van php script naar html

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Jeroen VD

Jeroen VD

30/04/2012 21:42:33
Quote Anchor link
Als je geen app wilt gaan maken, en dus een site, kun je gewoon doorgaan met html, css, javascript, php en mysql
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 01:24:47
 
Christiaan de kleine

christiaan de kleine

30/04/2012 21:54:49
Quote Anchor link
@jeroen --> lees even iets beter: als ikmijn app van internet afhankelijk moet maken, dan is het maken van een app overbodig. want iedereen kan wel een internetadres invullen in zijn/haar internetbrowser.

ik wil dus nog steeds een app makenvoor prive gebruikmaar het lukt me niet met eclipse...
 
Victor -

Victor -

30/04/2012 22:24:30
Quote Anchor link
Quote:
maar het lukt me niet met eclipse...

En wat mag dat dan wel niet zijn?

Edit:
http://www.androidworld.nl/63128/devtutorial-1-ontwikkelen-voor-android-de-benodigde-tools/ Als je deze hele tutorial reeks hebt gevolgd, kun je een echte android app maken. Het heeft mij veel geholpen.[/edit]
Gewijzigd op 30/04/2012 22:28:13 door Victor -
 
Christiaan de kleine

christiaan de kleine

30/04/2012 22:26:48
Quote Anchor link
krijg hem zowiezo niet werkend, heb alles gedownload, maar als ik een project aanmaak krijg ik na mijn idee niet de goede classen en dergelijke. en aan die hello world app heb ik ook niet heelveel. dat is 1 input field en daarna is het klaar. ik heb enkele input fielden, een array en enkele sessions.... geen idee hoe ik dat moet verwerken erin.
 
Aad B

Aad B

30/04/2012 22:28:06
Quote Anchor link
http://developer.android.com/sdk/eclipse-adt.html
Quote:
christiaan de kleine: geen idee hoe ik dat moet verwerken erin
Cursus java developer misschien?
Gewijzigd op 30/04/2012 22:49:33 door Aad B
 
Christiaan de kleine

christiaan de kleine

01/05/2012 13:12:35
Quote Anchor link
zit nou met de installatie wederom vast:

op het moment dat ik moet aangeven waar de sdk map is, waarin een toolsmap zit. geeft hij een fout weer dat hij de tools map niet kan vinden terwijl deze toch echt aanwezig is. ook de eventuele fout van een spatie in de bestandsmap is niet van de orde... want hij staat in C:\Android\android-sdk\android-sdk

iemand ideeeen
 
Joakim Broden

Joakim Broden

01/05/2012 13:44:35
Quote Anchor link
Christiaan de kleine op 30/04/2012 20:06:03:
hallo allemaal,

heb een werkend php script, maar gezien het feit dat ik deze wil ombouwen naar een app moet het volledig html zijn.

nu mijn vraag:

in php gebruik je echo om een resultaat van een ingevuld formulier te laten zien, maar hoe gaat dit in html...


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
    $loremIpsum
= 'Hello World';
    echo $loremIpsum; // Dit word door de browser omgezet naar HTML als 'Hello World';
    echo '<p>'.$loremIpsum.'</p>'; // Dit word door de browser omgezet naar HTML als 'Hello World';
?>


Alles wat je dus output richting de gebruiker toe is HTML. Een WebApp is het zelfde als een gewone website alleen dan geoptimaliseerd voor smartphones.

Als je echt een App wilt bouwen zul je dus de programmeer code voor de OS moeten leren: iOS is dus Object C en Android is Java en Blackberry is bagger.
 
Aron van W

Aron van W

09/05/2012 14:54:29
Quote Anchor link
je zou met javascript kunnen proberen om de ? parameters (dus de post) op te slaan uit het de url

heb het net ook geprobeerd maar was niet gemotiveerd genoeg om het te volbrengen :)
 
Jeroen VD

Jeroen VD

09/05/2012 15:01:38
Quote Anchor link
@aron: dat heeft er dus totaal niets mee te maken. hij wou pure html voor de hele boel, en maar niet gesproken over dat je eerst een formulier moet verzenden om dit te kunnen.
 
Chris PHP

Chris PHP

10/05/2012 07:47:32
Quote Anchor link
Vergeet HTML, PHP, MySQL, etc.

Als je zelf al 'jaren' programmeerd met PHP, dan weet je dat HTML zulke afhandelingen niet kan. En om php lokaal te gebruiken heb je PHP nodig en een webserver die het kan verwerken. Wat jij wil is een localhost op een Android toestel.

Vergelijk Java niet met HTML dat is een Opel met een Mercedes vergelijken.

Kijk hier eens naar.

Maak je eigen Android app
Android Design
App maken voor Android

De rest mag je zelf zoeken via Google.
Gewijzigd op 10/05/2012 07:48:57 door Chris PHP
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.