Webdesigner - PHP-CSS

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Dennis

Dennis

28/06/2007 17:39:00
Quote Anchor link
Wij zoeken een ervaren webdesigner die overweg kan met PHP, CSS enz.
Graag iemand uit Limburg. Vergoeding na kennis.
Wij bieden leuke projecten en betalen op tijd.
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 18:27:55
 
GaMer B

GaMer B

28/06/2007 17:44:00
Quote Anchor link
Misschien wat meer info:
1. Hoe kunnen we je bereiken?
2. Wat is die vergoeding?
3. Welke projecten kun je verwachten?
 
PHP Newbie

PHP Newbie

28/06/2007 18:21:00
Quote Anchor link
Er gelden in het vacature gedeelte enkele regels, waaraan een topic moet voldoen
 
PHP erik

PHP erik

28/06/2007 18:29:00
Quote Anchor link
Je kunt mij altijd bereiken, zie profiel. Ik geef gewoon een prijs per project.
 
Manaus

Manaus

28/06/2007 20:14:00
Quote Anchor link
maar igg wil je dus dat de persoon alles maakt, en dat je dan daarna betaalt?
 
Dennis

Dennis

03/07/2007 12:38:00
Quote Anchor link
Ik ben te bereiken via [email protected]. We zoeken iemand die modules kan scripten en een aantal websites van ons kan onderhouden. Verloopt deze samenwerking naar behoren dan kunnen we samen aan webprojecten werken. Betreft betaling achteraf kan ik zeggen dat we geen probleem hebben om aan te betalen uit goede wil.

gr, Dennis
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.