windows 11 geopende tab switchen werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

10/03/2024 12:25:21
Quote Anchor link
Als ik op de taskbar, waarin meerder file explorers naar verschillende mappen openstaan.
Dan werkt het vaak niet als ik met een mouseclick over de gegroepeerde icon ga. De meerdere vensterthumbnails verschijnen, maar als ik eroop klikt wijzigd deze niet.

Herkend iemand deze bug? Het is erg irritant en lijk er niet vanaf te komen.

ik hoor het graag,

MVG

Daniel
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 13:36:59
 
Raymond Gregory

Raymond Gregory

12/03/2024 02:17:27
Quote Anchor link
Ik had een soortgelijk probleem en wat voor mij werkte, was het opnieuw instellen van de Windows Verkenner-instellingen. U kunt dit doen door Taakbeheer te openen, 'Windows Verkenner' te zoeken, er met de rechtermuisknop op te klikken en 'Taak beëindigen' te selecteren. Klik vervolgens op "Bestand" in Taakbeheer en kies "Nieuwe taak uitvoeren". Typ 'verkenner' en druk op Enter. Hierdoor zou de Verkenner moeten worden vernieuwd en zou het probleem mogelijk kunnen worden opgelost. Laat me weten of het voor jou werkt!

Edit:
Helpen wordt gewaardeerd, spammen niet. Dus bij deze een kick met de banhammer!
Gewijzigd op 12/03/2024 05:58:45 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.