versie checken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Maks

maks

31/08/2006 02:04:00
Quote Anchor link
beste leden

ik zoek de beste manier om een script dat bij iemand (een gebruiker) op zijn server staat regelmatig kijkt op mijn server of er een nieuwere versie is en dan dat zegt.

Hoe begin ik hieraan? Ik had zelf al wat getest maar niet echt op goede manieren vond ik.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 16:08:48
 
Luke Banning

Luke Banning

31/08/2006 07:50:00
Quote Anchor link
Als je gewoon het volgende bestand aanmaakt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
phpinfo();
?>

En dat op je eigen server zet kun je daar ook je PHP versie zien.
Of bedoel je niet de versie checken van PHP?
 
Maks

maks

31/08/2006 10:02:00
Quote Anchor link
nee, sorry van de onduidelijkheid!

Ik heb een klein cms gemaakt. (nu verie 1.0). Maar ik ga het regelmatig updaten en wil dan dat die updates automatisch bij iedereen die het gebruikt worden doorgevoerd.
 
Erik Rijk

Erik Rijk

31/08/2006 10:22:00
Quote Anchor link
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/4/407/903/
kijk hier eens. ( onderaan ).

maar je wilt dus ook dat als er ontdekt wordt dat er een nieuwe versie is, deze automatisch wordt gedownload??
 
Maks

maks

31/08/2006 10:44:00
Quote Anchor link
wel. Als er een nieuwe versie is dan zou hij bij het inloggen een melding moeten geven en door op een knop te drukken eventueel ook de nodige updates doen.
 
Maks

maks

31/08/2006 17:24:00
Quote Anchor link
kan iemand helpen?
bedankt
 
Maks

maks

02/09/2006 11:33:00
Quote Anchor link
wat doe ik mis?

gegevens.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?
<meta name="cmsversie" content="1.0">
<
meta name="cms_titel" content="cms">
<
meta name="cms_mail" content="[email protected]">
?>


andere paginas:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?
$tags
= get_meta_tags('http://example.com/cms-systeem/gegevens.php');
$cmsversie= $tags['cmsversie'];
$cms_titel= $tags['cms_titel'];
$cmsmail= $tags['cmsmail'];
?>


Ik krijg mijn waarden niet in de pagina
 
Tom

Tom

02/09/2006 11:36:00
Quote Anchor link
wel je gebruikt bijvoorbeeld cms_mail en cmsmail al door elkaar

gebruik liever overal

cmsversie
cmstitel
cmsmail

OF

cms_versie
cms_titel
cms_mail

Ze door elkaar gebruiken kan heel verwarrend zijn en tot fouten leiden zoals in jouw geval.

edit: typo
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom
 
Maks

maks

02/09/2006 11:38:00
Quote Anchor link
ja nee, dat is het niet.

Ik weet goed waarom ik dat doe.

AL ik de array print of mijn gegevens echo

echo $tags['cmsversie'];
echo $tags['cms_titel'];
echo $tags['cmsdir'];
echo $tags['cmsmail'];

lukt het perfect! en zie ik de waarde, maar ik krijg ze dus niet in een variabele...
 
Maks

maks

02/09/2006 11:44:00
Quote Anchor link
ok gevonden =d er zat inderdaad toch een typfout in waardoor het leek alsof het niet werd opgenomen.

Bedankt!

edit: mijn 100ste bericht merk ik net ;-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door maks
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

02/09/2006 12:05:00
Quote Anchor link
De tut die erik net gaf heb ik gemaakt:)

Maar dat terzijde als je wilt ken ik wel snel even een klein soort update script je hier zo posten als je dat wilt?

GR. mebus!

edit: je hebt mysql tot je beschikking denk ik?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
 
Maks

maks

02/09/2006 12:06:00
Quote Anchor link
a.. als je dat zou willen.. graag!
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

02/09/2006 12:08:00
Quote Anchor link
Oké zal even iets voor je maken;)

edit: Zal hem als ie af is ook in de scriptlib posten;)

edit: Hij gaat goed:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

02/09/2006 13:17:00
Quote Anchor link
Asje maxim:

http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/741/

Ik hoop dat je der wat aan hebt:)

GR. mebus!
 
Maks

maks

02/09/2006 13:53:00
Quote Anchor link
geweldig script, ga het een goed bekijken, testen en invoegen :)

bedankt!!
 
Maks

maks

02/09/2006 18:15:00
Quote Anchor link
mm... hoe moet ik nu duidelijk maken dat er een update is?
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

02/09/2006 18:31:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
<?php

$sql
= mysql_query("SELECT naam,d_link,versie,n_versie FROM updates WHERE n_update = 'ja'") or trigger_error(mysql_error());
$count = mysql_num_rows($sql);

if(is_int($count)) {

    if($count == 1) {

      $zin = 'Er is '.$count.' nieuwe update beschikbaar:<br />';

    }
else {

      $zin = 'Er zijn '.$count.' nieuwe updates beschikbaar:<br />';

    }


  echo $zin."\n";

    while($row = mysql_fetch_assoc($sql)) {

      echo 'Script: <b>'.$row['naam'].'</b> Van versie '.$row['versie'].' naar versie '.$row['n_versie'].'. <a href="'.$row['d_link'].$row['naam'].'/'. $row['naam'].'_'.$row['n_versie'].'.zip">Download</a>'."\n";

    }

}
else {

  echo 'Er zijn geen nieuwe updates beschikbaar'."\n";

}


?>


met dit stukje????
 
Maks

maks

02/09/2006 18:33:00
Quote Anchor link
jaj ok.. maar.. Als da t script én die msql bij iemand staan ... dan moet ik toch duidelijk maken vanaop mijn server dat er nieuwe updat is he... en dat lukt me nu niet. Ik heb een bestand index.php met daarin een meta met versie 2 maar hij blijft zeggen dat er geen updates zijn..
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

02/09/2006 18:39:00
Quote Anchor link
Ondersteunt je host de functie get_meta_tags eigenlijk wel?

edit: maak van index.php eens index.html
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
 
Maks

maks

02/09/2006 19:17:00
Quote Anchor link
ja die functe wordt ondersteund!

want ik haalook al ergens anders zo gegevens op. Werkt perfect

index.html heb ik ook al gedaan
 
Maks

maks

02/09/2006 19:34:00
Quote Anchor link
ik moet in de database toch ook al een eerste rij invoegen he? of nog niet?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.