Vandesteeg.org

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 25 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 16:46:25
Quote Anchor link
Eey mensen,

Ik heb de layout van mijn site nu eindelijk bijna af.
Maar voordat ik de laatste details kan bijwerken.
Wil graag even jullie mening over de layout.
Vandesteeg.org

Oh trouwens niet op tekst letten, gaat even om de layout en wat er extra kan.
Ik weet ook dat ik tabellen heb gebruikt, dit is fout maar dat moet ik nog oplossen.

Gr,Bas

PHP hulp

PHP hulp

26/01/2025 12:14:24

- Pepijn  -

- Pepijn -

12/01/2012 16:52:31
Quote Anchor link
Leuk gemaakt maar.
Hij linkt me door naar : http://86.87.194.161:90/

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 16:55:51
Quote Anchor link
Ja komt omdat ik op eigen pc host en ik nog host ga kopen :)
Maar die koop ik zodra af is.

- Pepijn  -

- Pepijn -

12/01/2012 16:57:41
Quote Anchor link
Maar je hebt al .org toch

Jordy -

Jordy -

12/01/2012 17:01:31
Quote Anchor link
Login|Registreer gedeelte is geweldig gedaan, klasse daarvoor!

Persoonlijk vind ik de website wat saai, je krijgt niet het gevoel te blijven. Ik denk dat je dat op de volgende manieren kunt aanpassen:
- Lettertype in een andere kleur of lettertype, dit is erg standaard
- Meer kleurgebruik (bv in achtergrond), niet uitsluitend wit met grijs. Maak bijvoorbeeld bovenin neon licht, ik noem maar wat.
- Gebruik wat afbeeldingen, bv naast het Forum een icoontje daarvan.

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 17:08:16
Quote Anchor link
@Jordy
Bedankt voor je tips ik zal even gaan googlen voor leuk lettertype en wat moeie kleurtjes. En zal het zo snel mogelijk editen,

TJVB tvb

TJVB tvb

12/01/2012 17:08:18
Quote Anchor link
- Waarom is: Site Created And Hosted By : Bas v/d Steeg in het Engels terwijl de rest in het Nederlands is?

-Welkom gast is een link die niets doet, komt daar iets achter of moet die link weg?

-Hij mag van mij iets breeder. Ook op 1024*768 hou je best veel ruimte over aan de zijkanten (is wel smaak)

-De kleuren zijn mooi rustig met er mooi uitspringende koppen

-Laat de lees meer linkes naar dezelfde urls wijzen als je menu

-Login gedeelte is leuk (heb je een test account)

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 17:10:03
Quote Anchor link
TJVB tvb op 12/01/2012 17:08:18:
- Waarom is: Site Created And Hosted By : Bas v/d Steeg in het Engels terwijl de rest in het Nederlands is?

-Welkom gast is een link die niets doet, komt daar iets achter of moet die link weg?

-Hij mag van mij iets breeder. Ook op 1024*768 hou je best veel ruimte over aan de zijkanten (is wel smaak)

-De kleuren zijn mooi rustig met er mooi uitspringende koppen

-Laat de lees meer linkes naar dezelfde urls wijzen als je menu

-Login gedeelte is leuk (heb je een test account)

Test account heb ik inderdaad.
Username:basvandesteeg
Ww:2fdf24
Die lees meer links gaan naar zelfde url,s als in menu.
En dat gedeelete met welkom,gast werkt alleen als je ingelogt bent dan ga je naar profiel pagina.
Maar bedankt voor je reactie en ik zal eventjes kijken naar breedte.
Gewijzigd op 13/01/2012 12:36:17 door Bas van de Steeg

Wouter J

Wouter J

12/01/2012 17:34:58
Quote Anchor link
.
Gewijzigd op 12/01/2012 19:17:50 door Wouter J

Obelix Idefix

Obelix Idefix

12/01/2012 17:36:29
Quote Anchor link
Pepijn --- op 12/01/2012 16:57:41:

Ja, en? Je kunt een domeinnaam registreren, zonder dat daar webruimte bij geleverd wordt.

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 17:41:08
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 12/01/2012 17:36:29:

Ja, en? Je kunt een domeinnaam registreren, zonder dat daar webruimte bij geleverd wordt.

Dat kan helaas wel,

@Wouter

Bedankt voor je reactie ik ga het allemaal even stap voor stap doornemen.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

12/01/2012 17:58:10
Quote Anchor link
Heb je de afbeeldingen in je content zelf gemaakt?

Edit:

Ik mis algemene voorwaarden, een disclaimer en een privacy statement. Zeker bij een website, waarbij je je moet registreren.
Gewijzigd op 12/01/2012 18:01:04 door Bas IJzelendoorn

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 18:10:13
Quote Anchor link
@Bas
Nee afbeeldingen niet zelf gemaakt. Maar heb toestemming,

Bedankt, wist dat er iets ontbrak :)
Ik ga het allemaal eventjes bijwerken.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

12/01/2012 18:16:59
Quote Anchor link
Bas van de Steeg op 12/01/2012 18:10:13:
@Bas

Van wie?

http://www.ideniz.nl/contact.php
http://www.eskate.nl/nieuws.html
http://www.samsunggalaxynexus.net/305/galaxy-nexus-forum-staat-online/

Er is namelijk 1 auteur van deze afbeeldingen (Coramax op Shutterstock.com) En ik geloof niet dat jij toestemming hebt.

