sme server probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Claes Bjorn

Claes Bjorn

10/05/2007 20:30:00
Quote Anchor link
sorry voor de onduidelijheid. ik heb dus een probleem met mijn site. ik had hier op php hulp een handig fotoalbum gevonden http://www.phphulp.nl/php/scripts/9/668/ . dit werkt nog toen ik een eigen webserver had opgezet ubuntu linux.
Nu heb ik overtlaats een server hier gezet genaamd sme server waar de volledige ondersteuning inzit van een webserver, router....
Nu heb ik dus de site van die ander linuxmachine overgepomt naar die server.
Sinds de site op de sme server staat wil hij de fotos niet meer tonen in men fotoalbum. ik heb controle gedaan of alles wel aanstond van de gd graphics libary en alles staat geenabeld. dus men vraag is weet soms iemand waar men probleem dan kan zitten
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Claes Bjorn
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 21:50:35
 
- SanThe -

- SanThe -

10/05/2007 21:30:00
Quote Anchor link
En nu graag in het Nederlands. Dit is niet te lezen.
 
Claes Bjorn

Claes Bjorn

10/05/2007 21:38:00
Quote Anchor link
sorry voor de bump heb het zo opgelost dan
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Claes Bjorn
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

10/05/2007 21:44:00
Quote Anchor link
Ben zelf niet bekend met sme server, net wel even gekeken wat het inhield en ja blijkbaar is het linux en ga ik alleen maar even logisch denken:

Kun je via de URL een foto wel op je site te zien krijgen, en dus iets als:

1. http://tjoepken.no-ip.org/fotoalbum/eenvanjefotos.jpg.
2. Heeft de map lees/schrijf rechten waar de foto's in staan.
3. Staat de foutcontrole van php aan?, mogelijk niet.

dus plaats in je script eens : ini_set('error_reporting', E_ALL);

En dan is er mischien een php script error te zien waarmee we wat meer kunnen want op dit moment kan ik alleen maar voor je gokken.

PS:
Het is niet verboden om zo nu en dan een return te geven als je een bericht schrijft, dat leest wat aangenamer. Nu valt het nog mee maar ik zie ze nog wel eens langere lappen tekst schrijven zonder alinea's en dan kan ik je garanderen dat vrijwel niemand de moeite neemt om het te gaan lezen.
 
- SanThe -

- SanThe -

10/05/2007 22:10:00
Quote Anchor link
Danny Roelofs schreef op 10.05.2007 21:44:
PS:
Het is niet verboden om zo nu en dan een return te geven als je een bericht schrijft, dat leest wat aangenamer. Nu valt het nog mee maar ik zie ze nog wel eens langere lappen tekst schrijven zonder alinea's en dan kan ik je garanderen dat vrijwel niemand de moeite neemt om het te gaan lezen.

Hij heeft zijn post reeds aangepast. Het was eerst inderdaad niet te lezen.
 
Claes Bjorn

Claes Bjorn

10/05/2007 23:33:00
Quote Anchor link
dank u voor de info. het was geen script fout maar een fout in men server ik dee wel chmod 755 op die map.
Ik ging daarna nader kijken naar mijn ftp log en zag dat de chmod eigenlijk nooit gelukt was.
Maar nu werkt alles
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

10/05/2007 23:37:00
Quote Anchor link
Redelijk simpel,

http://tjoepken.no-ip.org/fotoalbum/Werken%20in%20uitvoering/

er staan geen foto's in je map... En als er geen foto's staan kan hij ook niks laten zien.
 
Claes Bjorn

Claes Bjorn

10/05/2007 23:41:00
Quote Anchor link
heb er effe weer 1 ingezet bij werken in uitvoering en dan zal je zien dat hij werkt
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

10/05/2007 23:46:00
Quote Anchor link
Oehja, als jij voor een bedrijf een website maakt en je gebruikt daarbij scripts die niet van jezelf zijn... zet er dan ff netjes de naam van de oorspronkelijke maker bij en stuur ff een lief e-mailtje ofzo. Wel zo netjes toch?
 
Claes Bjorn

Claes Bjorn

11/05/2007 00:35:00
Quote Anchor link
sorry dat ik er nog niets had bijgezet of laten weten. maar ik was zo druk bezig met alles dat ik het helemaal vergeten was. maar het is nu allemaal in orde gebracht
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.