review layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »
- wes  -

- wes -

06/08/2009 16:53:00
Quote Anchor link
Zou ik jullie ongezoute doch constructieve mening mogen over:

http://www.dekoppel.com/nieuw

Het gaat (zoals alle dummy layouts) niet om de tekst, maar om de stuctuur en layout.
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 17:06:40
 
Robert Deiman

Robert Deiman

07/08/2009 09:31:00
Quote Anchor link
Hoi Wes,

Ik weet niet of je die afbeelding op de achtergrond ook zo wilt gaan gebruiken, maar volgens mij kan je die nog (beter) wel iets verder verkleinen qua bestandsgrootte.
Verder heb ik eigenlijk niet zoveel op dan wel aan te merken aan de lay-out zoals je hem hebt getekend. Mooie, leuke en prettig overzichtelijke indeling.


Misschien toch dat je alleen de groenige kleur (menu en nieuwsblokken links) nog iets aan moet passen, ik zie dat verder niet terug in de lay-out en ook niet in de kleuren van het logo? Ik vind die groenige kleur overigens prima passen, maar mis een beetje de link met "De Koppel".

Daarbij denk ik dat de kleine lettertjes (titels van artikelen) in het nieuwsblok links misschien vet gedrukt moeten worden (of een iets donkerdere tint van die kleur), die zijn zo niet heel erg lekker leesbaar voor mensen met iets mindere ogen.

En voor de eenduidigheid: Volgens mij komen de kleuren in het menu en in de titels links (de kopjes) niet overeen. Die zou ik wel gelijk trekken. Verder een strakke duidelijke lay-out.
 
- wes  -

- wes -

07/08/2009 12:02:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik weet niet of je die afbeelding op de achtergrond ook zo wilt gaan gebruiken, maar volgens mij kan je die nog (beter) wel iets verder verkleinen qua bestandsgrootte.

Ga ik inderdaad gebruiken, maar voor voorbeeld purposes is deze nog frikking huge

Quote:
Misschien toch dat je alleen de groenige kleur (menu en nieuwsblokken links) nog iets aan moet passen, ik zie dat verder niet terug in de lay-out en ook niet in de kleuren van het logo? Ik vind die groenige kleur overigens prima passen, maar mis een beetje de link met "De Koppel".

Het is een natuuractiviteitencentrum, hun huidige hoofdkleur is groen, en precies die tint.

Quote:
Daarbij denk ik dat de kleine lettertjes (titels van artikelen) in het nieuwsblok links misschien vet gedrukt moeten worden (of een iets donkerdere tint van die kleur), die zijn zo niet heel erg lekker leesbaar voor mensen met iets mindere ogen.

Goeie, neem ik mee

Quote:
En voor de eenduidigheid: Volgens mij komen de kleuren in het menu en in de titels links (de kopjes) niet overeen. Die zou ik wel gelijk trekken. Verder een strakke duidelijke lay-out.

Bewust gedaan, het menu moet wat lichter eruit zien dan de koppen, die duidelijke koppen moeten zijn. Misschien dat ik het nog wel gelijktrek in de definitieve release
 
Erik Rijk

Erik Rijk

07/08/2009 15:10:00
Quote Anchor link
Hola! :)

Je hebt mooi werk afgeleverd!
Ik zou denk ik de achtergrond iets minder fel ( opacity ) maken.
Het is verder een duidelijke layout, weinig op aan te merken :)
 
Lode

Lode

07/08/2009 16:26:00
Quote Anchor link
ik vind het helemaal niet slecht! (kan toch behoorlijk kritisch zijn)

Het laden is wellicht niet alles. Wat denk ik middels wat javascript wel te optimaliseren is wellicht.

Ik mis wat special effects zoals roterende banners/tabs en mouseover/out's

ik heb hier recent een Ajax/prototype roterend banner systeempje gemaakt:
http://www.piccolocard.nl/nl/

Wellicht kan je ook nog wat met een dergelijk (nu slecht gehackt) horizontaal menu doen?

Maar ik vind hem op zich wel sprekend, overzichtelijk en netjes.
 
- wes  -

- wes -

07/08/2009 16:32:00
Quote Anchor link
Lode, het is een ontwerp, een plaatje, an image, un imaaage, unos imagos

Geen werkende site dus, en dus ook geen mouseovers , menus, roterende toestanden etcetc. Ook waarom de laadtijd zo lang is (zie ook mn 2e post...)
 
PHP Scripter

PHP Scripter

07/08/2009 16:34:00
Quote Anchor link
Leuke site, complimenten!
 
GaMer B

GaMer B

07/08/2009 16:43:00
Quote Anchor link
Mooie layout wes! Lekker rustig ook, hoewel het achtergrond plaatje misschien een beetje TE is??

Links en rechts naar wit faden (achtergrond plaatje) trekt mijns inziens te veel het oog er naar. Zeker als je aan het scrollen bent, merk je dat je ogen daar op gaan focussen.

De indeling is gewoon perfect. Alles is goed zichtbaar en komt "natuurlijk" over. Ook het lettertype is goed gekozen, vind ik. Goed leesbaar.

Het menu bovenaan vind ik ietsje minder... Ik weet niet, het is zo iets van "ZO! Hier ben ik" en niet meer uniform met de rest van de website.

Verder: Keep it up! :)
 
- wes  -

- wes -

07/08/2009 16:45:00
Quote Anchor link
Dank voor de reacties, over 2 weken ga ik er iets mee doen, voor nu, vakantieeeeeeeeeeee!

later
 
Niek Weevers

Niek Weevers

11/08/2009 19:47:00
Quote Anchor link
Het menu valt een beetje uit de toon. Je hebt ook een schreef-font gebruikt voor het menu en een schreefloos-font voor de rest.

En het logo is erg lelijk en maakt het lelijk. De rest van de site vind ik er zeker leuk uit zien!! Ook lekker fris en duidelijk wat het is. De uitstraling die deze site moet hebben.
 
- wes  -

- wes -

24/08/2009 10:33:00
Quote Anchor link
Helaas is een logo van een klant het enige waar ik geen invloed op heb niek :)
 
Julien

Julien

05/09/2009 23:33:00
Quote Anchor link
Hey Wes,
Ziet er op het eerste gezicht leuk uit voor een natuuractiviteitenwebsite (wat een lang woord). Ik zou alleen wel een wat spectaculairdere foto op de achtergrond plaatsen! Er zijn heel veel mooie foto's van het nederlandse landschap. Maar dat ligt natuurlijk ook aan het budget van de opdrachtgever, maar opzich heb je op istock volgens mij een prachtige foto van een Nederlands landschap voor niet al te veel geld.
Succes verder!
 
Mitchell

Mitchell

06/09/2009 04:01:00
Quote Anchor link
Mooie website, heb toch nog wel een aantal puntjes.

- Margin en padding verschilt op veel plekken, nogal raar.
- E-mail? Kun je niet beter gewoon een link naar de contact pagina maken?
- De footer aan de linker kant moet gevult worden, ziet er nu nogal leeg uit.

Verder heb ik momenteel weinig te melden, wacht wel tot je hem om hebt gezet naar html en css.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.