veel vraag naar loginscripts enzo

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Berno

berno

28/02/2005 14:33:00
Quote Anchor link
ik heb een pagina gevonden met een goed werkend loginscript (vin ik zelf:P) er staan nog wel een paar leuke dingetjes op;) en eehm post zelf ook ej eigen scripts:P http://www.bernostyle.nl/phpscripts/
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 05:02:09
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

28/02/2005 14:39:00
Quote Anchor link
Ik heb nog niet naar de scripts gekeken,
maar de layout laat zijn wensen over :S
 
Mitch X

Mitch X

28/02/2005 15:11:00
Quote Anchor link
Je bedoelt dat je zelf een pagina gemaakt hebt.
Maarja, VRESELIJK onoverzichtelijk =(
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

28/02/2005 15:47:00
Quote Anchor link
Mitch:
Je bedoelt dat je zelf een pagina gemaakt hebt.=(
:D

Elwin
 
Berno

berno

28/02/2005 16:48:00
Quote Anchor link
wat si onoverzichtelijk?
 
Berno

berno

28/02/2005 16:49:00
Quote Anchor link
ik heb dat ding niet zelf gemaakt:P
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

28/02/2005 17:13:00
Quote Anchor link
Maar je hebt de site ook niet gevonden.. Hij staat op jouw domein...

Elwin
 
Jelmer -

Jelmer -

28/02/2005 17:14:00
Quote Anchor link
Na, script gaat wel, maar geen support voor langer ingelogd blijven (alleen maar sessions) en qwa beveiliging tegen mysql injections krijgt het een 1. Geen engele vorm van controle over de ingevulde waarden.

Heb ik weer wat zelf te doen ^^, Bedankt.

PS: als je dan van plan bent die pagina ooit nog zelf te maken, maak hem dan alsjeblieft BETER (moet niet moeilijk zijn).

@elwin: Het zou kunnen dat hij hem in zijn eigen lib heeft gezet om ook een beetje reclame te maken voor zijn lib, maar dat hij het wel eerlijk heeft gevoden (en geen credits nalaat aan de maker?)
Gewijzigd op 28/02/2005 17:17:00 door Jelmer -
 
Dutchcamel

dutchcamel

28/02/2005 17:28:00
Quote Anchor link
Het mag dan wel van een 'concurrent' zijn, maar iets beters dan dit script heb ik nog nooit gevonden.

Een loginscript schrijven (phpfreakz.nl)

Het kost wat tijd om het door te lezen en te begrijpen (bij mij iig), maar als je het eenmaal snapt is het een erg handige tutorial. Maakt gebruik van sessies, cookies, mysql, md5, ingelogd blijven, ip controle, willekeurige hash waardoor de gegevens niet onnodig verstuurd worden etc.

Uiteraard valt ook daar nog wel wat aan te verbeteren (sql-injection enzo) maar de basis is volgens mij zo veilig mogelijk.
 
Jelmer -

Jelmer -

28/02/2005 17:31:00
Quote Anchor link
Oeh!, dat ziet er goed (lees 'beter') uit!

Das nog eens een echt goede vervanger voor mn eigen.
Bedankt dutchcamel!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.