[Review] Portfolio

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 16:06:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een nieuwe ontwerp voor mijn website.
De link

Even wat toelichting:
- Het is een soort portfolio, maar ook een soort website over mezelf. Een beetje er tussenin dus.
- Inspiratie is van Jan's ontwerp. (Mocht Jan dit niet op prijs stellen hoor ik het graag.).
- Header, ik heb nog niks goed kunnen verzinnen. Wat er nu staat is alleen voor de opvulling van die plek. Alle ideeen zijn welkom.

En nu waar het om gaat: Wat vinden jullie er van. Wat moet ik nog veranderen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
PHP hulp

PHP hulp

03/06/2024 05:51:24
 
ArendJan

ArendJan

19/01/2007 16:20:00
Quote Anchor link
Het is niet echt stijlvol. Dat komt omdat je veel kleuren en stylen door elkaar gebruikt. Zoek kleurencombinaties die goed matchen. (colormatch.dk). Verder kan ik je aanraden het lettertpe te veranderen, wat kleiner. Dan nog wat: vind je het plaatje van de header echt ondersteunend?

Snap je? Denk beter na over wat je wilt en hoe je dat dan wilt maken.

Succes,

ArendJan
 

19/01/2007 16:35:00
Quote Anchor link
Ik vind het een mooie website, hij komt wel koud over.
Alles is goed en duidelijk leesbaar, bravo!
Leuk zo dat het menu omhoog gaat.
Verder nog even dit;
Raymond - padding
padding - Raymond
Aangenaam kennis te maken he
 
Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 16:35:00
Quote Anchor link
ArendJan,
De kleuren door elkaar, je bedoelt waarschijnlijk dat rode? Heb het aangepast aan de hand van de colormatch.dk. Zo beter?

Stylen, hoe bedoel je de stylen door elkaar? Welke 2 (3 of 4?) stylen passen echt niet bij elkaar?

Header, zoals ik al zij, dat is alleen voor de opvulling nu even. Als jij een goed idee hebt hoor ik dat graag!

Lettertype aangepast, zo beter?

Edit:
Quote:
Raymond - padding
padding - Raymond
Aangenaam kennis te maken he

Goh, dat si ook de eerste keer dat je dat zegt...? :P

Een beetje padding aan de bovenkant van de content? Ik ga nu even met de padding rotzooien
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 

19/01/2007 16:44:00
Quote Anchor link
Ik zou elke p een padding van 15px meegeven m.u.v. van links en rechts; dus zet neer:
p { padding: 15px 0px 15px 0px; }

Offtopic:
Zeker niet de eerste keer, het is dan ook een veelgemaakte fout die simpel is op te lossen... Overigens voor iedereen die zich niet happy voelt met deze stukjes; 'zie het leven als een groot feest en glimlach heel de dag'
 
Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 16:53:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 19.01.2007 16:44:
Ik zou elke p een padding van 15px meegeven m.u.v. van links en rechts; dus zet neer:
p { padding: 15px 0px 15px 0px; }

Offtopic:
Zeker niet de eerste keer, het is dan ook een veelgemaakte fout die simpel is op te lossen... Overigens voor iedereen die zich niet happy voelt met deze stukjes; 'zie het leven als een groot feest en glimlach heel de dag'

Ik heb nu de hele content tussen <p> gezet en het style regeltje van jou toegevoegd.

PS. voor de mensen die gaan valideren: Ik krijg 2 foutmeldingen, maar heb geen idee hoe ik die weg kan krijgen. No doctype found, terwijl die er wel degelijk is :S
 

19/01/2007 17:00:00
Quote Anchor link
Je hebt hem verkeerd begrepen. Je moet
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
<h2>kopje</h2>
<p>Tekst</p>
 
Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 17:03:00
Quote Anchor link
Het lijkt me niet de bedoeling van jou dat het er zo uitziet? Ofwel? (over IE maar niet te spreken, maar dat si van iets latere zorg)
 
Andreas Warnaar

Andreas Warnaar

19/01/2007 17:24:00
Quote Anchor link
Tot zo ver een overzichtelijke opzet, ik zou wel iets aan je kleur keuzen doen. Probeer een kleuren pallet te aken voor je zelf, en gebruik deze consucuent. Je blauwe achtergrond zou ik veel lichter maken dan komt de inhoud van de website zelf beter uit..

ALs je wat kleuren zoekt dan zou je kunnen kijken op www.colorlovers.com.

Ik hoop dat je er mee kan doen.
 
