchor link
Ik vind het een hele mooie site.

Klein onbelangrijk minpunt (in FF 2.0 iig) Je layout gaat een beetje schuiven als je een pagina neemt die langer is dan je scherm
 
Marien xD

Marien xD

19/03/2007 10:33:00
Quote Anchor link
@m. de Win
Wat bedoel je met dat fotoscript? Het balkje wat scrollt of als je op een foto klikt?
Het eerste is zelf gemaakt en het tweede kan je gewoon downloaden van internet: google maar eens op lightbox

@marvin
Ik zie het nu ook, bedankt voor de bug melding! Dat komt door die rot tekst zonder spaties :) Hij is nu tijdelijk gefixed, voor de andere browsers had ik het wel gemaakt (IE7 en FF)

@Jacco
Klopt dit probleem treed op bij verschillende computers... Bij mij thuis doet die het niet in IE7 maar hier op mijn werk weer wel. Erg irritant probleem...
 
Jacco Engel

Jacco Engel

19/03/2007 10:42:00
Quote Anchor link
@ marien

Heb je er aan gedacht om de lengte van je pagina's gelijk te houden en alleen je content scrollable te maken?

Edit:

Je <div id="content"> een overflow auto meegeven
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
 
Marien xD

Marien xD

19/03/2007 14:43:00
Quote Anchor link
Nee dat vind ik zoiezo niets, krijg ik zo'n frame gevoel van. En laat ik daar nu met mijn css een mooie oplossing voor gevonden hebben :D

Nee ik heb het liever niet. Wel bedankt voor het meedenken... Ik denk namelijk als alles evenlang is het lijntje alsnog verspringt...
 
Jacco Engel

Jacco Engel

19/03/2007 14:55:00
Quote Anchor link
Is ook meer persoonlijke voorkeur moet ik zeggen. Heb het even bekeken en ik denk dat je met

#content {
de rest
height : 475px ;
overflow : auto ;
}

En mooiere site krijgt. Maar dat is puur persoonlijk

Edit:

ik dank niet ik denk
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.