Review: duimzuigverhalen
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een projecten en zie graag even jullie mening over mijn layout:
http://www.duimzuigverhalen.com (morgen ook via .nl te bereiken)
Het enige waar ik nu even een probleem mee heb is die :first-letter pseudo. Zie mijn topic (interne SPAM ;))
Alvast bedankt!
Groet,
Jason
Ik ben bezig met een projecten en zie graag even jullie mening over mijn layout:
http://www.duimzuigverhalen.com (morgen ook via .nl te bereiken)
Het enige waar ik nu even een probleem mee heb is die :first-letter pseudo. Zie mijn topic (interne SPAM ;))
Alvast bedankt!
Groet,
Jason
Edit:
Ja hij is nog niet cross-browser, vergeten te zeggen...
Vincent schreef op 05.08.2007 19:13:
Hij is netjes :) alleen in IE6 niet ;-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jason de Ridder
Gesponsorde koppelingen:
Erg zakelijke layout, heeft weing met een sterk verhaal te maken.
De blauwe achtergrond heeft overigens de neiging om te gaan flikkeren wanneer er wordt gescrolled.
De blauwe achtergrond heeft overigens de neiging om te gaan flikkeren wanneer er wordt gescrolled.
Vincent schreef op 05.08.2007 19:13:
wat wou je nou met die letters? naar beneden of juist regel naar boven?
naar boven...
Ik mis (in Safari althans) nog wat ruimte tussen het menu links en de tekst in het midden. Die zitten hier vrij stijf tegen elkaar.
Misschien nog een idee voor de site. Ik had vroeger een scriptje, waarbij je een deel van een verhaal kon schrijven, en 2 mogelijke opties kon geven hoe het verhaal verder zou gaan. Als je een optie koos, kwam je weer op zo'n zelfde pagina waar je verhaal weer wat verder gaat en je weer een paar opties krijgt. De grap was dat je de open opties, die nog niet geschreven waren zelf kon bedenken.
Misschien nog een idee voor de site. Ik had vroeger een scriptje, waarbij je een deel van een verhaal kon schrijven, en 2 mogelijke opties kon geven hoe het verhaal verder zou gaan. Als je een optie koos, kwam je weer op zo'n zelfde pagina waar je verhaal weer wat verder gaat en je weer een paar opties krijgt. De grap was dat je de open opties, die nog niet geschreven waren zelf kon bedenken.
Inderdaad, wat PgFrank al zegt; de achtergrond flikkert tijdens het scrollen.
Dat inloggen, ik zou die toch iets breder maken. Trouwens wel mooi, dat als je er op klikt en daarna weg klikt, dat het dan ietwat licht grijzig wordt!
Verder een mooie layout.
GrZ,
Chris
Dat inloggen, ik zou die toch iets breder maken. Trouwens wel mooi, dat als je er op klikt en daarna weg klikt, dat het dan ietwat licht grijzig wordt!
Verder een mooie layout.
GrZ,
Chris
Jelmer schreef op 05.08.2007 19:36:
Ik mis (in Safari althans) nog wat ruimte tussen het menu links en de tekst in het midden. Die zitten hier vrij stijf tegen elkaar.
Ja zoeits heb ik ook, maar dan per zin. Één zin per uur ofzo. Eerst maar even bezoekers krijgen als ie online is.
En iedere week het verhaal publiceren.
simpelle maar nette strakke layout ;) effe bugjes fixen ^^