Link shutterstock.com

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 18:25:02
Quote Anchor link
Bas IJzelendoorn op 12/01/2012 18:16:59:
Bas van de Steeg op 12/01/2012 18:10:13:
@Bas

Van wie?

http://www.ideniz.nl/contact.php
http://www.eskate.nl/nieuws.html

http://www.samsunggalaxynexus.net/305/galaxy-nexus-forum-staat-online/

Er is namelijk 1 auteur van deze afbeeldingen (Coramax op Shutterstock.com) En ik geloof niet dat jij toestemming hebt.

Link shutterstock.com

Oh ik had toestemming gevraagt bij de site waar ik hem vond.
Maar Link shutterstock.com
mag je toch gewoon kopieren?

Dit staat er namelijk bovenaan de site
"royalty-free stock photos, illustrations, and vectors"
Gewijzigd op 12/01/2012 18:26:55 door Bas van de Steeg

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

12/01/2012 18:41:25
Quote Anchor link
Klik bovenin bij shutterstock even op ´zich abonneren´, zeker ook niet afgevraagd waarom er bij shutterstock als je op de plaatjes klikt een watermerkt naar voren komt?

Ik lees net in een andere topic dat je ook al een een template van freewebtemplates.com hebt gebruikt en laten reviewen hier. Ik zeg niet dat het zo is, maar als je divjes gebruikt gebruik je geen tables. Dat is wat jij in je code wel continu doet. Ik heb sterk me twijfels of deze template wel van jou is. Dat moet je zelf weten maakt mij ook niet uit.

Wat ik je wel wil meegeven is dat kopiëren van een website illegaal is dit geldt voor: Afbeeldingen, Teksten, Broncode, video's, geluidsopname en lay-out. Jij gaat neem ik aan ook geen boek overtypen en uiteindelijk op de markt brengen onder jou naam. Heb ik gemaakt! Het is verboden, illegaal en strafbaar. In Nederland mag de auteur jou gewoon een plagiaat claim sturen en die kan variëren van de oorspronkelijk verkoopprijs tot aan duizenden euro's. Dat wil je gewoon weg niet riskeren! Ben je onder de 18 jaar mogen jou ouders dit gaan ophoesten. Ben je student, is het aannemelijk dat je dat geld niet hebt. Woon je op jezelf heb je het geld waarschijnlijk ook niet even bij de hand.

TIP: Gebruik nooit het werk van iemand anders. Ook niet als het er net even anders uitziet. Het levert enkel gedonder op en je pronkt met iemand zijn werk terwijl het niet van jou is. Voor nu zou ik als ik jou was het snel van je website afhalen en er iets plaatsen wat wel van jou is. Pas dan kunnen we jou werk reviewen en weet je ook wat bijvoorbeeld inline CSS is.

Verder: Het is prima als iemand je toestemming geeft voor het gebruik van een afbeelding, maar vraag wel of hij/zij de auteur is. Of controleer als je het materiaal ergens vandaan haalt of het open-source is of welke licentie er bij hoort.

Arjan -

Arjan -

12/01/2012 18:58:44
Quote Anchor link
Mooie site, maar toch een vraag: Heb je wel eens van interpunctie gehoord? Zo ja, dan is het wel handig dit toe te passen in de tekst...

Edit: Ik zie dat je alleen op de homepagina geen interpunctie gebruikt.
Gewijzigd op 12/01/2012 18:59:30 door Arjan -

Jens erd

Jens erd

12/01/2012 19:01:45
Quote Anchor link
Als ik de broncode is doorzoek dan blijkt dat het inlogscherm aan de bovenkant in ieder geval niet zelf gemaakt is: klik. Verder vond ik na het indrukken van de broncode in google een link naar een topic op phphulp, klik waar geheel toevallig dezelfde broncode besproken wordt. Code = gejat dus, als ik het zo mag formuleren.

Kan de ts dat verklaren, of kan het topic nu al (weer) dicht?

Edit: Link voor nog wat extra "bewijs".
Gewijzigd op 12/01/2012 19:03:54 door Jens erd

- SanThe -

- SanThe -

12/01/2012 19:14:37
Quote Anchor link
Bas van de Steeg op 12/01/2012 17:41:08:
Obelix en Idefix op 12/01/2012 17:36:29:

Dat kan helaas wel,

Hoezo helaas? Als je ergens een auto koopt, ben je toch ook niet verplicht om daar te tanken.

Quote:
Lees hieronder snel het laatste nieuws .....

Deze regel loopt helemaal door naar rechts en zorgt voor een behoorlijke scrollbalk.

Quote:
... zig met het scriptenLees Meer...

Mag best een spatie vóór 'Lees Meer...'.

Quote:
Naja op deze site ...

'Naja' ????

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.