Review layout [Definitieve versie]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

C# .NET Backend Developer HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever is een professionele speler op gebied van IT en E-Commerce. Wil jij werken voor een e-commerce platform? Heb je ervaring met C#, Javascript en Scrum? Vaste baan: C# .NET Developer Backend E-Commerce 3.400 - 4.500 Backend Developer Wij ontwikkelen software voor E-Commerce toepassingen. Ons eigen Content Management systeem biedt een integrale oplossing met diverse ERP software. Onze systemen zijn vaak complex en omvangrijk en draaien bij grote organisaties. Maar ook kleine ondernemingen hebben steeds vaker behoefte aan een vlekkeloos werkende E-Commerce oplossing. Zij bieden een uitdagende werkomgeving met gezellige collega's. Je krijgt veel vrijheid en er is

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Wessel Johnson

Wessel Johnson

10/10/2008 19:50:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben weer begonnen aan mijn website en heb een layout gemaakt, graag zou ik jullie mening hierover horen.

HTML valid en CSS valid.

Layout image op plaatjesupload

Wessel
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel Johnson
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 07:05:12
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

10/10/2008 19:57:00
Quote Anchor link
Een paar divs en een afbeelding?
beetje kaal niet..?
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

10/10/2008 20:00:00
Quote Anchor link
Ja, design is niet mn sterkste kant :p. Maar ik wou het graag simpel houden, zodat het makkelijk cross-browser te houden is. Heb je misschien een tip om het wat op te leuken ?
 
Naam Loos

Naam Loos

10/10/2008 20:12:00
Quote Anchor link
Mooi frisse layout! Alleen bij IE6 loop alles niet aan elkaar!! Er staan wat lijnen scheef enzo.

EDIT: nu ik op F5 druk is alles weer goed!!!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Naam Loos
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

10/10/2008 20:17:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de fijne reactie, maar mn layout is het plaatje, niet de upload zelf :p.
 
Mitchell

Mitchell

10/10/2008 20:35:00
Quote Anchor link
Is nogal heel erg kaal, zou zelf nou nooit zeggen van "hey, deze laat ik een klus voor me doen" (als het een portfolio word).. :)
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

10/10/2008 21:10:00
Quote Anchor link
niet mijn ding.. ik vind het niet echt mooi en het is wel eg kaal. je zou kunnen overwegen eens wat met kleur, plaatjes, css en weet ik veel wat allemaal te doen. Kijk eens naar andere websites.. en over dat cross-browser compatible maken: dat is een kunst apart echter is het niet moeilijk als jij je CSS netjes en overzichtelijk houd.

Kijk ook eens naar templates en haal daar ideeen uit. Beter goed gejat dan slecht bedacht ;)
 
Jasper Geelen

Jasper Geelen

10/10/2008 22:19:00
Quote Anchor link
Opzich best mooie layout, echter zou ik wat zachtere kleuren gebruiken dan dat felle blauw. Bijna niemand houdt van een onwijs felle website waar je hoofdpijn van krijgt.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

10/10/2008 22:30:00
Quote Anchor link
Ik vind hem ook wel heel erg simpel en kaal. Zeker met wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is met (X)HTML en Css is deze opzet wel heel simpel.

Een simpele lay-out op zich niets mis mee, maar het moet wel mensen aanspreken, en dat doet dit duidelijk niet.
 
Roeltje M

Roeltje M

10/10/2008 22:43:00
Quote Anchor link
Niet echt mijn smaak. Kijk, het is goed dat je van simpel houdt, maar iets meer kleur mag wel.

Ik heb een klein concept (voorbeeld) voor je gemaakt, hoe het evt eruit kan zien.

Url
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roeltje M
 
--

--

11/10/2008 00:59:00
Quote Anchor link
roel schreef op 10.10.2008 22:43:
Ik heb een klein concept (voorbeeld) voor je gemaakt, hoe het evt eruit kan zien.

Url

Dan zou ik als ik Wessel was toch maar aan mijn eigen design vasthouden. ;-)
De belangrijkste tip vind ik dat je dat gradientje uit de header moet halen. Probeer ook te vermijden om dezelfde kleur voor de header en de achtergrond te gebruiken.
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

11/10/2008 10:56:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties allemaal, ik zal eens iets met de tips van jullie gaan proberen =)
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

11/10/2008 18:30:00
Quote Anchor link
Ik heb wat zitten knutselen en dit is er uit gekomen, nog steeds wel simpel.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/996209.html

Edit:
Sorry voor de bump, lette even niet op
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel Johnson
 
--

--

11/10/2008 18:42:00
Quote Anchor link
Eigenlijk zijn er maar een paar details veranderd toch?
Die gradient die ik je afgeraden heb heb je nog, je achtergrond is hetzelfde..
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

11/10/2008 18:45:00
Quote Anchor link
Ja dat is waar, vind je de gradient in de header irritant? Maar ik vind dat het wel veel verschil maakt? Is dit beter dan de vorige, of moet ik een andere kant op?
 
Robert Deiman

Robert Deiman

11/10/2008 18:56:00
Quote Anchor link
@Wessel

het ging om de lay-out, die is kaal en blijft kaal. Behalve de header en de kleur an sich is er helemaal niets veranderd. Probeer eens heel wat anders. Doe eens gek, maak er eens iets fraais van.
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

11/10/2008 19:07:00
Quote Anchor link
Ok, ik zal eens wat gaan proberen

Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel Johnson
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

12/10/2008 11:26:00
Quote Anchor link
Bump :p
 
--

--

12/10/2008 11:52:00
Quote Anchor link
Loos die gradient nou eens!

[miereneuk]
En je bump was 8 uur te vroeg.
[/miereneuk]
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

12/10/2008 14:52:00
Quote Anchor link
Een effen header:

Effen: http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/998264.html
met gradient: http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/996499.html
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel Johnson
 
--

--

12/10/2008 14:53:00
Quote Anchor link
Veel mooier. Zo krijg je echt contrast met die achtergrond.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.