Vervolg file explorere opend niet altijd vensters

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

13/05/2024 02:44:56
Quote Anchor link
Ik ben al een paar maanden bezig met windows 11's probleem dat in dit topic werd beshreven:
https://www.phphulp.nl/php/forum/topic/windows-11-geopende-tab-switchen-werkt-niet/104909/

Ik heb updatse geprobeerd en alles wat in deze link staat:
https://www.howtogeek.com/fix-hidden-taskbar-icons-windows-11/#:~:text=To%20fix%20the%20taskbar%2C%20start,or%20performing%20a%20clean%20boot.

Het lijkt niet opgelost te worden.

Hier een loom video over waar ik mee te maken krijg:
https://www.loom.com/share/2a55c3753c3f4e5994e45821841eda92?sid=1c49ff92-8ba6-4e31-99de-97058eb48dfd

Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen, want het werkt zo verschrikkelijk

PHP hulp

PHP hulp

14/05/2025 14:37:23

13/05/2024 07:14:14
Quote Anchor link
Probeer een nieuwe gebruiksaccount aan te maken, en kijk of je het probleem daar ook hebt, dat scheelt al een boel mogelijke oorzaken en je beperkt de mogelijke oorzaken in een korte tijd.
Als die nieuwe account het probleem niet heeft, kan je het Windows-profiel verwijderen van de probleemaccount.
Het is wel een botte-bijlmethode, je kunt in plaats daarvan ook op zoek naar registerinstellingen of gewoon het Windows event log of daar behulpzame foutmeldingen in staan, en een beetje goed zoeken op internet.

Werkt ALT + (SHIFT) + TAB nog wel om te wisselen?

Als niets helpt kan je altijd nog kijken of je naar Linux over kunt.
Debian voor niet de nieuwste hardware, of anders bijvoorbeeld Linux Mint.
Want als daar een file explorer niet werkt, heb je keuze uit nog 10 andere windowmanagers.
Gewijzigd op 13/05/2024 07:17:17 door

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

16/05/2024 03:09:52
Quote Anchor link
Hallo,

ALT-SHIFT werkt vaak wel, soms ook niet.
Ja ik heb wel een hele linux installeren, maar veel is nu al ingesteld met windows programma's.
Ik moet dan WINe gebruiken en dat is niet voor sit systeem.

Er moet toch wel een oplossing zijn, dit kantoch niet waar zijn dat deze bug blijft bestaan?
Ik heb zelfs een file explorer patch geprobeerd dat switcht naar windows 10 file explorer.

Maar hetzelfde probleem.

16/05/2024 15:41:58
Quote Anchor link
Je hebt niet uitgeprobeerd of het aan het windows-profiel ligt?
En je hebt ook nog niet gekeken in het Windows event log?

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

17/05/2024 04:34:58
Quote Anchor link
Ik heb een ander windows profiel gemaakt, via microsift account meost dit

FOut in de log die terugkomt:

Quote:
Faulting application name: ACCStd.exe, version: 4.0.3054.0, time stamp: 0x63dca85b
Faulting module name: unknown, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x00000000
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x00007ff9968c72d7
Faulting process id: 0x0x1BB0
Faulting application start time: 0x0x1DAA70791C36035
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Acer\Care Center\ACCStd.exe
Faulting module path: unknown
Report Id: 8ca34265-93fc-42eb-99e9-fb0482c5d6e7
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:

Quote:
A fatal error occurred while creating a TLS client credential. The internal error state is 10013.
The SSPI client process is svchost (PID: 22404).

veel andere terugkomende error is:

Quote:
Metadata staging failed, result=0x80070490 for container '{056018F3-EA11-DE01-11C1-516050C076BC}'

Deze blijven voorkomen.

17/05/2024 10:07:52
Quote Anchor link
En heb je iets kunnen vinden op internet over die foutmeldingen?
Wat heb je geprobeerd?
Bijvoorbeeld een herinstallatie of het terugzetten van het originele fabrieksimage?

De reden dat ik deze dingen vraag is dat ik zelf niet in de gelegenheid ben om het probleem voor je op te lossen.
Ik kan hooguit alleen tips geven voor een oplossingsrichting.
Tenzij er op PHPHulp nog iemand anders is die wel helemaal in Windows 11 zit?
(Zelf ben ik afgehaakt na Windows 8.1, met dat mallotige startmenu met tegels.. op een 4k scherm!)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/05/2024 00:03:35
Quote Anchor link
Wat is nu eigenlijk precies het probleem? Ik zie wat snel geklik in dat filmpje, maar het is me niet duidelijk wat er verkeerd gaat. Misschien kun je een wat duidelijker filmpje maken en wat langzamer klikken, zodat fatsoenlijk te zien is wat er gebeurt?

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

18/05/2024 17:00:08
Quote Anchor link
Nou in het filmpje is te zien dat wanneer ik een venster aaklik, deze niet open gaat. Dat is dus ook het hele probleem.
Ik heb de errors onderzocht.

ACCStd.exe is verwijderd, maar probleem niet opgelost. De rest kom ik niet uit.

Ik probeer de fabrieksinstellingen terug te zetten

Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/05/2024 01:22:42
Quote Anchor link
Ik heb je filmpje nog even bekeken. Het valt me op dat het niet lijkt te werken als je op 'inc' klikt. Ik zie ook dat er 2 vensters (dezelfde?) zijn met die naam. Kan het zijn dat het niet werkt op het moment dat beide vensters dezelfde naam hebben en/of naar dezelfde locatie verwijzen? Dat ie dan niet weet welk venster ie moet openen? Probeer dit eens te testen?

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

19/05/2024 13:08:20
Quote Anchor link
Dat is getest. Het is al maanden een probleem met meerdere vensters, die verschillende namen hebben.
Ik heb nu een nieuwe repair update gedaan en het lijkt nu te werken, maar weet niet voor hoe lang.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/05/2024 17:03:30
Quote Anchor link
Oké. Succes ermee. :)

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

19/05/2024 18:06:17
Quote Anchor link
Dank je!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.