Review: RC-Plaza.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »
Gijs

gijs

24/01/2008 14:33:00
Quote Anchor link
Hallo, ik heb enige tijd een webshop en vroeg me af of er mensen zijn die er naar willen kijken zodat ik dingen die ik zelf niet had gezien aan kan passen.

www.rc-plaza.nl

Groeten,

Gijs
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gijs
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 17:03:46
 
- -

- -

24/01/2008 14:49:00
Quote Anchor link
Je contact pagina kan ik niet spammen.
Er is geen mogelijkheid tot mysql injecties.
De prijsvraag gedeelte is echter niet echt veilig, ik kan alles invullen bij e-mail adres, geen activatie.

Verder is je referral systeem redelijk veilig :-)

Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Robert Deiman

Robert Deiman

24/01/2008 14:56:00
Quote Anchor link
Te beginnen bij de header.. Meestal probeer je daarin al duidelijk te maken waar het om gaat.. :S Ik zie niets maar dan ook echt niets in de layout dat duidelijk maakt waar het om gaat (op de aanbiedingen van je artikelen na)

Het lijkt dus ook meer op een "algemene" shop, dan iets dat puur op RC is gericht. (als ik op je "prijsvraag pagina" kijk zie ik dat je wel iets met RC hebt gedaan)

Tevens ben ik van mening dat je de betaalmethoden niet in je header moet plaatsen, die zou ik eerder linksonder (bijv onder je menu) plaatsen. Ze zijn daar prima vindbaar.

In de header voor "Nieuwe artikelen voor Januari" werken de linker en rechter afbeelding niet.

Dit zijn dingen die me vrij snel opvielen, ik heb niet je winkelwagentje en dergelijke uit getest!

Edit:

Owja, je "menutje" rechts, de kopjes lopen niet helemaal door naar rechts, wat wel zou moeten denk ik!


Typefouten en dergelijke heb ik dus niet naar gekeken, Kruidnootje heeft al een beetje naar de veiligheid gekeken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
 
Nvt nvt

nvt nvt

24/01/2008 15:08:00
Quote Anchor link
is maar heel klein maar,
je hebt links staan
Auto
Boten
Helikopter
Onderdelen
Robots
Tanks
Vliegtuigen
Overige
ik zou alles in meevoud doen dus
auto's en helikompers want tank en robots is ook meervoud;)
 
Gijs

gijs

24/01/2008 15:08:00
Quote Anchor link
In de header voor "Nieuwe artikelen voor Januari" werken de linker en rechter afbeelding niet.

Welke bedoel je precies?
Thanks voor het kijken.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

24/01/2008 15:29:00
Quote Anchor link
Hmm, ik zie dat het nu wel werkt.. :S Zo straks kreeg ik in IE rode kruisjes en in ff het teken voor "afbeelding bestaat niet" aan de linker en rechter kant.
 
Martijn B

Martijn B

24/01/2008 16:31:00
Quote Anchor link
Dit is een aangepaste osCommerce lay-out , denk ik.

In de nieuwste versie van osCommerse kon je volgens mij ook meerdere plaatjes per product hebben.

Misschien dat het contrast van het horizontale menu nog wat meer kan.

Je product opties zijn nog erg onopvallend, vind ik.


Trouwens waar zijn de HPI brandstof auto's ?
Ik wil er daarvan altijd nog een kopen namelijk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn B
 
Wouter K

Wouter K

24/01/2008 17:43:00
Quote Anchor link
Menu links VS rechts staat niet even hoog.

dit is zonder veel moeite men enigste punt.!
 
Gijs

gijs

24/01/2008 21:11:00
Quote Anchor link
Trouwens waar zijn de HPI brandstof auto's ?
Ik wil er daarvan altijd nog een kopen namelijk.[/quote]

Ik zal even voor je kijken, mocht ik een mooie vinden dan hoor je het
 
Pepijn

Pepijn

24/01/2008 22:15:00
Quote Anchor link
Mooie website!

Ik heb eigenlijk niet zo veel kritiek.

Het enige wat ik anders zou doen is de layout;
-Er zit niet echt een duidelijke structuur in.
-Ik moet nogal veel scrollen(verticaal), het komt mooier over als je alles gelijk in je scherm ziet en niet hoeft te scrollen.


Mvg
Pepijn
 
Niek Weevers

Niek Weevers

25/01/2008 09:51:00
Quote Anchor link
Mijn eerste indruk is heel chaotisch. Het is geen drukke website, maar toch weet ik niet waar ik moet kijken en wat ik hier kan doen.
Je hebt 3 menu's, terwijl dit heel goed in 1 menu kan, of evt met een submenu.
Je homepagina is gecentreerd, wat onproffesioneel overkomt. Wat kan ik op de homepagina? De homepagina moet een lokkertje zijn voor de bezoekers. De bezoekers die op de website komen moeten meteen een indruk krijgen dat ze hier wat mee kunnen. Eerlijk gezegd zie ik dat hier niet zitten.

Waarom de site over de volle breedte. Op hoge resoluties is dat niet echt fijn om te kijken. De inhoud wordt heel lang.

Bezoekers lezen nooit een website, maar scannen deze.
Ze beginnen links bovenaan en wat staat daar als eerst: breadcrumbs. Niet echt ideaal. Een menu is daar veel beter. Breadcrumbs kunnen makkelijk ergens rechts.

Ik zou ook iets minder verloopjes in je site zetten. Het stikt ervan.
 
Marc

marc

26/01/2008 12:23:00
Quote Anchor link
Ik zelf vind dat balkje rechtsboven met de tekst:
uw klantengegevens inhoud winkelwagentje afrekenen
dat is iets te donker het valt mij te veel op!
Het is wel een belangerijk balkje maar iets minder donker kan ook wel.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.