Voetbalkoers.nl / Handelen in voetbalaandelen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lex van Hees

Lex van Hees

22/04/2012 12:09:31
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een nieuwe website geopend. Heb er een tijdje over gedaan maar nu is de site voor een groot gedeelte af. Het is een handelspel waarbij je aandelen kunt verkopen en kopen op de beurs. Het betreft voetbalaandelen in clubs. Vooralsnog alleen clubs uit de Eredivisie, als het een succes is, dan komen er ook clubs uit andere competities bij.

Ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden en vooral waar de verbeterpunten liggen.

Website: Voetbalkoers.nl

Alvast bedankt!
Gewijzigd op 22/04/2012 12:10:15 door Lex van Hees
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 23:29:03
 
B a s
Beheerder

B a s

22/04/2012 12:10:53
Quote Anchor link
Leuk idee, ziet er goed uit. Heb er even snel naar gekeken alleen is de balk met de lopende tekst aan de bovenkant voor mij niet zichtbaar (Firefox).
 
Jeroen VD

Jeroen VD

22/04/2012 13:50:45
Quote Anchor link
ziet er wel leuk uit, krijg de indruk dat het echte beurskoersen zijn. alleen wat is het doel van het, euh, spel?
 
Reshad F

Reshad F

22/04/2012 16:02:14
Quote Anchor link
bovenste balk is ook voor mij niet zichtbaar dit komt doordat firefox heights anders interpeteert dan andere w3 browsers. google ff naar firefox height bug/hacks of kijk hier eens naar FF hack for bug

Toevoeging op 22/04/2012 16:02:58:

enn nog iets wat ik vergat te melden.. je gebruikt plaatjes ac milan enz terwijl je alleen nederlandse clubs hebt? ...
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

22/04/2012 18:06:36
Quote Anchor link
Op eerste gezicht ziet het er leuk uit. Toch de nodige opmerkingen:

In FF staat inderdaad de scrollbar boven in niet goed.
In IE krijg ik een foutmelding op mootools-core-1.3-full-nocompat.js (regel 4239, teken 3).
In FF heb ik een groen vlak om me te registeren. In IE heb ik twee groene vakken, waarin de 1e leeg is en de twee deels door 'winst maken' staat.

Het is 'algemene voorwaarden'. Met een n.

"Voetbalkoers heeft privacy hoog in het vandel staan. Het is moeilijk om de privacy te waarborgen van een gebruiker. " --> wel hoog in het vaandel, maar is moeilijk om te waarborgen. Geeft mij weinig vertrouwen.

Illegale inhoud:
2x U en daarna 3x je. En is zal of zult?
voorwaarde = voorwaarden. Het is meervoud.

Mis hier en daar een punt. --> wees consequent. Laat zien dat je er aandacht aan hebt besteedt en dat geeft wat vertrouwen.

"Voetbalkoers is een online game waarbij je handelt in clubs" -> je handelt in aandelen van clubs. Toch?

ingelogged ??

Hoe komen prijzen tot stand?

"Daarmee kun je uitgroeien tot de beste handelaar van de game" --> hoe lang duurt de game dan?
 
Wouter J

Wouter J

22/04/2012 18:33:51
Quote Anchor link
Design
- Ik zou de bovenste fixed balk over de gehele browser breedte maken.
- Die carbonfiber achtergrond past helemaal niet bij een voetbal site. Gebruik een gras patroon ofzo.
- pijltjes hebben andere kleuren dan de getallen (vooral bij groen), maak dit hetzelfde
- De 3 afbeeldingen vind ik niet heel mooi gephotoshoped, je ziet dat je eerst 2 afbeeldingen had. Probeer dit te verbeteren.

Code
- in de HTML tag lang="en" en xml:lang="en" maar volgens mij is het een nederlandse website?
- content-language meta tag is zeer verouderd en moet je wegdoen
- zelfde voor alle charset attributen op script, style en link tags
- plaats script tags of in de head of direct voor </body> niet ergens halverwege
- de 2 blank images zijn nergens voor nodig
 
Lex van Hees

Lex van Hees

22/04/2012 19:10:50
Quote Anchor link
Hartstikke bedankt allemaal! ik heb hier heel veel aan! Ben nu voornamelijk met de inhoudelijke dingen bezig. Later ook de technische en lay-out verbeterpunten.

Ik waardeer het enorm dus nogmaals bedankt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.