tabel niet op de juiste plaats

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mvos

mvos

28/01/2008 17:06:00
Quote Anchor link
hallo,

op mijn site wil ik naast mijn bestaande tabel noch een klein tabbeletje het moet er ongeveer zo uitzien:
http://www.gtaweb.nl/site.jpg

maar het ziet er zo uit:
http://www.gtaweb.nl/maarten/ (onderaan de pagina)
ik heb het al geprobeerd met margin-top en margin-bottom maar dat lukt niet.

mvos
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 10:12:39
 
Frank -

Frank -

28/01/2008 17:19:00
Quote Anchor link
Kijk eens op de kalender: 28 januari 2008. Dat is toch zeker 10 jaar na de uitvinding van css en het gebruik van layers voor layout.

Het lijkt me een goed plan om jouw table-layout eens over te gaan zetten naar css, dan kun je bovenstaand probleem ook direct even oplossen.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

28/01/2008 17:23:00
Quote Anchor link
@Frank: ik begin jou botheid een beetje beu te worden. Vriendelijkheid - hoe dom het probleem dan ook is - staat altijd nog hoog. Je kunt mvos ook op een vriendelijke toon vermelden dat CSS hedendaags een hogere prioriteit heeft dan opmaak HTML.
 
Mvos

mvos

28/01/2008 22:11:00
Quote Anchor link
hij doet het nu goed in ie 6 maar in FF 2 niet weet iemand wat het probleem is?
 
Frank -

Frank -

28/01/2008 22:17:00
Quote Anchor link
Goeie kans dat het komt door 1 van de validatie-fouten. Vooral het ontbreken van een doctype kan tot veel problemen leiden.

@Djemo: Sorry, maar dat is toch echt jouw probleem.
 
Mvos

mvos

28/01/2008 23:21:00
Quote Anchor link
ik heb het al gevonden ik heb de div en position: absolute gegeven en nu doet hij het goed in bijde browsers
 
Frank62

Frank62

29/01/2008 08:38:00
Quote Anchor link
@pgFrank:

Weet je waar je nu naar kijkt? Naar een site die is opgebouwd uit tabellen. En niet zomaar tabellen, maar *geneste* tabellen. Dus blijkbaar is het allemaal niet zo eenvoudig om de layout met uitsluitend div's te maken.

- Frank(62)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.