trvvkoetze.nl check

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »
Jorik

Jorik

17/01/2005 15:47:00
Quote Anchor link
Wat vinden jullie van deze site?..

De oude site is er ook nog, en wel hier.

Graag jullie mening over de site, en dan bedoel ik niet alleen de (best lelijke :P) layout, maar ook de scripting.

Er is ook een CMS bij, te vinden op beheer.trouwvervoerkoetze.nl, maar ik kan geen pass & user vrijgeven ;)..

Het statistieken systeem wat er nu op staat heb ik ff gedownload, moet ik nog ff een fatsoenlijke voor maken.

Graag jullie mening :D..

Link [nogmaals]: http://www.trouwvervoerkoetze.nl
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 01:57:31
 
PHP erik

PHP erik

17/01/2005 16:00:00
Quote Anchor link
layout vind ik niet mooi
- kleuren
- menubalk

welke scripting moeten wij beoordelen? het ziet er allemaal een beetje basic uit. dat is niet erg, maar wat valt er te beoordelen?
 
Rens proos

rens proos

17/01/2005 16:56:00
Quote Anchor link
de kleuren zijn misschien niet mooi voor bijv. clansites, of fun sites, maar cker wel voor dit bedrijf. het zit goed in elkaar, duidelijk, snel en overzichtelijk. Ja, ik denk dat dit echt een goede site is voor dat bedrijf!

GJ
Renspro
 
Baken

Baken

17/01/2005 17:43:00
Quote Anchor link
Kijk even naar je zin: beschikt over drie trouwauto's, u kunt zelf welke auto u wilt huren voor uw

D'r ontbreekt volgens mij een woord

Jelmer
 

17/01/2005 17:48:00
Quote Anchor link
Ik vind de kleuren wel bij het bedrijf passen, alleen dat regeltje onderaan (beheer, stats..) ziet er niet uit. Ook wat meer tekst zou geen kwaad kunnen en no één dingetje:
De links, ik zou ze zelf centeren maar ik vind het er nu niet mooi uitzien.

Trouwens ik vindt het een goede vooruitgang in vergelijking met de oude site
 
Johan

Johan

17/01/2005 18:44:00
Quote Anchor link
Webmakerij:
Trouwens ik vindt het een goede vooruitgang in vergelijking met de oude site


tja ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is... ;)
 
Alfred -

Alfred -

17/01/2005 18:53:00
Quote Anchor link
Idd een vooruitgang, doch ik de layout niet knap vind...

Veel té roos... Auto is niet zo mooi uitgesnede, kijk boven "Te koop" en je website begint gewoon in het niets... De knoppen vind ik ook slecht leesbaar...

Maar nu de pluspunten, het is een vooruitgang :P
Tis nmlk niet de bedoeling dat ik je site afbreek ;)
 
Steff   an

Steff an

17/01/2005 20:06:00
Quote Anchor link
Quote:
Veel té roos...

Ik vind die kleur wel gewaagd.
Quote:
Auto is niet zo mooi uitgesnede, kijk boven "Te koop"

Dat is zo.
Quote:
en je website begint gewoon in het niets...

Rechtmuisknop-> bron weergeven. Er komt toch echt xhtml aan te pas. En bij mij begint de site echt gewoon bovenaan. Niet in het niets dus
Quote:
De knoppen vind ik ook slecht leesbaar...

Ik weet niet wat voor beeldscherm jij hebt, maar ik kan het gewoon lezen.
Quote:
Maar nu de pluspunten, het is een vooruitgang :P

Dat vind ik ook.
Quote:
Tis nmlk niet de bedoeling dat ik je site afbreek ;)

Dat doe je toch.
Gewijzigd op 17/01/2005 20:08:00 door Steff an
 
Mitch X

Mitch X

17/01/2005 20:13:00
Quote Anchor link
Dat heet opbouwende kritiek ;)
 
Alfred -

Alfred -

17/01/2005 20:17:00
Quote Anchor link
@Greedy; moet jij me eens vertellen wat ie eraan heeft als je hier enkel pluspunten opnoemt? Dan worden we allemaal 'ja' knikkers, en is een site check onnodig... Je site onderwerpen aan een keuring, is vragen om meningen, niemand zegt trouwens dat je moet luisteren naar wat hier gezegd wordt... Think about it :)
 
Johan

Johan

17/01/2005 20:18:00
Quote Anchor link
jeetje... sjieke taal man..!!
 
DDragonz

DDragonz

17/01/2005 21:23:00
Quote Anchor link
Edit:
Oeps ik keek naar de oude site :p
^^
Ik kan de letters (wat in de menu knoppen staan) niet goed lezen. Ik zou een andere lettertype kiezen.
Gewijzigd op 18/01/2005 10:30:00 door DDragonz
 
Steff   an

Steff an

17/01/2005 21:30:00
Quote Anchor link
Quote:
niemand zegt trouwens dat je moet luisteren naar wat hier gezegd wordt... Think about it :)


En dat zeg jij Afbeelding.

En ik geef alleen commentaar op jou commentaar(mijn mening over de site). Maar smaken verschillen en dat zal altijd een groot probleem blijven in deze wereld.
Gewijzigd op 17/01/2005 21:37:00 door Steff an
 
Alfred -

Alfred -

17/01/2005 21:41:00
Quote Anchor link
Njah, ik kan ook weer reageren op jouw comments.. Maar zal het maar laten... Sommigen snappen het nu eenmaal niet ;)
 
Jorik

Jorik

18/01/2005 16:47:00
Quote Anchor link
Owkee bedankt..
Ik weet het, mijn designes zijn niet zo best, ben ik gewoon niet goed in, vind het ook niet zo leuk, vind het scripten veel leuker :)..

En het roze zou ik voor een 'gewone' site ook nie gebruikt hebben, maar dan zul je even moeten kijken waar het over gaat: Trouwen.. :P..
 
DaeDaluz

DaeDaluz

18/01/2005 16:51:00
Quote Anchor link
opzich wel mooi, en 100% beter als die ouwe want die gaat mn browser niet full screen laten zijn enzo dus dan krijg je gelijk al een 1. :o
 
Niek s

niek s

18/01/2005 17:55:00
Quote Anchor link
mwah layout een 4 of 3, ik vind het echt niet mooi, de kleur de knoppen (geen onmouseover :P) en eigenlijk wat hierboven al is gezegd...
 
DaeDaluz

DaeDaluz

18/01/2005 17:58:00
Quote Anchor link
Ik vind het overzichtelijk en de kleur past goed bij de site, en ik vind mouseover nou niet echt belangrijk het kan een plus zijn maar het hoeft niet :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.