Vage session notice onderaan de pagina staan
Goedendag ik heb een melding wat ik nog nooit ben tegen gekomen.
ik weet ook niet wat er bedoelt wordt.
kan iemand mij helpen?
Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively. in Unknown on line 0
ik weet ook niet wat er bedoelt wordt.
kan iemand mij helpen?
Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively. in Unknown on line 0
Gesponsorde koppelingen:
Deze fout krijg je op deze manier:
Je krijgt deze error als $_SESSION['bla'] NULL is en je de global var $bla iets anders dan NULL meegeeft.
Werkt wel:
Je krijgt deze error als $_SESSION['bla'] NULL is en je de global var $bla iets anders dan NULL meegeeft.
Werkt wel:
waarschijnlijk maak jij geen gebruik van $_SESSION, maar van $_GLOBAL.
En omdat jou host eindelijk iemand heeft aangenomen met een beetje verstand,, hebben ze register_globals uitgezet.
Dus nu moet je opeens iets veiligere dingen gaan gebruiken.
En omdat jou host eindelijk iemand heeft aangenomen met een beetje verstand,, hebben ze register_globals uitgezet.
Dus nu moet je opeens iets veiligere dingen gaan gebruiken.
ke vindt het wel erg vaag. maar zal wel
@nico dan heb ik verstand xD
draait op mijn eigen server
Edit heb mijn script aangepast dus weg met $_global
en hello to $_SESSION
@nico dan heb ik verstand xD
draait op mijn eigen server
Edit heb mijn script aangepast dus weg met $_global
en hello to $_SESSION
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door thomas