w3c keurt 1 regel code bijna 70 keer af

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jochanan V

Jochanan V

11/08/2010 00:36:04
Quote Anchor link
Dag mensen,
heb al eerder vragen gesteld op forum betreft een nieuwe site waar ik mee bezig ben.
Nu ben ik eens bij w3c gaan kijken en heb de site laten valideren.
Hij komt met 71 fouten waarvan bijna 70 in de volgende code regel zit(komt omdat deze in een while lus elke keer herhaald wordt):
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo "<li><a href='?p=teams/team&action=teamnaam&teamnaam=".$fetch_teams['tid']."'>".$fetch_teams['teamnaam']."</a></li>";
?>

De fout die w3c aangeeft is:
reference to entity "action" for which no system identifier could be generated
…</li><li><a href='?p=teams/team&action=teamnaam&teamnaam=17'>Blub8</a></li></u…
This is usually a cascading error caused by a an undefined entity reference or use of an unencoded ampersand (&) in an URL or body text. See the previous message for further details.

http://validator.w3.org/check?uri=http://jverhoeff.com/sites/uttop/&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0&user-agent=W3C_Validator/1.1
Gewijzigd op 11/08/2010 00:36:25 door Jochanan V
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 06:34:53
 
Pim -

Pim -

11/08/2010 00:41:00
Quote Anchor link
Misschien moet je een bestand aanwijzen in je URL ipv alleen de querystring.
 
B a s
Beheerder

B a s

11/08/2010 00:44:22
Quote Anchor link
& moet &amp; zijn.
 
Jochanan V

Jochanan V

11/08/2010 00:53:25
Quote Anchor link
Bas Kreleger op 11/08/2010 00:44:22:
& moet &amp; zijn.

Ok. dit gebruik ik in bijna al mijn links op de site, dus dit ga ik aanpassen. Bij 1 getest en verhelpt het idd. Is dit met het = en ? ook het geval? Kan dit zo niet via google vinden.

@pim de haan:
hoe bedoel je een bestand? die url kan ik toch niet veranderen?
Gewijzigd op 11/08/2010 00:56:54 door Jochanan V
 
B a s
Beheerder

B a s

11/08/2010 00:58:00
Quote Anchor link
Jochanan V op 11/08/2010 00:53:25:
Bas Kreleger op 11/08/2010 00:44:22:
& moet &amp; zijn.

Ok. dit gebruik ik in bijna al mijn links op de site, dus dit ga ik aanpassen. Bij 1 getest en verhelpt het idd.

@pim de haan:
hoe bedoel je een bestand? die url kan ik toch niet veranderen?


Nog beter is om mod rewrite te gebruiken. Zorgt ten eerste dat je dit probleem met &amp(ersand) niet hebt, ten tweede dat het zoekmachine vriendelijk is en ten derde dat het er beter uitziet in je adres balk.

Zoeken op mod rewrite waarvan de mod rewrite tutorial van Blanche een hele goede is.
 
Jochanan V

Jochanan V

11/08/2010 01:11:15
Quote Anchor link
Bas, hartstikke bedankt voor de reactie. Hier ga ik morgen mee aan de slag :) nu eerst maar eens even slapen ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.