scripts/tuts opruimen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Reinhout

reinhout

25/06/2007 19:29:00
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben de laatste tijd al enkele keren tot de constatatie gekomen dat sommige scripts/tuts hier op phphulp out of date zijn :(
bvb de tut over sessions (php4)
dat verwardt me soms wel, weet ik niet of sommige scripts nu nog bruikbaar zijn of niet en dat ontmoedigd me ook wel een beetje...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Reinhout
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 00:09:13
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

25/06/2007 19:44:00
Quote Anchor link
Wij als team zijn vaak bezig om alle klachten over scripts te bekijken. Helaas is dit veel werk...
Maar ik zal zorgen dat in ieder geval ik wat meer zal gaan 'watchen'...!
 
- -

- -

25/06/2007 19:44:00
Quote Anchor link
Dit jaar komt als het goed is de nieuwe versie van PHPhulp uit. Met de 'release' daarvan gaan volgens mij ook de script- en tutorialdatabase worden opgeruimd. Nog even geduld dus!

Edit:
En als je vastloopt of problemen ergens mee hebt, zijn wij er op het forum natuurlijk altijd om je te helpen ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Robert Deiman

Robert Deiman

25/06/2007 20:14:00
Quote Anchor link
PHP4 wordt nog heel veel gebruikt Reinhout.. Veel webhosters hebben nog PHP4, dus die kunnen wel blijven staan.
 
Reinhout

reinhout

25/06/2007 20:35:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 25.06.2007 20:14:
PHP4 wordt nog heel veel gebruikt Reinhout.. Veel webhosters hebben nog PHP4, dus die kunnen wel blijven staan.

Ik heb het ook niet op php4 maar op de sessies die gebruikt worden. Ow,
nu zie ik dat ik me van tietel vergist heb.
via google kwam ik dit tegen (php howto)
session_register("log"); is volgens de persoon die mij sessions heeft uitgelegd niet meer juist
 
Chris

Chris

25/06/2007 20:37:00
Quote Anchor link
Over dat er een nieuwe release komt voor phphulp, word deze versie dan gepubliceerd?

Verder gebruik ik ook nog gewoon php 4 ^^
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

25/06/2007 20:39:00
Quote Anchor link
@chris, zoek even terug in het forum en nieuws zijn al verschillende topics over geweest

@topicstart, half jaar geleden is er al een keer begonnen met een opruiming en het online zetten van voorbeelden, helaas is dit niet door kunnen gaan wegens problemen binnen het team / geen zin / geen tijd enz.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

25/06/2007 20:43:00
Quote Anchor link
Het kost in ieder geval al ontzettend veel tijd om zelf al die scripts/ tuts door te nemen. vandaar het meldingsysteem, maar dit werkt nog niet optimaal. In de nieuwe versie zou dit beter moeten zijn, waardoor het voor mods/ admins eenvoudiger wordt om op meldingen in te gaan, of deze te verhelpen.
 
Reinhout

reinhout

25/06/2007 20:46:00
Quote Anchor link
wel dan heb ik hetvolgende voorstel:
een soort report outdated button waarbij je dan een beschrijving geeft van wat er fout is en dan controleren de mods gewoon dat, scheelt zoekwerk:)
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

25/06/2007 20:56:00
Quote Anchor link
@reinhout, helaas hebben de mods er niets aan..

alleen bas
 
Reinhout

reinhout

25/06/2007 21:02:00
Quote Anchor link
bij deze, bas
een tip ---> zo'n button zou wonderen doen
 
Robert Deiman

Robert Deiman

25/06/2007 21:13:00
Quote Anchor link
Je kan al meldingen maken van scripts, maar dat werkt nog niet optimaal. Dit is al overlegd met de Mods/ Admins, en zal worden aangepast. Elke melding van jullie wordt nu een apart topic. Het is goed dat meldingen worden gedaan, maar we moeten overzicht krijgen, bijv doordat (volgens de nieuwe methode) meldingen van eenzelfde script/ tutorial in hetzelfde topic komen voor de mods. Daar kunnen we dan wat mee en ernaar kijken.

Aanpassen zullen we echter niet doen, denk ik. Ik vind ook niet dat dat hoort, we kunnen de poster (indien die hier nog rondhangt) wel een berichtje doen dat hij/ zij het aan moet passen en dat die anders vrijwaring krijgt om gewist te worden.
 
Leendert

leendert

25/06/2007 21:28:00
Quote Anchor link
Is het ook bekend wanneer de nieuwe versie online komt? Of hoever Bas er mee is?
 
Reinhout

reinhout

25/06/2007 21:29:00
Quote Anchor link
[tevreden]
sry voor dit topic
maar wij kunnen dat niet ruiken dat daar aan gewerkt word ook he ;)
 

25/06/2007 21:31:00
Quote Anchor link
Och wanneer die on-line komt? Hij staat nog voor de herfst gepland....

Zelf schat ik op binnen 2 jaar.


Zeg Bas hoever ben je al?
 
- -

- -

25/06/2007 21:39:00
Quote Anchor link
Bas zegt eind van de zomervakantie.
 
B a s
Beheerder

B a s

25/06/2007 21:43:00
Quote Anchor link
Ik heb nu vakantie en begin met een klein team vanaf volgende week te proggen.
 
Leendert

leendert

25/06/2007 21:55:00
Quote Anchor link
zijn er ergens screenshots en meer info te vinden?
 
- -

- -

25/06/2007 22:16:00
Quote Anchor link
Ja, onder de knop Print Screen (PrtScn) zijn de screenshots te zinden.
 
Winston Smith

Winston Smith

25/06/2007 22:19:00
Quote Anchor link
Bas Kreleger schreef op 25.06.2007 21:43:
Ik heb nu vakantie en begin met een klein team vanaf volgende week te proggen.
Aah! Hoe groot is een 'klein team'? Zijn het phphulp'ers?
 
- -

- -

25/06/2007 22:20:00
Quote Anchor link
Kasper schreef op 25.06.2007 22:19:
Bas Kreleger schreef op 25.06.2007 21:43:
Ik heb nu vakantie en begin met een klein team vanaf volgende week te proggen.
Aah! Hoe groot is een 'klein team'? Zijn het phphulp'ers?
Mag ik een gok gaan doen wie ik denk dat er in het team zitten:
- Bas Kreleger
- Peter Dorn
- Arjan Halma
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.