Starten met Symfony

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rob van der W

Rob van der W

25/06/2015 17:53:01
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben een PHP developer en heb ervaring met het Laravel (3,4 en 5) framework. Voor het werk moet ik over een tijdje gaan werken met een ander MVC framework: Symfony. Ik weet dat hier een aantal Symfony kenners zitten en aan hun de vraag: Hoe het beste te beginnen? Zijn er tutorials die ik zeker een keer moet bekijken? Een goed boek voor starters met Symfony? Ik hoor graag jullie tips en aanbevelingen!
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 11:15:00
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/06/2015 17:58:10
Quote Anchor link
Ter attentie, let er wel op dat je richt op Symfony 2. Dit is de nieuwste en tevens beter dan de eerste versie.
 
Wouter J

Wouter J

25/06/2015 17:58:50
Quote Anchor link
Ik heb daar ooit een blog artikel over geschreven: http://wouterj.nl/2012/12/hoe-leer-ik-symfony2/

De documentatie is speciaal gefocused op beginners, dus dat zal genoeg moeten zijn om je te introduceren in Symfony (maar ben misschien een beetje bevooroordeeld).
 
Rob van der W

Rob van der W

25/06/2015 19:23:46
Quote Anchor link
Bedankt Wouter! Ik ga aan de slag met je blog artikel (en de linkjes uiteraard) en dan gaat het goed komen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.