[review] Occasion website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

18/05/2011 20:51:10
Quote Anchor link
Hallo,

Graag zou ik jullie mening ontvangen over het design en usability van de volgende website:

van Dijk auto's - Occasions met APK en inruil mogelijk - Nieuw-Vennep

Alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 12:44:24
 
- SanThe -

- SanThe -

18/05/2011 21:08:55
Quote Anchor link
Laden duurt erg lang.
Verder geen commentaar omdat ik dat soort sites verschrikkelijk vind. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
 
Niels K

Niels K

18/05/2011 21:12:11
Quote Anchor link
Ooit van paginators gehoord?
 
Bram Boos

Bram Boos

18/05/2011 21:27:55
Quote Anchor link
Mooie site maar het duurt bij mij +/- 20 seconden voordat de hele pagina geladen is...
 
Niels K

Niels K

18/05/2011 21:29:13
Quote Anchor link
Overigens vind ik de usability niet echt goed. Het staat allemaal een beetje door elkaar heb ik het idee. Een beetje een warboel zeg maar..
Gewijzigd op 18/05/2011 21:29:25 door Niels K
 
P-ter AA

P-ter AA

18/05/2011 21:40:15
Quote Anchor link
Erg mooie website! Maar inderdaad erg/veel te traag. Ook vind ik de tekst bij Welkom niet prettig lezen. Misschien het lettertype iets groter of een grotere afstand tussen regels? Verder vind ik het een mooie site!
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

18/05/2011 21:53:29
Quote Anchor link
Je weergeeft de plaatjes klein, maar ze zijn ontzettend groot:
http://vandijk-autos.com/images/leon_promotie.png
http://vandijk-autos.com/admin/fotos/2823227-1.jpg


Dat verhoogt de laadtijd van je site drastisch zonder dat het nodig is.
 
Scrippy do

scrippy do

18/05/2011 21:56:07
Quote Anchor link
kan die marokkaan ook iets vrolijker kijken?...
 

19/05/2011 00:44:31
Quote Anchor link
Hey dankjewel voor de tips, zal de afbeeldingen zeker gaan verkleinen en wat aan de opmaak van de tekst gaan doen.

Heb expres geen paginators ingebouwd omdat er uitgebreide zoek en sorteer functie bij zit.
 
Milo S

Milo S

19/05/2011 10:55:21
Quote Anchor link
Een snelheid check geeft duidelijk aan wat je nog moet aanpassen..
Voor snelheid check kan je ook google page speed gebruiken.

Verder vind ik je website echt heel rommelig er uit zien..
Wat mij betreft teveel social community knopjes, je kan ze er in bouwen, maar waarom meteen in de bovenste balk? Daarbij kun je zo ook beetje integreren in het design.
Je gebruikt meerdere lettertypes, ik zou zo min mogelijk soorten gebruiken dat staat vele malen strakker vind ik.
Bij de nieuwe occasions zou ik de prijs meer laten opvallen, dit valt een beetje in het niet terwijl de meeste daar als eerst naar kijken.
De film op de actie pagina, waarom niet gewoon een flash filmpje of een eigen speler zonder reclame. YouTube vind ik altijd zo goedkoop staan.

Ik vind het jammer dat de site er zo rommelig uitziet, zeker nadat ik de site (jouw eigen?) leonpromotie.nl zag, die is heel strak en laad gewoon snel.

Succes ermee man!
Gewijzigd op 19/05/2011 10:58:14 door Milo S
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

19/05/2011 11:38:03
Quote Anchor link
Het is al gezegd, maar wat is die site _vreselijk_ traag. Als stront door een zeefje. Niet normaal! :)

Dat gezegd hebbende:
- Thumbnails maken van de grote afbeeldingen (eerder al aangegeven), ik zou daar phpThumb voor gebruiken;
- Getalnotatie is verkeerd. Het is geen '197,456 km', maar '197.456 km'. Of '€ 1.589' in plaats van '€ 1,589';
- Bij de resultaten van het zoeken komt de mouse-over achtergrond een pixel boven en onder de afbeelding, ziet er raar uit. Of meer marge/padding, of geen;
- Loop al je teksten goed na, laat ze eventueel schrijven/nalezen door een tekstschrijver. Staan veel fouten in;
- Foto's worden uitgerekt op de detailpagina (voorbeeld);
- Footer kolommen zijn niet netjes uitgelijnd op FF4 op de Mac;
- Knop 'Zoek' als submit knop van het contactformulier;
- Foutmelding van het formulier kan netter (vermelden welke velden ontbreken);
- Het zoeken filteren in het overzicht met de resultaten zit een beetje verborgen;
- Ik zou toch kijken naar pagination, zeker bij de zoekresultaten.

Over het algemeen wordt ik niet echt warm van de site. Ondanks dat dergelijke sites op dit moment mijn interesse hebben (drie weken geleden is iemand achterop geklapt en heb nu voor de tweede keer in 15 maanden een total-lossje voor de deur staan).

De kleurcombinatie is een van de redenen dat ik geen geweldig gevoel krijg bij de site. Wat mij betreft is de site veel te donker. Een occasion site moet de inhoud laten spreken, door goede overzichten en foto's. In deze site zijn bijvoorbeeld de overzichten zo donker dat het om-en-om kleuren van de (achtergrond van de) eigenschappen op de detailpagina nauwelijks te zien zijn.

Verder verwacht ik ook meer informatie over de auto's, zoals de technieken (ABS, Cruise Control, etc, etc), zekerheden (NAP, Bovag) en extra's (LM velgen, etc).

Je bent op de goede weg, maar je hebt nog wel wat te doen! :D

[Edit: Linkfix]
Gewijzigd op 19/05/2011 11:39:08 door Elwin - Fratsloos
 

24/05/2011 16:53:40
Quote Anchor link
Ik ben druk bezig geweest met het optimaliseren van de website, hij zou nu in ieder geval een stuk sneller moeten zijn!

De actie pagina is vanaf vandaag online gegaan en aangezien dat een belangrijk deel van de website is zou ik daar ook graag wat feedback over ontvangen.

Alvast bedankt.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

24/05/2011 17:02:15
Quote Anchor link
Het stuk snelzoeken is een beetje onoverzichtelijk/slordig. Probeer alle pulldown-menu's dezelfde breedte te geven.
 
Sander A

Sander A

24/05/2011 17:05:09
Quote Anchor link
Over je actiepagina:

Beetje slordig om de afbeelding te spiegelen en vervolgens het kenteken verkeerd te zien
en erg mooi al die spiegelingen in die ruiten
Gewijzigd op 24/05/2011 17:05:53 door Sander A
 
Victor -

Victor -

24/05/2011 17:20:29
Quote Anchor link
Ik kan niet op andere foto's klikken bij een occasion?
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

24/05/2011 18:35:53
Quote Anchor link
Victor - op 24/05/2011 17:20:29:
Ik kan niet op andere foto's klikken bij een occasion?


hier ook niet in IE en GC
 
Victor -

Victor -

25/05/2011 07:27:15
Quote Anchor link
@Tobias ik heb het getest met IE, GC, FF en O

misschien in het vak snelzoeken alle select boxen even lang maken?
Het staat een beetje slordig zo.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.