Vriendensite review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »
Niek Weevers

Niek Weevers

24/03/2009 23:42:00
Quote Anchor link
Hallo,

ik ben bezig met een nieuwe site, Dit is de site
De site is dus gebouwd in combinatie met wordpress ( en er zit geen eens een blog op :D )
Het gaat om de voorkant, wat is jullie indruk, wat zou er beter kunnen?

(Hij is nog niet helemaal af, op de homepagina komen er nog blokken bij met laatste reacties gastenboek en een kalender (aankomende dingen).
Er komt voor de vervolgpagina's ook nog een kolom rechts met enkele dingen erin.)

ps de foto op de home is random bij elke pagina request
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 15:06:49
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

25/03/2009 00:03:00
Quote Anchor link
Ik een heel verhaal geschreven, over layout met tables, logo wat wel wat beter kan en in drieen wordt weergeven, zie ik ineens dat de /wordpress/ niet wordt mee gelinkt door het forum :/

Maar nu dus:

Dat witte vlak met dat logo erin, stoor ik me een tikkeltje aan, ook omdat deze lager uitlijnt dan het begin van het menu (denk ik hoor). Verder een HELE verbetering ten opzichte van de oude ;)
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

25/03/2009 00:27:00
Quote Anchor link
Vind het niet echt aanspreken ofzo. Doet me denken aan zo`n website uit 2001.

Die gradient op de achtergrond vind ik niet mooi, past er ook niet bij. Daarnaast is het hoofdmenu echt niet mooi. Ik zou gewoon een strakke horizontaal menu doen. Je header zou ik ook aanpassen.

Het logo is ook erg ouderwets.. ( niet toevalig in WORD gemaakt ? :) _

En de buttons zijn veel te groot.
 
Mark moes

mark moes

25/03/2009 10:10:00
Quote Anchor link
Wat mij betreft grafisch wat scherper, en om dat uit te leggen is het lastig:
De lijnen en blokken die er worden gebruikt zijn heel grof en nijgen een beetje naar een amateuristische style.
Overigens vind ik de layout wel weer mooi rustig, tenminste niet zo'n flikkerding waar je hoofdpijn van krijgt!

Dat menu'tje spreekt mij ook wel aan trouwens!
 
Niek Weevers

Niek Weevers

25/03/2009 10:25:00
Quote Anchor link
Merijn schreef op 25.03.2009 00:27:
Vind het niet echt aanspreken ofzo. Doet me denken aan zo`n website uit 2001.

Die gradient op de achtergrond vind ik niet mooi, past er ook niet bij. Daarnaast is het hoofdmenu echt niet mooi. Ik zou gewoon een strakke horizontaal menu doen. Je header zou ik ook aanpassen.

Het logo is ook erg ouderwets.. ( niet toevalig in WORD gemaakt ? :) _

En de buttons zijn veel te groot.

Je moet wel kijken met /wordpress/ erachter. op een of andere manier gaat die url niet goed in mijn eerste post
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

25/03/2009 10:33:00
Quote Anchor link
Wat ik mis is: Informatie... Wie zijn jullie wat doen jullie? Of is het enkel een online fotoalbum?

voor de klikkerts
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas
 
Mitchell

Mitchell

25/03/2009 10:34:00
Quote Anchor link
Ik schrok al, ik dacht dat iemand anders een community ging bouwen op Wordpress, ben ik toch nog de 1ste.

Back ontopic, ik vind het wel een gave website, het logo is alleen een beetje misplaatst en nogal in een old-skool style. Past niet bij de rest, een geel/goud (gradient) logo zou denk ik beter staan.

Ik denk overigens dat je de pagina's moet laden doormiddel van Ajax, zoveel pagina's en inhoud is het namelijk momenteel niet. :)
 
Niek Weevers

Niek Weevers

26/03/2009 21:32:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 25.03.2009 10:33:
Wat ik mis is: Informatie... Wie zijn jullie wat doen jullie? Of is het enkel een online fotoalbum?

voor de klikkerts

Bijna alle bezoekers van de site is de vriendengroep, dus die weten al wie we zijn. De site is ook bedoeld voor de vriendengroep en niet om ons voor te stellen naar buiten toe. Het is overigens wel een goed punt van je, op de home staat dan ook een klein inleidend verhaaltje.
De meesten van ons bekijken alleen het gastenboek en de foto's dus dat is het belangrijkste. Ik wil het later nog wel uit gaan breiden met een kalender. Dus gewoon van die standaard dingen :D

Ik wil het switchen tussen de pagina's niet met ajax doen, ik vind ten eerste makkelijker om te bouwen en de url's zijn helemaal ok zo. Toch bedankt voor die opmerking
 
Roel -

Roel -

05/04/2009 22:07:00
Quote Anchor link
Mooi alleen ben ik niet zo van dat rode op m'n site.
 
The Ultimate

The Ultimate

06/04/2009 15:44:00
Quote Anchor link
Misschien ben ik de enige, maar ik vind het een beetje raar dat iemand een website gebaseerd op WordPress laat reviewen...
 
RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

06/04/2009 16:07:00
Quote Anchor link
hoe zo je ken op wordpress zelf modules en templates maken mogen die dingen niet ge reviewed worden?
 
The Ultimate

The Ultimate

06/04/2009 17:09:00
Quote Anchor link
Tja, natuurlijk wel. Maar dan moet je wel met iets meer komen dan dit.

Maar goed, dat is mijn mening. Ik zal me er verder wel buiten houden, dan kun jij lekker deze site reviewen ;-)
 
Niek Weevers

Niek Weevers

07/04/2009 19:56:00
Quote Anchor link
Het gaat niet om wordpress maar om de review van de site. De template (dus de layout, xhtml, css en javascript) heb ik helemaal zelf gemaakt. Het is alleen zo dat het beheer van de site dmv wordpress wordt gedaan. Ik meldde dit er alleen even bij, maar het is niet echt van belang
 
/home/joost

/home/joost

07/04/2009 20:49:00
Quote Anchor link
"Zet een stelletje zwaar intelligente oeles bij elkaar en je hebt de Brefriends. Al jarenlang maken we Bredevoort en omstreken veilig met ons gedrag. Het is ook mede aan Grolsch te danken, wat ons van de straat hou"


Is het niet onveilig ?? :p
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

07/04/2009 20:59:00
Quote Anchor link
@Joost: lees verder...."Het is ook mede aan Grolsch te danken wat ons van de straat houd". :-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.