Review portfolio

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Niels Janssen

Niels Janssen

13/03/2007 14:02:00
Quote Anchor link
Hoi allemaal :)

Ik ben weer eens creatief geweest en heb een ontwerp gemaakt voor mijn persoonlijke portfolio. Dus mijn vraag is, wat vinden jullie ervan?

http://www.verwierde.nl/webdesign/concept.html

~ Niels

Ps: De site werkt niet onder IE6, en ik ben ook niet van plan om het daar in te gaan laten werken. Het werkt wel onder alle andere browsers inclusief IE7.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels Janssen
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 05:58:44
 
Simon Blok

Simon Blok

13/03/2007 14:10:00
Quote Anchor link
nice nice. lekker simpel, houd ik wel van. Maar wat ik absoluut niet snap is dat je je site niet in IE6 wilt laten werken :S
 
Thijs X

Thijs X

13/03/2007 14:13:00
Quote Anchor link
@ Niels
IE 6 is toch nog het meest gebruikte browser.. Dus niet erg gebruiksvriendelijk als je hem niet laten ondersteunen
 
Niels Janssen

Niels Janssen

13/03/2007 14:14:00
Quote Anchor link
Probeer het maar eens in IE6:p ik heb geen flauw vermoeden hoe ik dat bij elkaar ga hacken.
 
Simon Blok

Simon Blok

13/03/2007 14:17:00
Quote Anchor link
Niels schreef op 13.03.2007 14:14:
Probeer het maar eens in IE6:p ik heb geen flauw vermoeden hoe ik dat bij elkaar ga hacken.

Dan heb je een uitdaging...
 
ArendJan

ArendJan

13/03/2007 14:55:00
Quote Anchor link
Ik vind 'm mooi maar wel een beetje standaard, tja een plaatje met gras en dan simpel menutje....
 
MaikelvdBeek

MaikelvdBeek

13/03/2007 15:10:00
Quote Anchor link
Wel mooi maar wel beetje standaard
 
Thijs X

Thijs X

13/03/2007 15:15:00
Quote Anchor link
Jammer dat ik hier op mn werk alleen IE6 heb -_-
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

13/03/2007 15:18:00
Quote Anchor link
Als webdesigner iets maken wat niet geschikt is voor 80% van de bezoekers is toch wel een beetje vreemd. Het is als een autoverkoper die een auto verkoopt die niet op de openbare weg mag rijden.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

13/03/2007 15:19:00
Quote Anchor link
@ Arjan
volgens mij noeme we zoiets een cross auto :P
weet je wel z'n scheurijzer of hoe je t ook wilt noemen
 
Thijs X

Thijs X

13/03/2007 15:30:00
Quote Anchor link
nico schreef op 13.03.2007 15:19:
@ Arjan
volgens mij noeme we zoiets een cross auto :P
weet je wel z'n scheurijzer of hoe je t ook wilt noemen


Of gewoon zon ralle auto die niet aan de wettelijk eisen voldoet.

Even back on topic, site die geen IE6 ondersteund is gewoon niet mogelijk. Dan heb je in ieder geval geen breed publiek qua bezoekers.
 
Bart van der veen

bart van der veen

13/03/2007 15:56:00
Quote Anchor link
thijs schreef op 13.03.2007 15:30:
Even back on topic, site die geen IE6 ondersteund is gewoon niet mogelijk. Dan heb je in ieder geval geen breed publiek qua bezoekers.


Ook dat is webdesign.
 

13/03/2007 16:18:00
Quote Anchor link
Erg slap dat je IE6 niet gaat ondersteunen.
Persoonlijk vind ik dat de hover bij het menu lelijk en onduidelijk is.
De foto is erg mooi maar door het donkere transparante vlak komt het echte licht effect naar mijn idee niet naar voren.
Als al je pagina's van je site zo zijn dan is het geheel binnen 20 seconden saai neem een extra (contrast)kleur.
Als je lange teksten op je website gaat gebruiken heb je één nadeel wit op donker bruin leest niet echt lekker.
In IE 5.5 is het helemaal niet alles.
Als je dat stuk 'Random photo's' gaat vullen met foto's dan is er weer een stuk van je foto weg en is er denk ik heel weinig aan je foto.
 
Niels Janssen

Niels Janssen

13/03/2007 16:50:00
Quote Anchor link
Kheb al wat lopen proberen met IE6 en ik denk dat ik het misschien toch wel voor elkaar ga krijgen : / verder zal ik wel kijken wat ik aan de kleur kan doen.
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

15/03/2007 23:16:00
Quote Anchor link
heel mooi en rustig, alleen wijkt je header in IE 7 1 pixel naar rechts uit.
 
Mitchell

Mitchell

15/03/2007 23:20:00
Quote Anchor link
Ik vind de simpelheid wel mooi, vaak bij layout design ga ik altijd veel verder en prop het vol... =P
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

15/03/2007 23:22:00
Quote Anchor link
Owjah, doe ook ff wat aan je transparantheid in IE 6
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

15/03/2007 23:39:00
Quote Anchor link
Arjan Schuurman schreef op 15.03.2007 23:22:
Owjah, doe ook ff wat aan je transparantheid in IE 6


Maak je keuze..
Ik ben...
BlindBijdehandIrritantSpammer*Combinatie van eerder genoemden

Edit: Mogelijkheid toegevoegd.
* Dubbelposten, bericht editten is echt niet zo moeilijk hoor!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
 
Kevichill

Kevichill

15/03/2007 23:40:00
Quote Anchor link
Alle 4 :D :P
 
Hipska BE

Hipska BE

15/03/2007 23:54:00
Quote Anchor link
in safari doet hij het ook niet goed hoor
 
Johan

Johan

01/04/2007 21:05:00
Quote Anchor link
ben mee eens de woorden van menu die in het midden staan in de zon zijn bijna niet leesbaar
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.