Unexpected 'else', kan niks vinden.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »
Roel H

Roel H

25/05/2015 12:23:15
Quote Anchor link
Hallo,

Ik krijg een foutmelding, die ik alleen bij de localhost server krijg en niet wanneer ik de pagina op een internet hosting zet. Dit is de fout:

Quote:
Parse error: syntax error, unexpected 'else' (T_ELSE) in on line 292


Lijn 292 is de else lijn.
Quote:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
     }
 }

 else
 {
     echo [/quote]
Echter, ik zie nergens een fout in een accolade die ik vergeten ben ofzo en het script werkt via een internet hoster dus wel goed..

Wie o wie kan me helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 01:14:44
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/05/2015 12:31:45
Quote Anchor link
Ik gok dat je ergens iets doet zoals dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
if($doe_iets) {
    // doe wat
} else {
    // doe nog wat
} else {
    // probeer nog wat te doen...
}
[
/code]
En dit kan natuurlijk niet, want er kan maar n else bestaan. Dus kijk eens goed naar je if-statements, en gebruik vooral de TAB-toets om er een goed overzicht in te krijgen.
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 12:39:00
Quote Anchor link
Nou nee, dat doe ik dus niet, iig niet erg van bewust.
Het rare is dan wel weer, het werkt wel wanneer ik het upload naar een internet hosting. Dus dan betekent het toch dat het wel moet werken?

Edit:
De code:
http://pastebin.com/jhYGFEUW
Gewijzigd op 25/05/2015 12:52:02 door Roel H
 
- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 12:51:16
Quote Anchor link
Roel H op 25/05/2015 12:39:00:
Het rare is dan wel weer, het werkt wel wanneer ik het upload naar een internet hosting.


Of de foutmeldingen staan daar compleet uit en 'denk' je dat het werkt.
Met zo'n kort stukje script kunnen wij uiteraard niet veel.
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 12:52:35
Quote Anchor link
http://pastebin.com/jhYGFEUW

De code van het script.
 
- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 12:58:34
Quote Anchor link
En waar is regel 292?
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 13:10:30
Quote Anchor link
Sorry,

Heb wat weg gehaald. Dat is nu regel 277.
 
- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 13:27:23
Quote Anchor link
Zit het niet toevallig in het stukje wat je hebt weggehaald?
Ik kan zo even niets vinden.
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 13:32:14
Quote Anchor link
Wat ik weggehaald heb zijn een reeks mail adressen eigenlijk, niet veel meer. Ik zal zo voor de zekerheid nogmaals kijken. Maar ik geloof niet dat het daaraan ligt eigenlijk. Daarom snap ik de hele foutmelding eigenlijk niet...
 
Eddy E

Eddy E

25/05/2015 13:37:55
Quote Anchor link
http://codepad.org/OZKuAHxA >> daar kan je het script ook gewoon 'draaien'. Ik heb alleen session_start() even uitgezet, want dat kan/mag/werkt daar niet.

Voor de rest geen fouten.

Toevoeging op 25/05/2015 13:38:07:

Welke PHP-versie draai je lokaal?
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 13:44:51
Quote Anchor link
Hoi,

Hier is de hele versie, met regel 292 erbij:
http://pastebin.com/EbRcZ7sC

Lokaal draai ik 5.5.12. Ik gebruik WampSever als Webserver. Hiervoor draaide ik EasyPHP, die gaf ook fout meldingen aan.
Ik snap er niks meer van, of ik moet helemaal schoon gaan beginnen...
 
- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 13:50:59
Quote Anchor link
In dit laatste script gebruik je ook shorttags. Vervang die eens door normale tags.
Dus <? ==> <?php
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 16:06:18
Quote Anchor link
No, ik heb dat stukje er namelijk al eens helemaal uitgehaald, dan zet hij de fout op de laatste regel van het bestand, na </html> dus. Het zit hem waarschijnlijk ergens midden in het bestand, maar ik kan het gewoon niet vinden.
 
- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 16:10:05
Quote Anchor link
- SanThe - op 25/05/2015 13:50:59:
In dit laatste script gebruik je ook shorttags. Vervang die eens door normale tags.
Dus <? ==> <?php


Heb je dit al gedaan?
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 16:18:59
Quote Anchor link
Het klopt, php moest erbij komen te staan in lijn 195. Super bedankt man!

Toevoeging op 25/05/2015 16:22:43:

Heb ik nog een klein probleempje.

ik krijg deze foutmelding

Quote:
Warning: mail(): Failed to connect to mailserver at &quot;localhost&quot; port 25, verify your &quot;SMTP&quot; and &quot;smtp_port&quot; setting in php.ini or use ini_set() in C:\wamp\www\paps\plaatjezoeken.php on line 161


Ik heb dus al de smtp van telfort ingevoerd in de php ini, maar dat werkt niet. Hoe krijg ik dit werkend. Lukte bij easyphp ook al niet.
Gewijzigd op 25/05/2015 16:30:10 door Roel H
 
- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 16:33:20
Quote Anchor link
Je moet in php.ini de smtp server van de adsl-provider opgeven.
En dan Apache herstarten.
Gewijzigd op 25/05/2015 16:33:52 door - SanThe -
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 17:08:10
Quote Anchor link
Super bedankt, het werkt! :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.