upload en feedback

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Martin

Martin

09/07/2005 12:59:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal, ik heb mij net geregistreerd,

Ik heb getracht te zoeken naar een topic voor een geschikt antwoord, maar er waren teveel zoekresultaten, vandaar dat ik het hier maar eens vraag.

Ergens op het forum heb ik eens gelezen over hoe je via php mensen kon laten uploaden naar jouw server.

nu vraag ik mij af hoe ik feedback kan krijgen per mail waneer iemand iets heeft geupload.

dus: ik wil een form waar men verplichte velden dient in te vullen + de mogelijkheid om een bestand te uploaden en dat het script mij een mailstuurt als iemand een bestand heeft geupload, dus dat ik niet zelf elke keer moet checken op de server maar gewoon een mailtje krijg.

ik heb de php´s die ene ronn heeft geschreven, de upload.php en uploadbestand.php (welke het formulier voorsteld) zijn hier regels aan toe te voegen zodat ik een email krijg bij een upload??

ik heb nog vrij weinig verstand van php.

ik zou het op prijs stellen als iemand mij zou kunnen verwijzen naar een geschikte topic hierover.
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 17:52:40
 
Jelmer -

Jelmer -

09/07/2005 14:12:00
Quote Anchor link
Ik geloof dat ik net je vraag beantwoord heb ^^,
 
Martin

Martin

09/07/2005 14:19:00
Quote Anchor link
thanks!!!!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.