Review portfolio

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Niels Janssen

Niels Janssen

13/03/2007 14:02:00
Quote Anchor link
Hoi allemaal :)

Ik ben weer eens creatief geweest en heb een ontwerp gemaakt voor mijn persoonlijke portfolio. Dus mijn vraag is, wat vinden jullie ervan?

http://www.verwierde.nl/webdesign/concept.html

~ Niels

Ps: De site werkt niet onder IE6, en ik ben ook niet van plan om het daar in te gaan laten werken. Het werkt wel onder alle andere browsers inclusief IE7.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels Janssen
 
PHP hulp

PHP hulp

02/06/2024 12:55:11
 
Simon Blok

Simon Blok

13/03/2007 14:10:00
Quote Anchor link
nice nice. lekker simpel, houd ik wel van. Maar wat ik absoluut niet snap is dat je je site niet in IE6 wilt laten werken :S
 
Thijs X

Thijs X

13/03/2007 14:13:00
Quote Anchor link
@ Niels
IE 6 is toch nog het meest gebruikte browser.. Dus niet erg gebruiksvriendelijk als je hem niet laten ondersteunen
 
Niels Janssen

Niels Janssen

13/03/2007 14:14:00
Quote Anchor link
Probeer het maar eens in IE6:p ik heb geen flauw vermoeden hoe ik dat bij elkaar ga hacken.
 
Simon Blok

Simon Blok

13/03/2007 14:17:00
Quote Anchor link
Niels schreef op 13.03.2007 14:14:
Probeer het maar eens in IE6:p ik heb geen flauw vermoeden hoe ik dat bij elkaar ga hacken.

Dan heb je een uitdaging...
 
ArendJan

ArendJan

13/03/2007 14:55:00
Quote Anchor link
Ik vind 'm mooi maar wel een beetje standaard, tja een plaatje met gras en dan simpel menutje....
 
MaikelvdBeek

MaikelvdBeek

13/03/2007 15:10:00
Quote Anchor link
Wel mooi maar wel beetje standaard
 
Thijs X

Thijs X

13/03/2007 15:15:00
Quote Anchor link
Jammer dat ik hier op mn werk alleen IE6 heb -_-
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

13/03/2007 15:18:00
Quote Anchor link
Als webdesigner iets maken wat niet geschikt is voor 80% van de bezoekers is toch wel een beetje vreemd. Het is als een autoverkoper die een auto verkoopt die niet op de openbare weg mag rijden.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

13/03/2007 15:19:00
Quote Anchor link
@ Arjan
volgens mij noeme we zoiets een cross auto :P
weet je wel z'n scheurijzer of hoe je t ook wilt noemen
 
Thijs X

Thijs X

13/03/2007 15:30:00
Quote Anchor link
nico schreef op 13.03.2007 15:19:
@ Arjan
volgens mij noeme we zoiets een cross auto :P
weet je wel z'n scheurijzer of hoe je t ook wilt noemen


Of gewoon zon ralle auto die niet aan de wettelijk eisen voldoet.

Even back on topic, site die geen IE6 ondersteund is gewoon niet mogelijk. Dan heb je in ieder geval geen breed publiek qua bezoekers.
 
Bart van der veen

bart van der veen

13/03/2007 15:56:00
Quote Anchor link
thijs schreef op 13.03.2007 15:30:
Even back on topic, site die geen IE6 ondersteund is gewoon niet mogelijk. Dan heb je in ieder geval geen breed publiek qua bezoekers.


Ook dat is webdesign.
 

13/03/2007 16:18:00
Quote Anchor link
Erg slap dat je IE6 niet gaat ondersteunen.
Persoonlijk vind ik dat de hover bij het menu lelijk en onduidelijk is.
De foto is erg mooi maar door het donkere transparante vlak komt het echte licht effect naar mijn idee niet naar voren.
Als al je pagina's van je site zo zijn dan is het geheel binnen 20 seconden saai neem een extra (contrast)kleur.
Als je lange teksten op je website gaat gebruiken heb je één nadeel wit op donker bruin leest niet echt lekker.
In IE 5.5 is het helemaal niet alles.
Als je dat stuk 'Random photo's' gaat vullen met foto's dan is er weer een stuk van je foto weg en is er denk ik heel weinig aan je foto.
 
Niels Janssen

Niels Janssen

13/03/2007 16:50:00
Quote Anchor link
Kheb al wat lopen proberen met IE6 en ik denk dat ik het misschien toch wel voor elkaar ga krijgen : / verder zal ik wel kijken wat ik aan de kleur kan doen.
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

15/03/2007 23:16:00
Quote Anchor link
heel mooi en rustig, alleen wijkt je header in IE 7 1 pixel naar rechts uit.
 
Mitchell

Mitchell

15/03/2007 23:20:00
Quote Anchor link
Ik vind de simpelheid wel mooi, vaak bij layout design ga ik altijd veel verder en prop het vol... =P
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

15/03/2007 23:22:00
Quote Anchor link
Owjah, doe ook ff wat aan je transparantheid in IE 6
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

15/03/2007 23:39:00
Quote Anchor link
Arjan Schuurman schreef op 15.03.2007 23:22:
Owjah, doe ook ff wat aan je transparantheid in IE 6


Maak je keuze..
Ik ben...
BlindBijdehandIrritantSpammer*Combinatie van eerder genoemden

Edit: Mogelijkheid toegevoegd.
* Dubbelposten, bericht editten is echt niet zo moeilijk hoor!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
 
Kevichill

Kevichill

15/03/2007 23:40:00
Quote Anchor link
Alle 4 :D :P
 
Hipska BE

Hipska BE

15/03/2007 23:54:00
Quote Anchor link
in safari doet hij het ook niet goed hoor
 
Johan

Johan

01/04/2007 21:05:00
Quote Anchor link
ben mee eens de woorden van menu die in het midden staan in de zon zijn bijna niet leesbaar
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.