[sitecheck] Actieveplussers.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »
Kay Kay

Kay Kay

14/04/2009 20:57:00
Quote Anchor link
Voor een project ben ik samen met iemand anders een website aan het maken; www.actieveplussers.nl
Het is een datingsite voor 50 plussers.
Graag checken op snelheid, gebruiksgemak, fouten, veiligheid, seo.

Link: http://actieveplussers.nl/index

Mensen die zich aanmelden verwijder ik later weer uit de database. Dus wees niet bang om spam oid te krijgen.
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 01:19:10
 
W W

W W

14/04/2009 21:01:00
Quote Anchor link
Maak een account voor ons aan zodat we kunnen checken.

Maargoed, beetje kleine font voor een website speciaal voor oudere mensen.
 
Kay Kay

Kay Kay

14/04/2009 21:12:00
Quote Anchor link
Het aanmelden moet ook gechecked worden. :)

Ik vind het de letters zelf niet echt klein. Zijn meer mensen die dit vinden? In een krant staan nog kleinere letters.
 
GaMer B

GaMer B

14/04/2009 21:16:00
Quote Anchor link
Ja, vind 't best klein.
 
Kay Kay

Kay Kay

14/04/2009 21:28:00
Quote Anchor link
Ik heb het lettertype vergroot met 1 pt :)
 
W W

W W

14/04/2009 21:47:00
Quote Anchor link
Je vraagt hier aan relevante jongen mensen die bezig zijn met webdevelopment of het lettertype te klein is. Vraag het eens aan mensen van uit de doelgreop van je website. Die zullen daarop een hele andere kijk hebben.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

14/04/2009 22:32:00
Quote Anchor link
- laatste 10 mannen en laatste 10 vrouwen???? ik zie er maar 6 bij beide.
- bovenin staat dummytaal (lorem ipsum) met een plaatje en vervolgens bekijk profiel.
- Er staat in de voorwaarden/disclaimer wel dat jullie nergens aansprakelijk voor zijn etc. maar ik mis eigenlijk iets of wat waar mensen misbruik kunnen melden m.b.t. mensen die accounts aanmaken met verkeerde doeleinden.

(persoonlijk) vind ik dating site's altijd best wel gewaagd mensen weten vaak niet met wie ze te maken hebben en op de juistheid van de ingevulde gegevens door de personen zelf. Ik mis eigenlijk een beetje dat jullie niet aansprakelijk te stellen zijn voor dit misbruik. Naar mijn weten zijn hier in het verleden veel zaken over geweest. want wie is nou de schuldig. Mijn tip is dan ook verdiep je nog even heel goed in de voorwaarden/disclaimer.
 
Kay Kay

Kay Kay

14/04/2009 22:37:00
Quote Anchor link
Ja laatste 10 mannen en vrouwen, maar er zijn nog maar 12 leden aangemeld.
Wat bedoel je met het 2e punt? Die tekst heeft een gebruiker zelf getypt en verwisseld telkens.
Over de voorwaarden zal ik mijn mede persoon aanspreken :)
Bedankt voor de review
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

14/04/2009 22:41:00
Quote Anchor link
Ik vind het te druk voor de doelgroep. Maak grote knoppen met grote letters en hou de pagina rustig. Ik zou zeggen maximaal een kolom en een menu. Tevens denk ik dat je teveel tekst op je pagina's zet wat niet to lezen uitnodigt. Om een beeld te geven van wat ik bedoel: Volgens mij moet je toe naar een Google layout en heb je nu MSN.com gemaakt
 
- SanThe -

- SanThe -

15/04/2009 00:14:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit en alles is goed leesbaar.
En ja, ik zit in de doelgroep. ;-)
 
B a s
Beheerder

B a s

15/04/2009 00:18:00
Quote Anchor link
Heb even snel gekeken, maar misschien kun je vlakken achter de teksten doen zodat het overzichtelijker wordt. Staat nu onder iedere balk een stuk tekst, zwart op wit, maar als je er een hele lichte grijs oid onder zet, is het veel beter te lezen en is het ook rustiger voor je ogen.
 
Senet

Senet

15/04/2009 12:18:00
Quote Anchor link
Frisse goeduitziende pagina welke erg duidelijk gestructureerd is volgens de juiste hierarchie. Goede SEO toegepast, hier zijn enkel nog wel verbeteringen mogelijk: <h1> - <h6> kopjes, niet alle hyperlinks en afbeeldingen bevatten title/alt tags. (mouse over bij laatste mannen/vrouwen geeft de tekst dat er ingelogd moet worden, hier kan je beter andere tags aan koppellen).
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

15/04/2009 12:35:00
Quote Anchor link
Dragy schreef op 14.04.2009 21:12:
Het aanmelden moet ook gechecked worden. :)
Pay me for bug hunting !
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

15/04/2009 12:56:00
Quote Anchor link
voor de mensen die willen inloggen, die kunnen gewoon op inloggen klikken,
(gebruikersnaam: profielnaam)
(wachtwoord: wachtwoord)
Staat dus automatisch al ingevuld :P
 
- SanThe -

- SanThe -

15/04/2009 13:09:00
Quote Anchor link
Leuk profiel heb je de phphulpers gegeven. ;-)

Als je ingelogd bent en je klikt op een link onder laatste 10 mannen of vrouwen dan is bij diverse het profiel een heel eind naar rechts verschoven en dus niet meer goed zichtbaar.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

15/04/2009 13:24:00
Quote Anchor link
ik zou zeggen,, try to deny it :P
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

15/04/2009 14:01:00
Quote Anchor link
wel grappig, kan alleen wel wat rustiger, te veel van het goede nu.
 
Kay Kay

Kay Kay

15/04/2009 14:03:00
Quote Anchor link
Bedankt allemaal voor het testen :D

@SanThe's laatste reactie (15.04.2009 13:09): Ik weet niet wat je bedoelt. Zou je een screenshot kunnen maken? Of in iedergeval zeggen welke browser? Kan het komen omdat ik het lettertype heb vergroot?
En je zei dat je in de doelgroep zit. Als ik de letters 1pt kleiner maak (zoals het eerst was), denk je dan dat je het nog goed kan lezen? (lijkt mij wel eigenlijk :$) Is het dan verstandiger om de letters weer 1pt kleiner te maken? Want dat ziet wel mooier uit.
 
- SanThe -

- SanThe -

15/04/2009 14:32:00
Quote Anchor link
Het kleinere lettertype heb ik niet gezien.
Afbeelding
Firefox 2.0.0.20
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.