[Review] Insanegames.eu

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »
Michel Gorter

Michel Gorter

18/09/2014 20:11:49
Quote Anchor link
Website www.insanegames.eu /.nl is bijna klaar
De website is gemaakt als gameportal voor enkelen spellen dat ik draai op mijn server
Het project zit nu in beta en zal binnenkort vrij gegeven worden aan het publiek

ik zou graag jullie beoordeling, mening willen weten!

De website kunt u vinden via
www.insanegames.eu .nl
Gewijzigd op 18/09/2014 20:15:50 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 01:29:36
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/09/2014 20:15:36
Quote Anchor link
Ziet er netjes uit, ook mooi responsive.
Ik denk dat de header wel wat smaller mag, want u is er veel loze ruimte en moet je net even een tikkeltje meer scrollen dan nodig is.
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

18/09/2014 20:58:24
Quote Anchor link
Als ik scroll (met mn muis), dan schokt de hele website. Dit is niet op andere websites.
Voor de rest ziet het er goed uit ;)
 
Michel Gorter

Michel Gorter

18/09/2014 21:50:49
Quote Anchor link
Bedankt voor de tips! hier ga ik aan werken ik ga gelijk kijken waarom de site schokt met scrollen het viel me op dat het in google chrome stukken minder is als in internet explorer
 
Tim Klein

Tim Klein

19/09/2014 09:44:48
Quote Anchor link
Website ziet er mooi uit.
Mij is alleen opgevallen dat de website erg snel scrolt.

Verder helemaal top!

Tim
 
E vH

E vH

19/09/2014 10:40:14
Quote Anchor link
Mooie website!

De blauwe knop in het inlog gedeelte is in Firefox niet breed genoeg, Lost Password valt buiten deze knop.

Zodra ik de browser kleiner maak, dan word op een gegeven moment de header wel kleiner gemaakt
maar alles wat er onderstaat nog niet.
Daarmee verschuift de background van het login gedeelte en de blauwe knop word vervolgens wel heel erg breed.

Doordat de blauwe knop in 1x zo breed word, zie je dat alle onderstaande menu's worden uitgerekt.

De mobiele weergave van het inlog menu, toont ook aan dat de blauwe knop niet helemaal de volledige breedte heeft en de menu's onder dit inlog menu vallen breder uit, volgens mij niet helemaal de bedoeling.

Ik merkte ook op dat de mouse over op de copyright, verspringt naar een tweede regel, ik zou het op 1 regel houden, dit komt doordat de mouseover naar rechts fade.

De insanegames logo, in de mobiele weergave is te ver naar rechts uitgelijnd.

Verder toppie hoor ! :-)
 

19/09/2014 15:10:07
Quote Anchor link
De scroll moet naar mijn mening gewoon native zijn. Niet een scrollbar of scroll nabootsen in JS, dit werkt niet fijn.
Verder een nette website alleen jammer van Wordpress
Gewijzigd op 19/09/2014 15:11:12 door
 
Michel Gorter

Michel Gorter

19/09/2014 16:57:18
Quote Anchor link
Bedankt voor de reactie Elmar vH
Ik heb zelf nog niet in firefox getest wel in google chrome en internet explorer
dus goed dat ik dit nu weet ik wist wel dat de Login button te groot was op google chrome
via mobiel wordt mijn pagina automatisch naar een mobiele versie aangepast hierbij is de logo iets te groot
en klopt de verhouding met de onderkant niet meer ik ga gelijk kijken wat ik kan doen aan verschuiving van de achtergrond denk dat ik ook de header wat ga verkleinen! komt goed het zal nog wel even duren zo in me eentje :D



Toevoeging op 19/09/2014 20:02:28:

Als het goed is moet de login button nu de juiste afmetingen hebben
zodat lost password? er mooi naast past,
ook heb ik wat ruimte boven en onder de header weg gehaalt
zodat er niet meer zoveel open ruimte tussen zit en het main menu
er wat dichter opgezet
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.