Text button

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »
Jos Verstraeten

Jos Verstraeten

19/04/2014 10:17:29
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op zoek naar een manier om de text op een button dynamic te maken.
Dynamic op een manier dat het afhangt van een script.
Ik heb een scriptje dat connectie maakt met de database en daar gaat opzoeken of het spel gepauzeerd is of niet. Afhankelijk van of het spel gepauzeerd is moet de knop de tekst "Pauze" of "Verder gaan" zijn.

Ik dacht dit te doen met php maar dan wil het niet updaten als je er zelf op klikt,
maar wel als je de pagina zelf herlaad. En anderzijds heb ik ook met java geprobeerd:
zoals hier uitgelegd: Hier dus. Maar dat werkt ook niet helemaal zoals ik wil, laat staan dat ik in de mogelijkheid ben daar een script aan te koppelen :P

Het script ziet er zo uit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php


if($status=="1"){
echo "button pauze";
}

elseif($status=="0"){
echo "button Verder gaan";
}

?>


Alvast bedankt!
Steek er niet te veel tijd in als het niet gaat, gaat het niet of als je ergens een tutorial vind waar ze dit uitleggen.

- Aar -:
Gelieve in het vervolg bij code de [code][/code]-tags gebruiken.
Alvast bedankt!
Gewijzigd op 19/04/2014 11:00:23 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 10:55:06
 
Shamrock Modelbouw

Shamrock Modelbouw

19/04/2014 11:28:32
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<script language="javascript">
function updateText()
{
    var button = document.getElementById("buttonPauze");
    if(button.value == "Pauze")
    {
        button.value = "Verder Gaan";    
    }
    else
    {
        button.value = "Pauze";    
    }
}
</script>
<input id="buttonPauze" type="button" value="Pauze" onclick="javascript:updateText();"/>


Bedoel je dit?
 
Wouter J

Wouter J

19/04/2014 11:43:06
Quote Anchor link
> "En anderzijds heb ik ook met java geprobeerd:"

Dat is JavaScript, geen JAVA. Of zoals engelse zeggen "Java is to JavaScript what Car is to Carpet" (vrij vertaald: JavaScript is Java, wanneer een auto een vloerkleed is).

PHP werkt via de server, dat betekend dat de pagina eerst moet worden opgevraagd en dus is er op zijn minst een refresh nodig. Je moet het dus met een client side taal afhandelen, en daar is er maar 1 van: JavaScript.

Shamrock geeft je al een mooi opzetje. Maar de iets verbeterde versie:
Code (js)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<button id="js-button-continue">Pauze</button>
<
script>
var btnContinue = document.getElementById('js-button-continue');

btnContinue.onclick = function (e) {
    if ('Pauze' === this.innerText) {
        this.innerText = 'Verder Gaan';
    }
else {
        this.innerText = 'Pauze';
    }
};
</
script>
Gewijzigd op 19/04/2014 11:43:32 door Wouter J
 
Jos Verstraeten

Jos Verstraeten

19/04/2014 12:24:11
Quote Anchor link
Heel erg bedankt,

en kan ik aan die function (e) dan ook een php script koppelen dat hij moet uitvoeren?

Zoiets als dit (ben momenteel offline aan het werken dus kan het niet onmiddelijk testen ...):

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<button id="js-button-continue">Pauze</button>
<script>
var btnContinue = document.getElementById('js-button-continue');

btnContinue.onclick = function (e) {

    if ('Pauze' === this.innerText) {
        this.innerText = 'Verder Gaan';
<?php mysql_query("UPDATE game SET status='1'  WHERE id='$id'");?>
    } else {
        this.innerText = 'Pauze';
<?php mysql_query("UPDATE game SET status='0'  WHERE id='$id'");?>
    }
};
</script>
 
Wouter J

Wouter J

19/04/2014 12:31:15
Quote Anchor link
>> en kan ik aan die function (e) dan ook een php script koppelen dat hij moet uitvoeren?

Nee. Want zoals ik al zei werkt PHP op de server en JavaScript in de browser. Mocht je iets met PHP willen doen dan moet je dus weer een request maken naar de server, doormiddel van het laden van een pagina. Om dit zonder refresh te doen moet je kijken naar AJAX requests met JavaScript, maar ik raad je aan om eerst wat JavaScript kennis op te doen voordat je daarmee begint.
 
Shamrock Modelbouw

Shamrock Modelbouw

19/04/2014 12:35:29
Quote Anchor link
Idd wat wouter zegt, maar misschien kun je hier wat mee:
http://www.w3schools.com/php/php_ajax_database.asp

De code om iets in de database te voegen zul je in een apart php bestand moeten zetten.
Doormiddel van ajax kun je deze pagina aanroepen en de status en id meegeven in een variabele.
 
Jos Verstraeten

Jos Verstraeten

19/04/2014 12:56:17
Quote Anchor link
ok heel erg bedankt.
 
Jos Verstraeten

Jos Verstraeten

21/04/2014 19:49:47
Quote Anchor link
Ik zit met een probleempje als ik verder werk,

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
    function updatestatus(status) {
    var request = $.ajax({
                        url: "gamestatus.php",
                        type: "POST",
                        data: {"code": "<?php echo $_GET['code']; ?>", "status": status},
                        dataType: "html"
                    });
  if(status == 3){
  window.location = "gama.php?code=<?php echo $_GET['code']; ?>"
  }
}


Na even zoeken heb ik gevonden hoe ik ook in de database de status wijzig maar als de status 3 wordt moet hij redirecten. Het probleem is dat als ik 3 meegeef via de functie hij soms wel en soms niet de status saved in de database. Is dit omdat hij te snel overgaat naar de redirect? Zoja hoe kan ik dan via mijn php een variabe meegeven zodat hij later redirect dus dan zou ik mijn code zo maken:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
    function updatestatus(status) {
    var request = $.ajax({
                        url: "gamestatus.php",
                        type: "POST",
                        data: {"code": "<?php echo $_GET['code']; ?>", "status": status},
                        dataType: "html"
                    });
  if(redirect == "ja"){
  window.location = "gama.php?code=<?php echo $_GET['code']; ?>"
  }
}


Maar hoe geef ik dan de variable redirect door vanuit mijn php file? Alvast bedankt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.