[review] Dzjemo.nl
Hoi hoi!
Eindelijk ben ik eens trots op een ontwerp van mijn min of meer portfolio/verzamel website. Nu ben ik alleen nog benieuwd naar jullie meningen.
Met behulp van een aantal mensen hier is het me eindelijk gelukt om sIFR te installeren, en werkend te krijgen, daardoor vind ik dat het er net eventjes wat strakker uitziet ;-).
http://www.dzjemo.nl/new/
Rate please! :-)
- Jezpur
Eindelijk ben ik eens trots op een ontwerp van mijn min of meer portfolio/verzamel website. Nu ben ik alleen nog benieuwd naar jullie meningen.
Met behulp van een aantal mensen hier is het me eindelijk gelukt om sIFR te installeren, en werkend te krijgen, daardoor vind ik dat het er net eventjes wat strakker uitziet ;-).
http://www.dzjemo.nl/new/
Rate please! :-)
- Jezpur
Gesponsorde koppelingen:
Ik vind het geel van linkjes op het o-zo-saaie grijze ondergrondje maar niets.
Tip: maar dat grijs wat donkerder (mag best bijna #555 zijn) en dan leest het toch wat prettiger.
Voor de rest... beetje kaal.
Tip: maar dat grijs wat donkerder (mag best bijna #555 zijn) en dan leest het toch wat prettiger.
Voor de rest... beetje kaal.
Maar dan moet ik de schaduw onder de zwarte balk weer aanpassen, die zit namelijk aan deze achtergrond vast... En misschien wordt #555 ook weer net wat te donker, dan wordt het zo'n te zwarte pagina, als je begrijpt wat ik bedoel.
Edit: zie mijn huidige website maar, zo grauw en donker... :-P
Edit: zie mijn huidige website maar, zo grauw en donker... :-P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo
hmm ik vind dat gele menu aan de onderkant foeilelijk.. ik moet zowaar mijn bril opzetten om die dingen te kunnen lezen.. Daarnaast vind ik hem redelijk strak eruit zien. beetje saai, mag gerust mee kleur in maar layout is wel OK.
Daarnaast werkt het nog niet vlekkeloos.. als ik GO klik, krijg ik een pagina dat het woord zoeken... geen resultaten oplevert, en je contact formulier werkt ook nog niet
Daarnaast werkt het nog niet vlekkeloos.. als ik GO klik, krijg ik een pagina dat het woord zoeken... geen resultaten oplevert, en je contact formulier werkt ook nog niet
dat een en ander qua inhoud nog niet volledig werkt bij de review van een design lijkt me niet zo heel verwonderlijk.
Ik vind het geel op zwart zelf wel prettig, alleen begrijp ik niet helemaal waarom er witte vlakken achter de menuitems zitten... of ligt dat nou aan mijn browser?
Ik vind het geel op zwart zelf wel prettig, alleen begrijp ik niet helemaal waarom er witte vlakken achter de menuitems zitten... of ligt dat nou aan mijn browser?
@Merijn: dat was ook de reden waarom ik in eerste instantie alleen de homepage 'aan' had staan. De rest werkt allemaal nog niet, dus dat is niet zo bijzonder.
@Rens: klopt. De menuitems worden met sIFR gegenereerd, de achtergrond hoort transparent te zijn. Ik denk dat het tijd is voor een update van je flashplayer ;-).
@Rens: klopt. De menuitems worden met sIFR gegenereerd, de achtergrond hoort transparent te zijn. Ik denk dat het tijd is voor een update van je flashplayer ;-).
lol ;-)
Upgrade??? Neuh... Mijn flash player op linux is buggy :D Crashed zo nu en dan, en sommige dingen werken helemaal niet (zoals dus bijvoorbeeld dit menu). Heb alleen geen tijd / zin om er tijd in te stoppen :p
Upgrade??? Neuh... Mijn flash player op linux is buggy :D Crashed zo nu en dan, en sommige dingen werken helemaal niet (zoals dus bijvoorbeeld dit menu). Heb alleen geen tijd / zin om er tijd in te stoppen :p