[Review] Portfolio

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Low code Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen van bestaande applicaties en het geheel van scratch af aan opzetten van nieuwe applicaties binnen een low code platform; Je beoordeelt technisch ontwerpen en maakt de vertaalslag naar de technische oplossingen binnen het platform; Je voert testwerkzaamheden uit; Je adviseert de organisatie op jouw vakgebied; Je schakelt met business analisten en de architect om tot mooie oplossingen te komen; Je lost bugs op en denkt mee over een structurele oplossing. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 16:06:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een nieuwe ontwerp voor mijn website.
De link

Even wat toelichting:
- Het is een soort portfolio, maar ook een soort website over mezelf. Een beetje er tussenin dus.
- Inspiratie is van Jan's ontwerp. (Mocht Jan dit niet op prijs stellen hoor ik het graag.).
- Header, ik heb nog niks goed kunnen verzinnen. Wat er nu staat is alleen voor de opvulling van die plek. Alle ideeen zijn welkom.

En nu waar het om gaat: Wat vinden jullie er van. Wat moet ik nog veranderen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 11:55:27
 
ArendJan

ArendJan

19/01/2007 16:20:00
Quote Anchor link
Het is niet echt stijlvol. Dat komt omdat je veel kleuren en stylen door elkaar gebruikt. Zoek kleurencombinaties die goed matchen. (colormatch.dk). Verder kan ik je aanraden het lettertpe te veranderen, wat kleiner. Dan nog wat: vind je het plaatje van de header echt ondersteunend?

Snap je? Denk beter na over wat je wilt en hoe je dat dan wilt maken.

Succes,

ArendJan
 

19/01/2007 16:35:00
Quote Anchor link
Ik vind het een mooie website, hij komt wel koud over.
Alles is goed en duidelijk leesbaar, bravo!
Leuk zo dat het menu omhoog gaat.
Verder nog even dit;
Raymond - padding
padding - Raymond
Aangenaam kennis te maken he
 
Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 16:35:00
Quote Anchor link
ArendJan,
De kleuren door elkaar, je bedoelt waarschijnlijk dat rode? Heb het aangepast aan de hand van de colormatch.dk. Zo beter?

Stylen, hoe bedoel je de stylen door elkaar? Welke 2 (3 of 4?) stylen passen echt niet bij elkaar?

Header, zoals ik al zij, dat is alleen voor de opvulling nu even. Als jij een goed idee hebt hoor ik dat graag!

Lettertype aangepast, zo beter?

Edit:
Quote:
Raymond - padding
padding - Raymond
Aangenaam kennis te maken he

Goh, dat si ook de eerste keer dat je dat zegt...? :P

Een beetje padding aan de bovenkant van de content? Ik ga nu even met de padding rotzooien
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 

19/01/2007 16:44:00
Quote Anchor link
Ik zou elke p een padding van 15px meegeven m.u.v. van links en rechts; dus zet neer:
p { padding: 15px 0px 15px 0px; }

Offtopic:
Zeker niet de eerste keer, het is dan ook een veelgemaakte fout die simpel is op te lossen... Overigens voor iedereen die zich niet happy voelt met deze stukjes; 'zie het leven als een groot feest en glimlach heel de dag'
 
Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 16:53:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 19.01.2007 16:44:
Ik zou elke p een padding van 15px meegeven m.u.v. van links en rechts; dus zet neer:
p { padding: 15px 0px 15px 0px; }

Offtopic:
Zeker niet de eerste keer, het is dan ook een veelgemaakte fout die simpel is op te lossen... Overigens voor iedereen die zich niet happy voelt met deze stukjes; 'zie het leven als een groot feest en glimlach heel de dag'

Ik heb nu de hele content tussen <p> gezet en het style regeltje van jou toegevoegd.

PS. voor de mensen die gaan valideren: Ik krijg 2 foutmeldingen, maar heb geen idee hoe ik die weg kan krijgen. No doctype found, terwijl die er wel degelijk is :S
 

19/01/2007 17:00:00
Quote Anchor link
Je hebt hem verkeerd begrepen. Je moet
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
<h2>kopje</h2>
<p>Tekst</p>
 
Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 17:03:00
Quote Anchor link
Het lijkt me niet de bedoeling van jou dat het er zo uitziet? Ofwel? (over IE maar niet te spreken, maar dat si van iets latere zorg)
 
Andreas Warnaar

Andreas Warnaar

19/01/2007 17:24:00
Quote Anchor link
Tot zo ver een overzichtelijke opzet, ik zou wel iets aan je kleur keuzen doen. Probeer een kleuren pallet te aken voor je zelf, en gebruik deze consucuent. Je blauwe achtergrond zou ik veel lichter maken dan komt de inhoud van de website zelf beter uit..

ALs je wat kleuren zoekt dan zou je kunnen kijken op www.colorlovers.com.

Ik hoop dat je er mee kan doen.
 
