voetbal comp.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
EricW.

EricW.

23/07/2007 01:44:00
Quote Anchor link
Wie kan mij helpen met deze fout melding wanneer je inlog krijg ik deze fout melding

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/sis0049/domains/dj-harm.nl/public_html/ad69/site/comp/admin/index.php:1) in /home/sis0049/domains/dj-harm.nl/public_html/ad69/site/comp/admin/index.php on line 37

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sis0049/domains/dj-harm.nl/public_html/ad69/site/comp/admin/index.php:1) in /home/sis0049/domains/dj-harm.nl/public_html/ad69/site/comp/admin/index.php on line 51

Dit is het script

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
<?php

//
//Tarkistetaan, onko installer viel serverill?
//

if(file_exists('installer.php'))
{

    echo'Remove installer.php from your server.';
    exit();
}



//Connect to the database and select used database
include('user.php');
$connection = mysql_connect("$host","$user","$password")
or die(mysql_error());
mysql_select_db("$txt_db_name",$connection)
or die(mysql_error());

$submit = $_POST['submit'];
$PHP_SELF = $_SERVER['PHP_SELF'];

$kysely = mysql_query("SELECT * FROM tplss_passwords WHERE PasswordID = '1'",$connection)
or die(mysql_error());

$data = mysql_fetch_array($kysely);

$check = 0;

if($submit)
{

    $user = $_POST['user'];
    $password = $_POST['password'];
    $season = $_POST['season'];
    if($user == "$data[PasswordUser]" && md5($password) == "$data[PasswordPassword]")
    {

        session_start();
        //poistetaan sessio-keksi, jos jo olemassa
        unset($_SESSION['sessio']);

        //Tehdn unique sessioid
        srand((double)microtime()*1000000);
        $sessio = md5(rand(0,9999));

        $tmp = explode("___",$season);
        $_SESSION['season_id'] = $tmp[0];
        $_SESSION['season_name'] = $tmp[1];

        $_SESSION['sessio'] = $sessio;

        header("Location:players.php?sessioid=$sessio");
    }

    else
        $check=1;


}

?>

<html>
<head>
<title>
tplSoccerstats - admin area
</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="../css/tplss_admin.css">
</head>
<body>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
if($check == 1)
    echo '<font color="red">WRONG PASSWORD OR USERNAME</font><br><br>';
?>

<h1>Log in</h1>
<form action="
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo $PHP_SELF ?>
" method="post">
Username:<br>
<input type="text" name="user" size="20"><br><br>
Password:<br>
<input type="password" name="password"><br><br>
Select season:<br>
<select name="season">
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$get_seasons
= mysql_query("SELECT * FROM tplss_seasonnames ORDER BY SeasonName",$connection)
    or die(mysql_error());

    while($sdata = mysql_fetch_array($get_seasons))
    {

        echo "<option value=\"$sdata[SeasonID]___$sdata[SeasonName]\">$sdata[SeasonName]</option>\n";
    }

    mysql_free_result($get_seasons);
?>

</select><br><br>
<input type="submit" name="submit" value="Log in">
</form>
</body>
</html>
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 09:02:24
 
Wout van der Burg

Wout van der Burg

23/07/2007 08:43:00
Quote Anchor link
Zet session_start(); bovenin je pagina..
 
- wes  -

- wes -

23/07/2007 08:59:00
Quote Anchor link
en dit:
echo $PHP_SELF

schrijf je normaal zo:
echo $_SERVER['PHP_SELF']
 
- SanThe -

- SanThe -

23/07/2007 09:01:00
Quote Anchor link
@Wes: Ik heb mijn post weer verwijderd. Ik zag opeens nog veel meer van dat soort fouten. Te veel, daar begin ik niet aan.
 
EricW.

EricW.

23/07/2007 09:14:00
Quote Anchor link
Dat is jammer SanThe ik ben een beginner wie wil mij helpen om dit script aan de praat te krijgen ik wil wel het hele script downloaden naar je e-mail Help Help
 
- SanThe -

- SanThe -

23/07/2007 09:20:00
Quote Anchor link
@EricW: De dingen die ik bedoel zullen met de werking niet veel te maken hebben. Het is de manier waarop het script is geschreven. Persoonlijk vind ik het een slordig script.

En jouw probleem is dat er reeds ergens vóór de headers al output is.
 
EricW.

EricW.

23/07/2007 09:28:00
Quote Anchor link
Ik heb hem ergens van gedownload en wil deze graag gebruikenvoor mijn site maar mot die wel werken dus ik heb iemand nogig die deze script aan de praat krijg mij lukt het niet wie gaat deze uitdaning aan
 
- SanThe -

- SanThe -

23/07/2007 09:35:00
Quote Anchor link
Ik zit hier en jij zit daar. Dat houdt in dat je zelf moet kijken waar je reeds output hebt. Kijk eens naar de regels in het bestand waar de error naar wijst. En kijk dan naar alle regels ervóór. Als er ook maar iets, zelfs een spatie of een lege regel, vóór je php-code staat is dat ook output.
 
EricW.

EricW.

23/07/2007 09:39:00
Quote Anchor link
is het niet mogelijk dat ik jou de gehele script download
 
Wout van der Burg

Wout van der Burg

23/07/2007 09:44:00
Quote Anchor link
Als je er nou eens zelf moeite voor doet? Anders leer je het nooit en sta je volgende week weer op de stoep met een ander gedownload script
 
EricW.

EricW.

23/07/2007 09:46:00
Quote Anchor link
Ik ben al maanden bezig om deze srcipt aan de praat krijgen toen zag ik deze site
 
- SanThe -

- SanThe -

23/07/2007 09:48:00
Quote Anchor link
EricW. schreef op 23.07.2007 09:39:
is het niet mogelijk dat ik jou de gehele script download

Je mag het mij wel sturen, alleen dan gaat het je €45,- per uur kosten. Dus laten we dat maar niet doen.
 
Wout van der Burg

Wout van der Burg

23/07/2007 11:17:00
Quote Anchor link
EricW. schreef op 23.07.2007 09:46:
Ik ben al maanden bezig om deze srcipt aan de praat krijgen toen zag ik deze site


Kan kloppen.. Deze site is voor hulp en niet om mensen voor je te laten werken.. :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.