Script met navigatie en filters!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dinand

Dinand

06/02/2010 10:14:00
Quote Anchor link
Wie kan me helpen met het maken van een script?

Wat ik graag zou willen is dat je op een overzicht op fliters (checkbox) kan klikken en dan je overzicht kan verkleinen. Het overzicht moet elke keer 15 items weergeven en daarna kan je indien meer items op de volgen of pagina 2,3,4 etc. klikken.
Nu hebben ze me duidelijk gemaakt dat het met een SQL_CALC_FOUND_ROWS moet oid. maar ik heb gewoon te weinig kennis van PHP/SQL.
Als er iemand zou willen helpen dan heb ik er ook zelfs een kleine vergoeding voor over. Ik kan je dan de tabellen mailen en vb. laten zien.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 10:37:04
 
Pim -

Pim -

06/02/2010 14:03:00
Quote Anchor link
Wat je kan doen is met bijv. jQuery bij elke check kijken of hij ingedrukt wordt: $(element).click(). In dat geval stuur je met AJAX ($.getJSON() ) naar je server welke checkboxes aangevinkt zijn ( $(":checkbox.CLASSNAAM:selected") ) Deze server antwoordt dan in JSON welke data er nog in de lijst hoort en dat vul je met javascript in. Wanneer dit meer is dan de opgegeven hoeveelheid per pagina, zet je dit in je JSON en zet je dan met javascript pagina controls neer. Dan zorg je dat ook op deze knoppen wordt gereageerd met jQuery om een nieuw verzoek naar de server te sturen met het aangeklikte paginanummer. Deze antwoordt dan met de goede items.

Alles wat ik heb genoemd en je niet snapt is hoogstwaarschijnlijk zo op google te vinden. Vraag anders gerust
 
Roel

Roel

06/02/2010 14:06:00
Quote Anchor link
Row x Row = low
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.