Luke Banning

Luke Banning

19/01/2007 17:28:00
Quote Anchor link
Je hebt in frame zk.html geen doctype meegegeven.
En je hebt de javascript geen type attribuut meegeven.
Zie m'n tutje:
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/5/456/
Voor de rest vind ik hem er leuk uit zien!
Edit:

Ohja, stap van het frame principe af :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luke Banning
 
Raymond ---

Raymond ---

19/01/2007 17:39:00
Quote Anchor link
Luke Banning schreef op 19.01.2007 17:28:
Je hebt in frame zk.html geen doctype meegegeven.
En je hebt de javascript geen type attribuut meegeven.
Zie m'n tutje:
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/5/456/
Voor de rest vind ik hem er leuk uit zien!
Edit:

Ohja, stap van het frame principe af :)

Ik gebruik geen frame's De frames die je ziet komen van de gratis domeinnaam. De pagina zelf heeft geen frames.

Naar de kleuren ga ik nog een keer kijken.
----
Ik heb hem nu valid.
Deze pagina is dus zonder frame van het domein ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
Lukke

lukke

20/01/2007 11:54:00
Quote Anchor link
De tekst 'voorbeeld header' moet zeker in een andere stijl...
Ik denk dat bringthanoize daar wel een goeie voor is.

Ik vind het spijtig dat er een wit randje zit in het midden van je header.

Wanneer ik op je pagina kom heb ik een horizontale scrollbalk, wat echt niet nodig is, zet die strepen als bg, niet als afbeelding...

Onderaan zou ik nog een balkje zetten met Door: Raymond .

Verder een zeer mooie site, het menuutje vind ik ook zeer tof.
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

20/01/2007 13:25:00
Quote Anchor link
ik zou het menu centreren of uitvullen. Dat het menu omhoog gaat vind ik een beetje minder. Verder mag de tekst wel iets meer tegen de subheader aan, maar de subheader mag ook wel wat meer van de tekst boven zich af (confused eh?)
 
Raymond ---

Raymond ---

20/01/2007 17:08:00
Quote Anchor link
@ lukke, de header was alleen maar als opvulling. De hele lettertype, achtergrond enz. kan allemaal anders. Als je een leuk idee hebt voor de header hoor ik het graag.
Horizontale scrollbalk? Welke browser heb je dan? Of welke resolutie? De strepen zijn als BG en niet als afbeelding in de body, maar gewoon als met CSS als BG van BODy gezet.

@Jason, Menu centereren zal ik zo even doen. Wat vind je niet kunnen aan het menu. Ik zocht zelf naar iets aparts, ik wil niet zoen standaard menu wat je overal al ziet.

@ lukke & Jason:De grootte spacing tussen de subkopjes komt door: p { padding: 15px 0px 15px 0px; } die ik heb toegevoegd aan de hand van de reactie van Webmakerij. Uiteraard is dit niet het gewenste effect. Ik zal zo even een pagina met de padding maken en een zonder.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

20/01/2007 17:37:00
Quote Anchor link
Dat lijkt voor mij meer op margin dan op padding.. Maar oke...
De padding/margin wat kleiner maken, is nu wel erg groot gat, en padding van totale content vanaf boven wat groter maken, zodat de tekst verder naar beneden begint, 10 of 15 px oid..
 
Raymond ---

Raymond ---

20/01/2007 17:50:00
Quote Anchor link
Zo iets?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

20/01/2007 23:38:00
Quote Anchor link
yes man! ik ga nog steeds voor uitvullen of centreren. En tsja wat is standaard op het web? niks is meer origineel ;) en je zegt zelf al: "Inspiratie is van Jan's ontwerp"
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

21/01/2007 08:31:00
Quote Anchor link
Zoals Jason zei, even text-align:jusitfy toevoegen.
Verder vind ik het grijze menu nog niet zo mooi. Geef er een leuke kleur aan, maar geen blauw :)
Dan nog leuke header, en klaar voor gebruik :P
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

21/01/2007 08:48:00
Quote Anchor link
Raymond schreef op 19.01.2007 16:06:
- Inspiratie is van Jan's ontwerp. (Mocht Jan dit niet op prijs stellen hoor ik het graag.)

Geen probleem hoor. Er zit genoeg eigen inbreng in.
 
Lukke

lukke

21/01/2007 10:20:00
Quote Anchor link
Nu is de witte streep weg en zie ik geen horizontale scrollbalk meer...
Mss een fout tijdens het laden?

Nu zit het er in ieder geval goed uit!

De header zelf vind ik wel goed, maar alleen de letters passen nog niet echt..
 
Raymond ---

Raymond ---

21/01/2007 11:18:00
Quote Anchor link
@ WillemJan: Ik had het menu eerst bordeaux-rood, is dat beter. Ik heb het grijs gemaakt aan de hand van de reactie van ArendJan. Header: Ik weet het...

@ Jan: Ok!

@ lukke: Witte streep was idd een foutje... (Was trouwens alleen in IE )
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.