uploaden hoesjes gaat fout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
Remco schrubben

remco schrubben

03/06/2012 04:13:44
Quote Anchor link
Met een stukje upload code en een query wil ik bepaalde gegevens in een database stoppen. Hierbij wil ik graag max 40 covers toevoegen.

De opstelling is:
1 naam1 cover1
2 naam2 cover2
3 naam3 cover3
enz.....

Maar zodra het script of wel query bij
21 naam21 cover21
Dan stopt hij er mee en krijg ik een error.
Deze error is:
Notice: Undefined offset: 20 in ../../toevoegen.php on line 78
Notice: Undefined offset: 20 in ../../toevoegen.php on line 84
Notice: Undefined offset: 20 in ../../toevoegen.php on line 87


De code is: Regel nummers achter de code gezet.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<?php
$u_naam
= $_POST['naam'][$teller];
$u_naam = str_replace(" ","-",$u_naam);

//de extensie van het bestand in een $var zetten.
$x = strtolower(substr($_FILES['cover']['name'][$teller], -3)); // Regel 78
$plaatje = $u_naam.'.'.$x;
$target_new = '../images/';    
$target = '../images/' .$plaatje;

// De cover wegschrijven naar server en resize.                    
move_uploaded_file($_FILES['cover']['tmp_name'][$teller], $target); // Regel 84

$new = $target_new.$u_name.'.'.$x; // Alles voor de rezise plaatje in een $var zetten.
$type = $_FILES['cover']['type'][$teller]; // Regel 87
$w = 80; // Width nieuwe plaatje.
$h = 80; // Hight nieuwe plaatje.
resize($target,$new,$w,$h,$type); // Funtion aanroepen voor resize.
?>


Het lijkt er op dat het scriptje wel goed werkt. Die doet bij de eerste 20 ook wat hij moet doen. alleen zoals gezegt dat hij bij nummer 21 aan komt dan stopt hij op die 3 regels. Zelf heb ik het vermoeden dat het alleen mis gaat op regel 78 en dat de rest daar afhankelijk van is.

Alleen zie ik niet waarom hij nu stopt met uploaden en resize na 20 covers.
Wie kan mij helpen.
 
PHP hulp

PHP hulp

23/05/2024 06:27:03
 
Koen Vlaswinkel

Koen Vlaswinkel

03/06/2012 07:43:14
Quote Anchor link
Zou je misschien ook je uploadform laten zien, dat zou ook handig zijn.
 
Erwin H

Erwin H

03/06/2012 09:30:46
Quote Anchor link
Dat komt door de standaard php.ini settings. Standaard kan je namelijk maar 20 bestanden tegelijk uploaden. Wil je dat verhogen dan moet je max_file_uploads op een hogere waarde zetten.
Check de volgende pagina maar: http://php.net/manual/en/ini.core.php
(zoeken op max_file_uploads, staat ergens onderaan)
 
- SanThe -

- SanThe -

03/06/2012 10:41:16
Quote Anchor link
Erwin H op 03/06/2012 09:30:46:
Dat komt door de standaard php.ini settings. Standaard kan je namelijk maar 20 bestanden tegelijk uploaden.


Ah, interessant. Daar zou ik niet gauw zijn opgekomen.
Thanks. Weer wat wijzer geworden ;-)
 
Remco schrubben

remco schrubben

03/06/2012 13:00:52
Quote Anchor link
Kijk, wederom nuttige info. Ik zat in de geest te denken dat ik de max file size overschreed. En dat php keek na alle file size.

Ik heb reeds in phpinfo.php gekeken waar de waarde op staat. Dit wis idd max 20 file's per keer. Ik ga even mijn hosting aan de veren om te kijken of deze verhoogt kan worden. Erwin bedankt weer voor de reactie.
 
Erwin H

Erwin H

03/06/2012 15:15:23
Quote Anchor link
Je kan de ini settings ook runtime aanpassen via de functie ini_set. In dat geval blijft de ini file zelf ongewijzigd, maar voor de executie van je sript verandert de waarde naar wat je opgeeft. in dit geval, vanwege het uploaden van files, durf ik niet te zeggen of dat ook kan, maar het valt in elk geval te proberen als je provider de ini niet aan wil passen.
 
Remco schrubben

remco schrubben

03/06/2012 16:44:54
Quote Anchor link
Zoals ik heb begrepen net van mijn hosting, gaat het met uploaden vaker fout dan goed met de ini_set functie. Maar het probleem heb ik nu net opgelost met de hosting.

Hun wouden idd de ini file niet aanpassen voor mij, dit vanwege alle website's wat op zelfde server loopt de max_file_upload ook verandert. Dit was een reden om dit niet te doen. Maar uit service kwamen ze met een leuke aanbieding en deze heb ik aangenomen.

Ik beschik vanaf morgen vroeg 8:00 over een VPS server. Hier kan ik op gaan doen wat ik wil. Teven heb ik hier SSH toegang om zelf de ini file aan te kunnen passen.Deze aanpassingen zijn dan alleen voor mij van toepassing zoals hosting mij melde. Deze oplossing spreekt mij wel aan en gaan hier ook even mee aan de slag.

Erwin thnx voor het mee denken en aandragen van oplossing.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.