Luke Banning

Luke Banning

19/01/2007 17:28:00
Quote Anchor link
Je hebt in frame zk.html geen doctype meegegeven.
En je hebt de javascript geen type attribuut meegeven.
Zie m'n tutje:
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/5/456/
Voor de rest vind ik hem er leuk uit zien!
Edit:

Ohja, stap van het frame principe af :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luke Banning
 
Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 17:39:00
Quote Anchor link
Luke Banning schreef op 19.01.2007 17:28:
Je hebt in frame zk.html geen doctype meegegeven.
En je hebt de javascript geen type attribuut meegeven.
Zie m'n tutje:
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/5/456/
Voor de rest vind ik hem er leuk uit zien!
Edit:

Ohja, stap van het frame principe af :)

Ik gebruik geen frame's De frames die je ziet komen van de gratis domeinnaam. De pagina zelf heeft geen frames.

Naar de kleuren ga ik nog een keer kijken.
----
Ik heb hem nu valid.
Deze pagina is dus zonder frame van het domein ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
Lukke

lukke

20/01/2007 11:54:00
Quote Anchor link
De tekst 'voorbeeld header' moet zeker in een andere stijl...
Ik denk dat bringthanoize daar wel een goeie voor is.

Ik vind het spijtig dat er een wit randje zit in het midden van je header.

Wanneer ik op je pagina kom heb ik een horizontale scrollbalk, wat echt niet nodig is, zet die strepen als bg, niet als afbeelding...

Onderaan zou ik nog een balkje zetten met Door: Raymond .

Verder een zeer mooie site, het menuutje vind ik ook zeer tof.
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

20/01/2007 13:25:00
Quote Anchor link
ik zou het menu centreren of uitvullen. Dat het menu omhoog gaat vind ik een beetje minder. Verder mag de tekst wel iets meer tegen de subheader aan, maar de subheader mag ook wel wat meer van de tekst boven zich af (confused eh?)
 
Raymond ---

Raymond ---

20/01/2007 17:08:00
Quote Anchor link
@ lukke, de header was alleen maar als opvulling. De hele lettertype, achtergrond enz. kan allemaal anders. Als je een leuk idee hebt voor de header hoor ik het graag.
Horizontale scrollbalk? Welke browser heb je dan? Of welke resolutie? De strepen zijn als BG en niet als afbeelding in de body, maar gewoon als met CSS als BG van BODy gezet.

@Jason, Menu centereren zal ik zo even doen. Wat vind je niet kunnen aan het menu. Ik zocht zelf naar iets aparts, ik wil niet zoen standaard menu wat je overal al ziet.

@ lukke & Jason:De grootte spacing tussen de subkopjes komt door: p { padding: 15px 0px 15px 0px; } die ik heb toegevoegd aan de hand van de reactie van Webmakerij. Uiteraard is dit niet het gewenste effect. Ik zal zo even een pagina met de padding maken en een zonder.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

20/01/2007 17:37:00
Quote Anchor link
Dat lijkt voor mij meer op margin dan op padding.. Maar oke...
De padding/margin wat kleiner maken, is nu wel erg groot gat, en padding van totale content vanaf boven wat groter maken, zodat de tekst verder naar beneden begint, 10 of 15 px oid..
 
Raymond ---

Raymond ---

20/01/2007 17:50:00
Quote Anchor link
Zo iets?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

20/01/2007 23:38:00
Quote Anchor link
yes man! ik ga nog steeds voor uitvullen of centreren. En tsja wat is standaard op het web? niks is meer origineel ;) en je zegt zelf al: "Inspiratie is van Jan's ontwerp"
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

21/01/2007 08:31:00
Quote Anchor link
Zoals Jason zei, even text-align:jusitfy toevoegen.
Verder vind ik het grijze menu nog niet zo mooi. Geef er een leuke kleur aan, maar geen blauw :)
Dan nog leuke header, en klaar voor gebruik :P
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

21/01/2007 08:48:00
Quote Anchor link
Raymond schreef op 19.01.2007 16:06:
- Inspiratie is van Jan's ontwerp. (Mocht Jan dit niet op prijs stellen hoor ik het graag.)

Geen probleem hoor. Er zit genoeg eigen inbreng in.
 
Lukke

lukke

21/01/2007 10:20:00
Quote Anchor link
Nu is de witte streep weg en zie ik geen horizontale scrollbalk meer...
Mss een fout tijdens het laden?

Nu zit het er in ieder geval goed uit!

De header zelf vind ik wel goed, maar alleen de letters passen nog niet echt..
 
Raymond ---

Raymond ---

21/01/2007 11:18:00
Quote Anchor link
@ WillemJan: Ik had het menu eerst bordeaux-rood, is dat beter. Ik heb het grijs gemaakt aan de hand van de reactie van ArendJan. Header: Ik weet het...

@ Jan: Ok!

@ lukke: Witte streep was idd een foutje... (Was trouwens alleen in IE )
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.